Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet K3 Gruppen AB Snickeri och plattsättning

Snickeri och plattsättning
en del av K3 Gruppen AB

Vår snickeriavdelning utför framför allt köksrenoveringar och andra standardjobb såsom att bygga väggar och sätta upp nya lister. Vi har även duktiga finsnickare som kan platsbygga garderober, hyllor m.m. När vi har utesäsong så gör vi gärna altaner och fasadbyten.

I våra arbeten tar vi helhetsansvar och löser även el, vvs och plattsättning.

Vår plattsättningsavdelning utför främst badrumsrenoveringar men vi jobbar även åt stora företag/kommuner med åtgärder i offentliga miljöer såsom pendeltågsstationer och liknande.

Vi innehar certifikat från BKR (Bygg & Keramikrådet).
Karlbergsvägen 63
113 35 Stockholm — Visa karta

Läs vad 27 kunder tycker om Snickeri och plattsättning

• Philip K
    Philip K skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Jag köpte en blandad tjänst utav K3 som byggde om delar av mitt kök, la både parkett och klickgolv, tapetserade om, borrade dit duschvägg samt byggde om en tvättstuga. Jag blev bemött på ett riktigt trevligt och proffsigt sätt som indikerade att de ställde upp och kunde erbjuda alla slags möjliga lösningar för mina behov.

Under arbetets gång har jag varit pappaledig och personligen fått träffa de olika hantverkarna. Samtliga har genomsyrat fackmannamässig proffsighet, de har varit flexibla och ständigt varit kontaktbara på telefon. Vid ett tillfälle, när jag uttryckte att vi desperat behöver få igång vår diskmaskin, kom en utav grabbarna på helgen för att få igång den.

Jag skulle lätt rekommendera K3-gruppen och deras hantverkare till samtliga, det skulle er lägenhet eller ert hus säkerligen må bra utav.

Jag brukar sällan skriva liknande gensvar då jag anser att företagen bör göra sitt jobb på det sättet K3 gjorde. Men eftersom jag hittade K3 på Reco vill jag passa på att slå ett extra slag för dem så att fler kan få ta del av deras hantverkare.

Tusen tack för hjälpen! Läs mer
  • Erik W skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Fick ett väldigt proffsigt bemötande. Frågorna jag ställde fick jag tydliga och förstående svar på. Under hela processen så följdes saker upp löpande om det var något jag undrade över. Besiktning och tidsplan hölls utan några problem alls. Kan varmt rekommendera K3 gruppen för utförande av jobb.

Dom var tydliga och proffsiga från start till mål. Läs mer
  • Arash M skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Vi har renoverat kök och badrum med K3 och är mycket nöjda med allt ifrån offert, projektledning och utfört arbete! Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    K3 har hjälpt oss med renovering av vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med deras alltigenom professionella arbete från skissbordet till färdigställd lägenhet.

Vi kan varmt rekommendera K3! Läs mer
  • Mirjam H skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Vi anlitade K3 till en relativt omfattande renovering av vårt kedjehus. Vi flyttade blä en vägg, byggde nytt kök samt sovrum, jordade huset och målade hela huset invändigt.

Vår kontaktperson Oscar har varit mycket lätt att ha att göra med. Kommunikativ, trevlig kunnig och tillmötesgående! Svarar alltid i telefon och sms utan dröjsmål.

Vi har haft kontakt med målare, elektriker och snickare på plats. Alla har varit mycket trevliga, kommit på utsatta tider och utfört ett mycket bra jobb! Man har kommit med tips och idéer och gett råd kring materialval mm vilket varit uppskattat. Småsaker som skulle rättas till el korrigeras utfördes raskt.

