Byggföretag Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet K3 Gruppen AB Snickeri och plattsättning
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Snickeri och plattsättning
en del av K3 Gruppen AB

Vår snickeriavdelning utför framför allt köksrenoveringar och andra standardjobb såsom att bygga väggar och sätta upp nya lister. Vi har även duktiga finsnickare som kan platsbygga garderober, hyllor m.m. När vi har utesäsong så gör vi gärna altaner och fasadbyten.

I våra arbeten tar vi helhetsansvar och löser även el, vvs och plattsättning.

Vår plattsättningsavdelning utför främst badrumsrenoveringar men vi jobbar även åt stora företag/kommuner med åtgärder i offentliga miljöer såsom pendeltågsstationer och liknande.

Vi innehar certifikat från BKR (Bygg & Keramikrådet). Läs mer

Läs vad 29 kunder tycker om Snickeri och plattsättning

• Henrik P
    Henrik P skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Vi beställde ett plank, altan och trappa från K3 och är extremt nöjda. Ett antal vänliga, snabba och mycket duktiga grekiska hantverkare under ledning av Dimitros gjorde ett mycket bra jobb. Zorbramusiken som flödade på gården var en klar bonus. Många små extrajobb och justeringar gjordes utan prispåslag. Samtliga kontakter med bolaget har varit mycket positiva Läs mer
  • Peter O
    Peter O skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Jag fick en stor vattenskada på mitt badrum i sommarhuset i skärgården. Försäkringsbolagets byggbolag "havererade" redan på offert tidplanstadiet och hösten/ vintern närmade sig. Jag fick kontakt med K3 Gruppen genom en granne och på några dagar hade de besiktigat badrummet och lämnat en mycket bra offert.
    Några veckor senare är bygget genomfört och färdigställt. Allt har fungerat till 100% vad gäller kvalite, pris, tidsplan och kompetent och trevlig personal, bättre uppfyllda kan inte mina förväntningar bli. Läs mer
  • Philip K
    Philip K skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Jag köpte en blandad tjänst utav K3 som byggde om delar av mitt kök, la både parkett och klickgolv, tapetserade om, borrade dit duschvägg samt byggde om en tvättstuga. Jag blev bemött på ett riktigt trevligt och proffsigt sätt som indikerade att de ställde upp och kunde erbjuda alla slags möjliga lösningar för mina behov.

Under arbetets gång har jag varit pappaledig och personligen fått träffa de olika hantverkarna. Samtliga har genomsyrat fackmannamässig proffsighet, de har varit flexibla och ständigt varit kontaktbara på telefon. Vid ett tillfälle, när jag uttryckte att vi desperat behöver få igång vår diskmaskin, kom en utav grabbarna på helgen för att få igång den.

Jag skulle lätt rekommendera K3-gruppen och deras hantverkare till samtliga, det skulle er lägenhet eller ert hus säkerligen må bra utav.

Jag brukar sällan skriva liknande gensvar då jag anser att företagen bör göra sitt jobb på det sättet K3 gjorde. Men eftersom jag hittade K3 på Reco vill jag passa på att slå ett extra slag för dem så att fler kan få ta del av deras hantverkare.

Tusen tack för hjälpen! Läs mer
  • Erik W skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Fick ett väldigt proffsigt bemötande. Frågorna jag ställde fick jag tydliga och förstående svar på. Under hela processen så följdes saker upp löpande om det var något jag undrade över. Besiktning och tidsplan hölls utan några problem alls. Kan varmt rekommendera K3 gruppen för utförande av jobb.

Dom var tydliga och proffsiga från start till mål. Läs mer
  • Arash M skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Vi har renoverat kök och badrum med K3 och är mycket nöjda med allt ifrån offert, projektledning och utfört arbete! Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    K3 har hjälpt oss med renovering av vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med deras alltigenom professionella arbete från skissbordet till färdigställd lägenhet.

Vi kan varmt rekommendera K3! Läs mer
  • Mirjam H skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Vi anlitade K3 till en relativt omfattande renovering av vårt kedjehus. Vi flyttade blä en vägg, byggde nytt kök samt sovrum, jordade huset och målade hela huset invändigt.

Vår kontaktperson Oscar har varit mycket lätt att ha att göra med. Kommunikativ, trevlig kunnig och tillmötesgående! Svarar alltid i telefon och sms utan dröjsmål.

Vi har haft kontakt med målare, elektriker och snickare på plats. Alla har varit mycket trevliga, kommit på utsatta tider och utfört ett mycket bra jobb! Man har kommit med tips och idéer och gett råd kring materialval mm vilket varit uppskattat. Småsaker som skulle rättas till el korrigeras utfördes raskt.

På det stora hela ett mycket bra företag. Pålitliga, aldrig tvivlat en sekund på att jobbet inte skulle bli bra utfört. Vi är mycket nöjda med vår renovering och kan varmt rekommendera K3! Läs mer
  • Sebastian H skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Mycket nöjd med resultatet på vårt badrum! Väldigt proffesionellt företag / Sebastian Läs mer
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    vi fick K3 som rekommendation av några vänner. K3 var snabba på att återkoppla och vi fick ett första möte redan dagen efter. Upplever att K3 har varit proffsiga och hållit tidsplanen på att bra sätt, städar efter sig och håller snyggt. Snickarna var trevliga och mycket försynta. De hade bra känsla och kom med lösningsförslag som blev till det bättre. Hjälpte spontant till att bära upp möbler som inte ingick i deras arbete. Kakelsättaren var mycket noggrann och resultatet blev över förväntan trots lutande golv och sneda väggar. Målaren var kanske lite slarvig så det blev en del restarbete men i det stora hela kan vi varmt rekommendera K3. Läs mer
  • Åsa Z
    Åsa Z skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Jag anlitade K3 byggnads efter en förfrågan på Brabyggare.se. Jag ville riva två väggar, flytta köket och bygga ett sovrum av det gamla köket i min lägenhet. Kontakten med K3 har från början till slut fungerat utmärkt. De har gjort ett fantastiskt jobb. Jag har nu ett superfint nytt kök och ett fint sovrum till min dotter. K3 är ett företag som alltid finns tillgängliga för kunden. De löser ev problem och kommer med egna förslag på förbättringar, samt är flexibla för kundens önskan under arbetets gång. De är dessutom alltid i tid. Mitt kök följde tidsplan och offerten stämde. Jag kommer anlita K3 igen och rekommenderar dem starkt. Läs mer
5.0 / 5 — 1 reco