Tak
en del av K3 Gruppen AB

Vår takavdelning utför alla typer av takentreprenader – såväl nyproduktion som omläggningar av tak – allt från små garagetak till stora industritak. Vi arbetar med alla typer av material såsom takpannor, papp och duk. Vår plåtavdelning utför bandtäckningar samt tillverkning plåtbeslag i vår plåtverkstad.
Karlbergsvägen 63
113 35 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kunder tycker om Tak

• Torgeir D
    Torgeir D skrev om Tak en del av K3 Gruppen AB
    Vi behövde måla om fasaden och byta vissa brädor samt lägga om taket på vår villa. Efter att ha tagit in flera offerter föll valet på K3, inte minst efter treveligt bemötande.
    Vi hade en tät och bra kontakt under hela processen och det blev ett rätt stort projekt, inte minst då vi även bytte ut alla fönster.
    Allt gick efter planen och kommunikationen fungerade bra. Det är alltid många detaljer att ta ställning till och löpande dyker det upp frågor och funderingar, varför vi såg till att vara tillgängliga under de sommarveckor projektet pågick.
    Vi hade en bra dialog med målare, snickare och "takomläggare" och kunde snabbt fånga upp oklarheter och frågor.
    Vi är mycket nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera K3 både pga kvaliteten på utfört arbete och den goda dialogen med projektledaren, Martin Eriksson. Stort tack!
    /Torgeir, Upplands Väsby Läs mer
    K3 Gruppen gillar detta