Juvelia Tennisarmband AB

Juvelia Tennisarmband AB

Ring 070-777 06 99 www.juvelia.se

Klassiska tennisarmband! Hos Juvelia hittar du tennisarmband i både vitguld, roséguld och gulguld. Detta är den ultimata presenten för till exempel födelsedagar, bröllopsdag, morgongåva eller andra speciella tillfällen i livet. Vi har lagt ner mycket tid på att hitta rätt leverantör av våra tennisarmband och sedan 2018 har sålt...

320 omdömen om Juvelia Tennisarmband AB

Eva Margareta Ä
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Jag och min man köpte alliansringar hos Juvelia för en del år sedan. Jag fick senare hjälp med isättning av fler diamanter samt mattering/putsning av ringarna. Nyligen köpte jag diamanthalsband och -örhängen av Jonas. Är väldigt nöjd med kvalitet, bemötande och sättet att handla, vid bokat besök, helt utan stress. Fick även de beställda varorna snabbt! Skulle gärna återvända vid ev framtida köp!

Boris K
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Vi är återkommande kunder till Jonas genom åren och har fått hjälp med både förlovningsring, alliansringar och diamanthalsband. Alltid ett fantastiskt bemötande där Jonas är väldigt kunnig och gör sitt yttersta för att vi som kunder ska bli nöjda. Vi kommer komma tillbaka många gånger och kan verkligen rekommendera Juvelia! Tack för all hjälp Jonas!

Ellen Pernilla J
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Jonas är väldigt mån om kvalitet och design. Jättefint bemötande! Otroligt vackra smycken och snabb leverans. Stort tack!

Martin A
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Proffsigt och mycket bra service

Personuppgift S
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Köpte diamantörhängen (creoler) i present till vår 18-åring och vi är så nöjda. En ungdomlig men samtidigt klassisk gåva. Kvaliteten är utmärkt och priset så mycket bättre jämfört med märkesjuvelerare. Vi fick så bra personlig service från Jonas som både gav oss råd och hjälpte till så att vi fick extra snabb leverans då via var ute i sista minuten. Rekommenderar verkligen Juvelia.

Charlotte T
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Jag och min man köpte förlovningsringar och vigselring hos Juvelia. Vi är otroligt nöjda med att vi just valde Juvelia! Proffesionellt bemötande, flexibla och en otrolig kvalitet. Fick exakt så som vi önskade, kunde inte vara mer nöjda. Stort tack till dig Jonas!

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Tack själva! Roligt att hör att ni är nöjda med ringarna. Nu är dem ju också nyputsade! 🤩 Ha det bäst! Jonas

Cathrina B
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Vi köpte både förlovningsringar och vigselring av Jonas. Vi upplevde en personlig kontakt och bemötande utöver det vanliga. Jonas kändes väldigt kunnig och la tid på att lära känna oss och skapa en relation med oss som kunder. Det kändes som att han verkligen brydde sig om att göra det riktigt bra. Jonas plockade fram en otrolig sten (som vi fick titta på innan vi bestämde oss) till min solitärring. Jag är oerhört glad och nöjd. Att valet föll på Juvelia när vi då skulle köpa vigselring var givet.

Amanda H
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Fantastiska smycken! Jag har nu både vigselring, tennisarmband och örhängen från Juvelia. Alltid professionellt och trevligt bemötande som ger det lilla extra. Kan varmt rekommenderas och det självklar valet nästa gång jag behöver utöka smyckeskollektionen.

Per T
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Lätt att bli återkommande kund; suverän service och trevlig upplevelse att bli guidad av Jonas genom köpet. Tidigare ringar och tennisarmband, nu senast örhängen till julklapp. Jonas hjälper verkligen till och är riktigt nöjd med alla köp. Kan varmt rekommendera!

Tatiana L
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Jag och min man rekomnenderar varmt Juvelia, för den exceptionella kvaliteten av diamantsmycken! Det är svårt att beskriva, man måste vara där och se själv. Det råder också alltid lugn och ro. Det är bara vi, och vi bokar en tid som passar, och det är vår tid, inga andra kunder omkring. Vi pratar, provar och plötsligt dyker det upp något alldeles speciellt, som jag inte visste om, som min pavéring med champagnefärgade diamanter! Jonas hjälper verkligen att hitta rätt smycke, det smycke som "vill vara mitt", och man märker...

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Tack Tanja! Så roligt när kunderna är nöjda med Juvelias produkter och service! Ha det bäst! Jonas

Petra M
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Personlig service, otroligt bra bemötande och de ringar vi köpt till förlovning och vigsel är unika och så vackra. Kan inte bli mer nöjd än så här!

