Snickeri och plattsättning

Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

Vår snickeriavdelning utför framför allt köksrenoveringar och andra standardjobb såsom att bygga väggar och sätta upp nya lister. Vi har även duktiga finsnickare som kan platsbygga garderober, hyllor m.m. När vi har utesäsong så gör vi gärna altaner och fasadbyten.

I våra arbeten tar vi helhetsansvar och löser även el, vvs och plattsättning.

Vår plattsättningsavdelning utför främst badrumsrenoveringar men vi jobbar även åt stora företag/kommuner med åtgärder i offentliga miljöer såsom pendeltågsstationer och liknande.

Vi innehar certifikat från BKR (Bygg & Keramikrådet).

Läs vad 39 Läs vad Snickeri och plattsättning

• 2021-05-10
    Beställde sänkning av innertak i ett sovrum och vardagsrummet för att skapa en bättre ljudbild och få bort oönskade ljud.

Redan från start blev jag väl bemött och det gick fort att få en offert och uppstartsmöte samt flexibel byggstart.

Resultat blev superbra. Ljudnivån sänktes till den nivå vi hade hoppats på och målningen blev exceptionellt utfört. Ser inte ut som vi sänkt taket alls.

Rekommenderar k3 gruppen för liknande jobb.

Med vänliga hälsningar
    Johan
    Hej Johan, Roligt att ni blev nöjda och att taket blev fint! Tack för din rekommendation! // Linda Snickeri och plattsättning
  • 2021-03-12
    Jag har köpt arbete med platsbyggt kök och renovering av badrum. Bolaget har varit mycket tillmötesgående med mycket trevlig personal. Företaget levde upp till mina förväntningar som bl.a. bestod i tillgänglighet och skicklighet. Mycket bra upplevelse och kommer använda dem till nästa renovering också.
    Hej Morvarid, Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Allt gott! // Linda & Dilan Snickeri och plattsättning
  • 2021-03-11
    Ombyggnation av kök, ny el och nedtagning av vägg. Bra kontakt och högt engagemang från Dilan. Fick ett väldigt gediget intryck av folket som jobbade hos oss. Fick ett mindre problem med vattenlås efter renoveringen, K3 kom en dag senare och åtgärdade även det. De tar ansvar för sitt bygge. Jag är mycket nöjd, en solklar femma.
    Hej Fredrik, tack för fin rekommendation och roligt att du är nöjd! Trevlig helg! // Linda Snickeri och plattsättning
  • 2021-02-03
    Renoverade kök och hall 2020 och resultatet blev fantastiskt! Bra service och en god vilja att göra det där lilla extra för en nöjd kund. Jag rekommenderar starkt K3 bygg
    Hej Tommy, tusen tack för din fina rekommendation! // Linda Snickeri och plattsättning
  • 2020-09-24
    Målning som skedde i tid, professionellt och av duktiga hantverkare.
  • 2020-04-16
    K3 är en firma jag känner mig mycket trygg med. De levererar på alla plan. Det blir snyggt, bra och delvis överträffar mina högt ställda förväntningar. Alltid trevlig personal. Har rekommenderat dem till flera av våra vänner redan. Kan verkligen rekommendera K3 gruppen!!!
    Hej Caroline, tack för ditt fina omdöme! Vi blir så glada att höra att du är nöjd med vårt arbete hos dig. Ha en fin dag! Snickeri och plattsättning
  • 2019-08-27
    K3 genomförde ändrad planlösning, målning, golvslipning samt byggde nya pardörrar och en platsbyggd bokhylla i vår nya lägenhet.

K3 påbörjade arbetet punktligt och projektledaren Oskar var tillgänglig och lyhörd under hela processen. Samma sak med snickaren Dimitrios och målaren Konstantin som gjorde ett jättebra jobb. Det blev någon miss i kommunikationen men K3 hanterade det på ett sätt så att slutresultatet blev som vi önskade trots att vi hade en mycket tight tidsplan.

Skulle vi renovera igen skulle vi gärna anlita K3 en gång till!
  • 2019-08-14
    Jag anlitade K3 gruppen för en ombyggnad i min lägenhet. Arbetet omfattade flytt av innerväggar och dörrar, snickerier, dragning av el, samt målning och tapetsering. Allt väldigt väl och snabbt utfört av ett proffsigt och trevligt team. Jag skulle varmt rekommendera dem.
  • 2019-04-08
    Vi har precis anlitat K3-gruppen för renovering av vår lägenhet och är otroligt nöjda både med arbetsprocessen och resultatet. Oskar, som varit projektledare, har varit mycket lyhörd och kommunikativ, och K3s hantverkare har en imponerande yrkesskicklighet i Konstantins utmärkta och noggranna måleri, Dimitrios konstnärliga finsnickeri och Nelzons fina slipning av de gamla sekelskiftesgolven.

Vi vill varmt rekommendera K3-gruppen och kommer anlita dem även i framtiden!

Eva med familj, på Södermalm
  • 2018-12-07
    Vi beställde ett plank, altan och trappa från K3 och är extremt nöjda. Ett antal vänliga, snabba och mycket duktiga grekiska hantverkare under ledning av Dimitros gjorde ett mycket bra jobb. Zorbramusiken som flödade på gården var en klar bonus. Många små extrajobb och justeringar gjordes utan prispåslag. Samtliga kontakter med bolaget har varit mycket positiva