Aktiv på Reco.se sedan 2016

Snickeri och plattsättning
en del av K3 Gruppen AB

Vår snickeriavdelning utför framför allt köksrenoveringar och andra standardjobb såsom att bygga väggar och sätta upp nya lister. Vi har även duktiga finsnickare som kan platsbygga garderober, hyllor m.m. När vi har utesäsong så gör vi gärna altaner och fasadbyten.

I våra arbeten tar vi helhetsansvar och löser även el, vvs och plattsättning.

Vår plattsättningsavdelning utför främst badrumsrenoveringar men vi jobbar även åt stora företag/kommuner med åtgärder i offentliga miljöer såsom pendeltågsstationer och liknande.

Vi innehar certifikat från BKR (Bygg & Keramikrådet). Läs mer

Läs vad 33 Läs vad Snickeri och plattsättning

• Emma Z skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

2019-08-27

K3 genomförde ändrad planlösning, målning, golvslipning samt byggde nya pardörrar och en platsbyggd bokhylla i vår nya lägenhet.

K3 påbörjade arbetet punktligt och projektledaren Oskar var tillgänglig och lyhörd under hela processen. Samma sak med snickaren Dimitrios och målaren Konstantin som gjorde ett jättebra jobb. Det blev någon miss i kommunikationen men K3 hanterade det på ett sätt så att slutresultatet blev som vi önskade trots att vi hade en mycket tight tidsplan.

Skulle vi renovera igen skulle vi gärna anlita K3 en gång till! Läs mer
  • Petter H skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

2019-08-14

Jag anlitade K3 gruppen för en ombyggnad i min lägenhet. Arbetet omfattade flytt av innerväggar och dörrar, snickerier, dragning av el, samt målning och tapetsering. Allt väldigt väl och snabbt utfört av ett proffsigt och trevligt team. Jag skulle varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Eva E skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

2019-04-08

Vi har precis anlitat K3-gruppen för renovering av vår lägenhet och är otroligt nöjda både med arbetsprocessen och resultatet. Oskar, som varit projektledare, har varit mycket lyhörd och kommunikativ, och K3s hantverkare har en imponerande yrkesskicklighet i Konstantins utmärkta och noggranna måleri, Dimitrios konstnärliga finsnickeri och Nelzons fina slipning av de gamla sekelskiftesgolven.

Vi vill varmt rekommendera K3-gruppen och kommer anlita dem även i framtiden!

Eva med familj, på Södermalm Läs mer
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

2018-12-07

Vi beställde ett plank, altan och trappa från K3 och är extremt nöjda. Ett antal vänliga, snabba och mycket duktiga grekiska hantverkare under ledning av Dimitros gjorde ett mycket bra jobb. Zorbramusiken som flödade på gården var en klar bonus. Många små extrajobb och justeringar gjordes utan prispåslag. Samtliga kontakter med bolaget har varit mycket positiva Läs mer
  • Peter O
    Peter O skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

2018-11-09

Jag fick en stor vattenskada på mitt badrum i sommarhuset i skärgården. Försäkringsbolagets byggbolag "havererade" redan på offert tidplanstadiet och hösten/ vintern närmade sig. Jag fick kontakt med K3 Gruppen genom en granne och på några dagar hade de besiktigat badrummet och lämnat en mycket bra offert.
    Några veckor senare är bygget genomfört och färdigställt. Allt har fungerat till 100% vad gäller kvalite, pris, tidsplan och kompetent och trevlig personal, bättre uppfyllda kan inte mina förväntningar bli. Läs mer
  • Philip K
    Philip K skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

2018-04-24

Jag köpte en blandad tjänst utav K3 som byggde om delar av mitt kök, la både parkett och klickgolv, tapetserade om, borrade dit duschvägg samt byggde om en tvättstuga. Jag blev bemött på ett riktigt trevligt och proffsigt sätt som indikerade att de ställde upp och kunde erbjuda alla slags möjliga lösningar för mina behov.

Under arbetets gång har jag varit pappaledig och personligen fått träffa de olika hantverkarna. Samtliga har genomsyrat fackmannamässig proffsighet, de har varit flexibla och ständigt varit kontaktbara på telefon. Vid ett tillfälle, när jag uttryckte att vi desperat behöver få igång vår diskmaskin, kom en utav grabbarna på helgen för att få igång den.

Jag skulle lätt rekommendera K3-gruppen och deras hantverkare till samtliga, det skulle er lägenhet eller ert hus säkerligen må bra utav.

Jag brukar sällan skriva liknande gensvar då jag anser att företagen bör göra sitt jobb på det sättet K3 gjorde. Men eftersom jag hittade K3 på Reco vill jag passa på att slå ett extra slag för dem så att fler kan få ta del av deras hantverkare.

Tusen tack för hjälpen! Läs mer
  • Erik W skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

2018-02-23

Fick ett väldigt proffsigt bemötande. Frågorna jag ställde fick jag tydliga och förstående svar på. Under hela processen så följdes saker upp löpande om det var något jag undrade över. Besiktning och tidsplan hölls utan några problem alls. Kan varmt rekommendera K3 gruppen för utförande av jobb.

Dom var tydliga och proffsiga från start till mål. Läs mer
  • Arash M skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

2018-01-17

Vi har renoverat kök och badrum med K3 och är mycket nöjda med allt ifrån offert, projektledning och utfört arbete! Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

2017-07-20

K3 har hjälpt oss med renovering av vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med deras alltigenom professionella arbete från skissbordet till färdigställd lägenhet.

Vi kan varmt rekommendera K3! Läs mer
  • Mirjam H skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

2017-06-09

Vi anlitade K3 till en relativt omfattande renovering av vårt kedjehus. Vi flyttade blä en vägg, byggde nytt kök samt sovrum, jordade huset och målade hela huset invändigt.

Vår kontaktperson Oscar har varit mycket lätt att ha att göra med. Kommunikativ, trevlig kunnig och tillmötesgående! Svarar alltid i telefon och sms utan dröjsmål.

Vi har haft kontakt med målare, elektriker och snickare på plats. Alla har varit mycket trevliga, kommit på utsatta tider och utfört ett mycket bra jobb! Man har kommit med tips och idéer och gett råd kring materialval mm vilket varit uppskattat. Småsaker som skulle rättas till el korrigeras utfördes raskt.

På det stora hela ett mycket bra företag. Pålitliga, aldrig tvivlat en sekund på att jobbet inte skulle bli bra utfört. Vi är mycket nöjda med vår renovering och kan varmt rekommendera K3! Läs mer