PER S
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Köpte ett tennisarmband av Jonas och det var suverän service från första kontakt till leverans. Uppskattade verkligen möjligheten att se och testa olika modeller innan beställning. Kan varmt rekommendera Juvelia!

Emelie E T T
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Fick fantastisk hjälp av Jonas i ett försäkringsärende efter att jag tappat mina vigselringar. Snabbt, smidigt och proffsigt! Är otroligt nöjd och rekommenderar varmt Juvelia!

Chantal Emma Filippa G
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Vi köpte ett tennisarmband och en förlovningsring från Juvelia och fick otrolig hjälp av Jonas med allt från kreativa lösningar gällande val och storleksjustering mm. Jag är supernöjd och rekommenderar alla att köpa sina diamanter av Jonas! Mvh Filippa

Lisa N
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Vi köpte förlovningsringar hos Jonas och är supernöjda med både processen och stödet att hitta rätt ringar, leveransen av ringarna och allt där emellan. Kan varmt rekommendera Jonas på Juvelia!

Jennifer E
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

We shopped previously a gorgeous tennis bracket and today received a home delivery of a diamond pendent necklace and diamond stud earrings. Jonas / Juvelia provides excellent service from start to finish and highly recommend them. I know I’ll be coming back for more purchases in the near future.

Per Rickard W
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Köpte ett tennisarmband till min fru Mycket bra bemötande och service av högsta klass Har bara gott att säga och rekommenderar verkligen Juvelia//Rickard

Ida  S
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Snabb och superbra service hela vägen från utprovning till överlämnandet av mina smycken. Jag kan varmt rekommendera Juvelia. Gäller både den personliga kontakten samt nätbutiken.

Alexander Omar M
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Jonas gjorde vår stora dag så fantastiskt speciell med hans fina bemötande och otroliga kunskap. Min dåvarande sambo, men nu fästman friade till mig med en av Jonas underbara ringar. Jag fick sedan följa med och prova ut ringar för att hitta min exakta storlek och fick fick många förslag på designer och stenar. Även min fästman fick prova ut en ring, och vi är så otroligt nöjda. Det är ju trots allt en accessoar man ska ha resten av livet så att hitta dom perfekta ringarna är så himla viktigt & man vill känna sig trygg...

Martina B
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Jag kan varmt rekommendera Jonas och Juvelia. Är så otroligt nöjd med ringarna jag köpt där. Bra service, fin kvalitet och väldigt snygga smycken. 100% nöjd kund!

OSCAR S
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Efter en rekommendation från en vän hittade jag till Jonas på Juvelia vilket är ett av de bästa möten jag haft i år. Detta resulterade nämligen i att jag och två vänner köpte varsitt matchande Tennisarmband som förgyller min vardag! Aldrig har jag tidigare fått så mycket komplimanger kring ett plagg/smycke/klocka som av detta och man märker att det är av extremt bra kvalitet😌 Vi bestämde träff med Jonas och fick först prova olika storlekar och färger, men fastnade för de i vitguld och nu har vi alla tre likadana. Kan starkt rekommendera vidare Juvelia och vill rikta ett STORT tack till Jonas!🌟🌟

WILLIAM G
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Jag köpte ett Tennisarmband av Jonas och är såååå nöjd! Har haft olika typer av budgetversioner av tennisarmband men bestämde mig för att köpa mig ett "riktigt". Blev rekommenderad att gå till Jonas som har Juvelia (blev inte besviken). Jag har aldrig tidigare sett ett liknande hantverk och kvalite på tennisarmband. 5 av 5 möjliga på både bemötande, professionalitet och kvalite. Rekommenderar varmt.

KRISTER M
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Min fru har fått mycket presenter under våra 18 år tillsammans. Men hon har aldrig blivit så glad och lycklig som när hon fick diamantörhängena som jag köpte av Juvelia och Jonas. Hon använder dem nästan jämt. Både kvalitén och servicen är i toppklass!

ANDERS E
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Toppklass! Köpt pärlörhängen och diamanthänge vid separata tillfällen. Jag var första gången kund hos Juvelia i deras tidigare butik vid Östermalmstorg. Den fysiska butiken är tyvärr inte kvar men Jonas har showroom/visning av smycken i Convendum efter avtalad tid. Enkelt att boka tid, fina smycken, mycket bra och trevligt bemötande. Stort tack Jonas! Rekommenderas starkt!

