Snickeri och plattsättning

Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

Vår snickeriavdelning utför framför allt köksrenoveringar och andra standardjobb såsom att bygga väggar och sätta upp nya lister. Vi har även duktiga finsnickare som kan platsbygga garderober, hyllor m.m. När vi har utesäsong så gör vi gärna altaner och fasadbyten.

I våra arbeten tar vi helhetsansvar och löser även el, vvs och plattsättning.

Vår plattsättningsavdelning utför främst badrumsrenoveringar men vi jobbar även åt stora företag/kommuner med åtgärder i offentliga miljöer såsom pendeltågsstationer och liknande.

Vi innehar certifikat från BKR (Bygg & Keramikrådet).

42 omdömen om Snickeri och plattsättning

Emma S
Skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

Bra bemötande, effektiva och ett snyggt utfall.

Mats W
Skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

Bra rakt igenom. Slutprodukt blev perfekt

Helen T
Skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

Duktiga snickare som verkligen ville göra ett bra jobb. Vi beställde en platsbyggd garderob. Det tog lite längre tid än beräknat men de släppte inte förrän vi var nöjda.

Johan B
Skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

Beställde sänkning av innertak i ett sovrum och vardagsrummet för att skapa en bättre ljudbild och få bort oönskade ljud. Redan från start blev jag väl bemött och det gick fort att få en offert och uppstartsmöte samt flexibel byggstart. Resultat blev superbra. Ljudnivån sänktes till den nivå vi hade hoppats på och målningen blev exceptionellt utfört. Ser inte ut som vi sänkt taket alls. Rekommenderar k3 gruppen för liknande jobb. Med vänliga hälsningar Johan

Svar från Snickeri och plattsättning

Hej Johan, Roligt att ni blev nöjda och att taket blev fint! Tack för din rekommendation! // Linda

Morvarid D
Skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

Jag har köpt arbete med platsbyggt kök och renovering av badrum. Bolaget har varit mycket tillmötesgående med mycket trevlig personal. Företaget levde upp till mina förväntningar som bl.a. bestod i tillgänglighet och skicklighet. Mycket bra upplevelse och kommer använda dem till nästa renovering också.

Svar från Snickeri och plattsättning

Hej Morvarid, Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Allt gott! // Linda & Dilan

Fredrik L
Skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

Ombyggnation av kök, ny el och nedtagning av vägg. Bra kontakt och högt engagemang från Dilan. Fick ett väldigt gediget intryck av folket som jobbade hos oss. Fick ett mindre problem med vattenlås efter renoveringen, K3 kom en dag senare och åtgärdade även det. De tar ansvar för sitt bygge. Jag är mycket nöjd, en solklar femma.

Svar från Snickeri och plattsättning

Hej Fredrik, tack för fin rekommendation och roligt att du är nöjd! Trevlig helg! // Linda

Tommy N
Skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

Renoverade kök och hall 2020 och resultatet blev fantastiskt! Bra service och en god vilja att göra det där lilla extra för en nöjd kund. Jag rekommenderar starkt K3 bygg

Hej Tommy, tusen tack för din fina rekommendation! // Linda

Eva B
Skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

Målning som skedde i tid, professionellt och av duktiga hantverkare.

Caroline H
Skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

K3 är en firma jag känner mig mycket trygg med. De levererar på alla plan. Det blir snyggt, bra och delvis överträffar mina högt ställda förväntningar. Alltid trevlig personal. Har rekommenderat dem till flera av våra vänner redan. Kan verkligen rekommendera K3 gruppen!!!

Svar från Snickeri och plattsättning

Hej Caroline, tack för ditt fina omdöme! Vi blir så glada att höra att du är nöjd med vårt arbete hos dig. Ha en fin dag!

Emma Z
Skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB

K3 genomförde ändrad planlösning, målning, golvslipning samt byggde nya pardörrar och en platsbyggd bokhylla i vår nya lägenhet. K3 påbörjade arbetet punktligt och projektledaren Oskar var tillgänglig och lyhörd under hela processen. Samma sak med snickaren Dimitrios och målaren Konstantin som gjorde ett jättebra jobb. Det blev någon miss i kommunikationen men K3 hanterade det på ett sätt så att slutresultatet blev som vi önskade trots att vi hade en mycket tight tidsplan. Skulle vi renovera igen skulle vi gärna anlita K3 en gång till!