På det stora hela ett mycket bra företag. Pålitliga, aldrig tvivlat en sekund på att jobbet inte skulle bli bra utfört. Vi är mycket nöjda med vår renovering och kan varmt rekommendera K3! Läs mer
  • Sebastian H skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Mycket nöjd med resultatet på vårt badrum! Väldigt proffesionellt företag / Sebastian Läs mer
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    vi fick K3 som rekommendation av några vänner. K3 var snabba på att återkoppla och vi fick ett första möte redan dagen efter. Upplever att K3 har varit proffsiga och hållit tidsplanen på att bra sätt, städar efter sig och håller snyggt. Snickarna var trevliga och mycket försynta. De hade bra känsla och kom med lösningsförslag som blev till det bättre. Hjälpte spontant till att bära upp möbler som inte ingick i deras arbete. Kakelsättaren var mycket noggrann och resultatet blev över förväntan trots lutande golv och sneda väggar. Målaren var kanske lite slarvig så det blev en del restarbete men i det stora hela kan vi varmt rekommendera K3. Läs mer
  • Åsa Z
    Åsa Z skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Jag anlitade K3 byggnads efter en förfrågan på Brabyggare.se. Jag ville riva två väggar, flytta köket och bygga ett sovrum av det gamla köket i min lägenhet. Kontakten med K3 har från början till slut fungerat utmärkt. De har gjort ett fantastiskt jobb. Jag har nu ett superfint nytt kök och ett fint sovrum till min dotter. K3 är ett företag som alltid finns tillgängliga för kunden. De löser ev problem och kommer med egna förslag på förbättringar, samt är flexibla för kundens önskan under arbetets gång. De är dessutom alltid i tid. Mitt kök följde tidsplan och offerten stämde. Jag kommer anlita K3 igen och rekommenderar dem starkt. Läs mer
  • Karin H skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    K3har motsvarat mina förväntningar och jag är mycket nöjd med de jobb de utfört. De är så proffsiga och dessutom trevliga att ha att göra med. Tvekar inte att anlita dem igen.

Karin Hallström Läs mer
  • Christian J skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    K3 har hjälpt oss att renovera två badrum.
    Dom har trevliga och duktiga hantverkare som alltid kom på utsatt tid. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Vi har fått vårt badrum och kök renoverat av K3 Byggnads och är mycket nöjda. De har utfört jobbet på ett proffsigt sätt både genom utfört arbete och snabb respons vid frågor. De har hållit tidsplan och uppträtt mycket kundorienterat. Vi rekommenderar K3, speciellt byggledare Babak .