KRISTINA L

Toppkvalité med premium service 👌

PHILIP L
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Köpte nyligen våra förlovningsringar av Jonas på Juvelia och det blev en dundersuccé. Jonas är väldigt trevlig och hjälpsam samt vägleder en på bästa sätt genom hela processen. Han ger bra information och även små tips som en annan inte skulle tänka på. Jag fick låna en attrapp-ring till själva frieriet vilket jag tyckte va helt klockrent. Ringen va också väldigt lik den riktiga ringen som vi sen fick (minus allt gnistrande från diamanten förstås). Vi är nu supernöjda efter att fått hämta ut våra fina ringar och vi längtar...

ROBERT ALLAN K
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Vi fick ett väldigt trevligt och kompetent bemötande av Jonas i samband med att vi köpte vigselringar inför vårt bröllop. Vi har även köpt smycken vid senare tillfälle av Jonas. Kan varmt rekommendera Jonas och Juvelia. /Robert & Viktoria

LINNÉA H
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Köpte ett tennisarmband på distans och fick jättebra vägledning med bilder avseende allt; carat storlek, armbandsstorlek, metallval etc. Leveransen var snabb och armbandet är helt perfekt! Känns som enorm kvalitet och det är 1000 ggr snyggare i verkligheten, än på bild! Mycket prisvärt, jag är övertygad om att detta smycke kommer hålla livet ut och dessutom kunna gå i arv i flera generationer.

MARIE K
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Tack Jonas för ett mycket trevligt och kunnigt bemötande. Jag är super nöjd med mina creoler som har diamanter både på ut- och insidan. Designen var precis vad jag letade efter och blir glad varje gång jag sätter på mig dem. Marie

Dan Victor Per M
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Fick väldigt bra hjälp av Jonas när jag köpte förlovningsring. Han hjälpte mig att hitta diamant och ringdesign, det blev succé. Jag fick även låna hem en exakt replika av ringen som jag använde vid förlovningen. Vi gick sedan tillbaka tillsammans till Jonas för att ta ut rätt storlek och välja gravyren. Stort tack Jonas och vi kommer tillbaka för nästa!

Henrik V
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Köpte örhängen från Juvelia och de är superfina! Mycket nöjda och grym service av Jonas.

MARTINA L
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Vi är så nöjda med våra förlovningsringar! Så proffsigt och trevligt bemötande av Jonas och ringarna blev perfekta 💍✨ Snart dags för vigselring och jag längtar redan!

Caroliné Margareta Karin T
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Otroligt trevligt bemötande och armbandet är mitt drömsmycke! Ett smycke jag vill bära livet ut!

JONAS L och Caroliné Margareta Karin T gillar detta
LARS-ERIK N
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Min fru blev jätteglad! Det var en mycket uppskattad present på vår ettåriga bröllopsdag. Värt att vänta på - stor efterfrågan… Min kompis guldsmeden bekräftade att det var hög kvalité på stenar och arbete.

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Tack Lars-Erik. Så roligt att hon blev glad. Ja, roligt att den din guldsmedsvän intygade att tennisarmbandet var hög kvalitet. Hoppas vi ses igen när det blir dags för nya fina smycken. /Jonas

Oskar N
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Jag sökte mig till Juvelia för att först låna- och sedan köpa en förlovningsring till min sambo. Lånet av attrappring gick smidigt, och frieriet lika så! Det dröjde inte länge förrän det var dags att titta på de faktiska förlovnings- och vigselringarna. Vi fick god hjälp med val av material, form, och storlek. Jag och min tilltänkta blev väldigt väl bemötta av Jonas, och han är snabb på att svara på frågor!

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Tack Oskar. Roligt att det blev bra med era förlovningsringar. Kommer bli en riktigt bra kombo med en alliansring. Ha det bäst! Jonas

Maja C
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Proffsig , tillgänglig och lyssnade på våra önskemål när vi skulle göra förlovningsringar. Gav bra råd att tänka på när vi stod mellan olika val. Leveransen gick snabbt när vi väl hade bestämt oss hur ringen skulle se ut .

Tack Maja. Jättefina förlovningsringar! Roligt att få hjälpa er. /Jonas

Lisbeth J
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Jag har känt Jonas ett antal år sedan han övertog Juvelia. Han har gjort en del smycken till mig och något mer proffsig inom smyckes branschen får man leta efter. Den service han ger är unik. Han har alltid ett leende på läpparna. Gör sig alltid tid.

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Tack Lisbeth. Tack för de fina orden. Du har ju en helt del fina smycken från Juvelia. /Jonas

Danne Oskar Fredrik N
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Fantastisk service och vägledning från Jonas på Juvelia när det kom till köpet av ett tennisarmband som födelsedagspresent till min flickvän. Succéartad present!

Tack Danne! Härligt att höra att tennisarmbandet blev en succé. /Jonas

Per J
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Bra och trevligt bemötande, Juvelia levererade enligt önskemål och lite till. Tennisarmbandet blev mycket uppskattat, återkommer nog hit.

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Tack Per. Tennisarmband är så himla bra present. Kul att få hjälpa er med detta. Ja, hoppas vi ses igen när det blir dags för nya smycken. /Jonas

Jonathan H
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Jonas är otroligt serviceminded och proffsig med kunden i första hand.

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Tack Jonathan. Roligt att jag kunde tillverka din vigselring trots ont om tid. /Jonas

Oscar B
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Jag är så nöjd över både smycket och servicen, bra jobbat Jonas!

Tack Oscar! Så roligt att höra att ni blev nöjda. /Jonas

Frida R
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Fantastiskt proffsigt och trevligt bemötande, vi är så nöjda!

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Tack Frida. Ja, det blev verkligen fina smycken. Roligt att få hjälpa er med detta. /Jonas

Sebastian K
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Kontaktade Jonas inför firandet av vår 10-åriga bröllopsdag och var intresserad av ett tennisarmband i vitt guld/diamanter. Jonas var flexibel med mötestid, professionell, mycket serviceminded och trevlig. Vidare är jag glad över att jag gick vidare med hans förslag att polera upp vigselringarna och förlovningsringen inför denna speciella dag. Armbandet fick jag med mig samma dag och ringarna såg ut som nya dagen därpå som levererades personligen till hotellet där vi bodde i god tid före den planerade middagen. Stort tack...

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Tack Sebastian! Så glad för din fina rekommendation. Roligt att allting blev så bra med puts av ringar och tennisarmband till er bröllopsdag. Ha det bäst! /Jonas

Nadine K
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Jag köpte ett tennisarmband i diamanter och örhängen i diamanter. Mycket fin kvalitet i River och TW. Märks att det är exklusiva smycken. Väldigt fint bemötande och bra service. Bra information på hemsidan och bra samtal när jag ringde upp. Jag kommer köpa fler produkter framöver.

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Hej Nadine! Grattis till dina fina smycken! Rikta bra val med creolerna och matchande tennisarmband! Roligt att du är nöjd med Juvelias produkter och service! Ha en fantastisk sommar! /Jonas

Lisbeth H
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Trevligt och kompetent bemötande samt leverans i rätt tid

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Hej Lisbeth! Roligt att höra att du blev nöjd med ditt smycke! Ha en fantastisk sommar! /Jonas

Linnea Therése L
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Snabb, trevlig och ett mkt fint utfört arbete.

Tack Linnea Therése! Roligt att du är nöjd. Ha en fantastisk sommar! /Jonas

Carina B
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Både försäljaren och mitt tennisarmband är personliga och väldigt trevliga.

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Härligt att höra att du är nöjd med ditt tennisarmband. Jonas, Juvelia

Thomas R
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Med inspiration och idéer så blev resultatet 2st unika och personliga förlovningsringar. Många idéer kläcktes vid ett inledande möte. Efter att en egen skiss och förklaring förmedlats så trollades våra ringar fram som vi är supernöjda med och snabb leverans trots egen design 👌🏻. Proffsigt bemötande , bra hjälp att få igång tankarna för något annorlunda/eget , snabb leverans . Helt klart att rekommendera om man vill ha något utöver det vanliga 😊

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Förlovningsringarna blev verkligen häftiga. Extra kul med egen unik design. Roligt att höra att ni är nöjda. Jonas/Juvelia

Ida S
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Proffsiga med snabb och smidig leverans.

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Härligt att höra att du är nöjd med dina smycken från oss. Jonas, Juvelia

Tatiana L
Skrev om Juvelia Tennisarmband AB

Det var verkligen en positiv upplevelse på alla sätt, och jag rekommenderar Juvelia. Jag har köpt ett hänge, och diamantens kvalité är verkligen exceptionellt. Det stämmer helt, att man reagerar när man ser smycket och vill fråga var det var köpt. Jag kunde inte mycket om diamanterna, men skillnaden var verkligen påtaglig, även för en sådan som jag. Det var verkligen mycket "liv" i stenen. Jonas berättade och förklarade gärna, och det märks att han brinner för sitt intresse som också är hans jobb. Det hjälpte också att alla...

Svar från Juvelia Tennisarmband AB

Diamanthänget blev otroligt fint. Grym diamant. Utmärkt val. Så roligt att du är nöjd med dina smycken från oss. Jonas, Juvelia