Lena & Gordon Läs mer
  • Jerker S
    Jerker S skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Vi fick hjälp med att renovera badrum och lägga golvvärme och klinkers i ett annat rum. Vi är väldigt nöjda. K3 var snabbt på plats och gav snabb och professionell offert. Även arbetet påbörjades snabbt och de blev klara före utsatt tid. Resultatet blev bättre än vad vi tänkt och under arbetets gång hade vi en löpande och bra dialog med arbetsteam och ledning. Läs mer
  • Maria J skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Vi är mycket nöjda med att vi valde K3 till vår badrumsrenovering. Renoveringen gick snabbt och smidigt och resultatet blev jättebra! Läs mer
  • Madeleine A skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Pålitliga, hjälpsamma och lyhörda! Höll tidsplanen! De är också trendmedvetna och har koll på inredning. Vilket känns skönt med alla beslut som måste tas under en renovering. Renoverat flera lägenheter och är helt klart nöjdast med K3! Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Vi anlitade K3 Stockholm för att byta träfasaden på vår villa. Resultatet blev jättebra. Under hela processen kände vi att vi hade bra kommunikation med hantverkare, arbetsledare och chef och alla våra önskemål gick att genomföra. K3 var inte det billigaste företaget vi fick offert från, men vi kände förtroende för dem från början och ångrade oss inte någon gång. En del extraarbeten blev nödvändiga, men inget gjordes utan att vi först blivit kontaktade. Läs mer
  • Helena R
    Helena R skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Från offert till slutförande har jag varit nöjd med K3. De har renoverat allt ifrån badrum/sovrum/vardagsrum/matrum. Skönt att ha en trygg byggfirma som kunde ta helhetsgrepp kring allt från el/VVS till måleri/snickerier och golvslipning. De har levererat ett proffsigt bemötande/arbete och kalkyler/offerter har stämt likväl som slutförande datum trots att jag som kund har justerat och valt tillägg utöver grundofferten. Riktigt nöjd med slutresultatet och kan lämna mina varma rekommendationer och de kommer få mitt förtroende för framtida arbeten/ Mvh Helena Rosén Läs mer
  • Charlotte R skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Arbetet var proffsigt utfört i tid och enligt offert. Vi är mycket nöjda och har uppskattat lyhördhet.kundservice och trevligt bemötande . Kommer anlita K3 vid nästa projekt/ Charlotte och Sue Läs mer
  • Robert P skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Anlitades vid duschrenovering. Ett seriöst företag som rekommenderas. Trevligt bemötande. Snabb tydlig offert. Bra arbetat och fin finish. Läs mer
  • Claes W
    Claes W skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Väldigt trevligt bemötande från K3. Återkom snabbt med en tydlig offert.
    Arbetet jag ville ha gjort var lite tidspressat under en bestämd tid och K3 gjorde jobbet på utsatt tid. Bra och trevliga killar som jobbar och mina kontaktpersoner var nåbara och väldigt smidiga att ha dialog med vid frågor eller nåt problem. Jag märkte att K3 är mycket måna att jag som kund ska bli nöjd vilket uppskattas! Rekommenderas! Läs mer
  • Rikard N
    Rikard N skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Jättebra.
    Klara precis på den dag vi hade bestämt.
    Slutnotan exakt samma som offerten.
    Dessutom perfekt resultat.
    De var verkligen på plats och jobbade långa hela dagar.
    Sammantaget värda högsta betyg. Läs mer
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Proffsig och pålitlig leverantör. Stort plus för löpande kommunikation under arbetets gång. Leverade med kvalitet inom avtalad tid. Läs mer
  • Michael W skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Anlitade K3 för helrenovering av en 2:a där K3 gjorde allt från rivning, till el, VVs och målning. Jag är supernöjd med K3. Första mötet bara några dagar från att jag fick kontakt med dem och offerten kom snabbt. 2 veckor efter första kontakt va de igång med arbetet. Har fått superbra bemötande från alla inblandade, projektledare, kundansvariga och hantverkarna, alla måna om att resultatet ska bli bra och att jag ska bli nöjd. Problem som uppstod under arbetets gång löstes snyggt och snabbt utan snack. Läs mer
  • Robin Å skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    K3 gjorde ett fantastiskt jobb med mitt kök. Superproffsiga och gjorde allt precis enligt önskemål. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Max A
    Max A skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    K3 var fenomenala med allt. Det gick bra genom hela tidsplanen och dom var öppna med att göra förändringar i planen mitt i projektet också. Kan varmt rekommendera k3 till dom som är ute och letar efter ett Byggnads företag. Läs mer
  • Niklas L skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Snabbt arbete, duktiga hantverkare med lösningsfokus Läs mer
  • Anders Å skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Jag anlitade K3 Stockholm AB för att totalrenovera ett badrum. Nedan lite kommentarer kring hur det funkade.
    Kontaktade Oscar per telefon för att höra om de kunde åta sig jobbet. Oscar kom hem till mig 3 dagar senare och vi gick igenom vad jag ville ha gjort. Dagen efter besöket fick jag en offert på hela jobbet. Arbetet påbörjades två veckor senare. Är mycket nöjd med hur snabbt det gick från första kontakten tills att arbetet kom igång. (Kan även nämna att jag kontaktade två andra företag med samma förfrågan och de återkom till mig för att boka ett första besök för att kunna räkna på jobbet. Problemet var att när de återkom så var Oscar och hans gäng redan klara med arbetet :) )

När själva renoveringen kom igång så gick det väldigt snabbt. De kom alltid när de sa att de skulle komma. Killarna som var här var väldigt trevliga och , såvitt jag kan bedöma, mycket kompetenta. De förstod precis hur jag ville ha det och allt flöt på väldigt smidigt. Priser och tidplan enligt offerten stämde överens med slutresultatet.

När det gäller möblemanget på toaletten så åkte jag till K-rauta och kakelspecialisten och valde ut vad jag ville ha. Jag lämnade sedan en lista till Oscar och de ombesörjde sedan alla inköp och transport, väldigt smidigt för mig.

Avslutningsvis så vill säga att arbetet blev fantastiskt bra, precis som jag hade tänkt mig! Betyget blir en 5:a! Jag har även rekommenderat K3 till vänner och bekanta och jag kommer själv att anlita K3 för framtida jobb. Läs mer
  • Håkan j skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    K3 har gjort en totalrenovering av stora delar av mitt hus, mycket nöjd med resultatet och kommunikation mm. Kan rekommendera! Läs mer
5.0 / 5 — 1 reco

Karlbergsvägen 63, 113 35 Stockholm