Alla kategorier Radio Stockholms län Stockholm Södermalm K.a.g. Reference Audio AB

K.a.g. Reference Audio AB

Götgatan 35, 116 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om K.a.g. Reference Audio AB

• Tobias B
    Tobias B skrev om K.a.g. Reference Audio AB
    Idag gissar jag att de flesta konsumenter som är ute efter ljud eller annan elektronik googlar fram bästa pris och köper det de tror att de vill ha.

Kalla mig gammalmodig men jag gick på rekommendationer och styrde mina steg till Reference Audio på Götgatan. Ett val jag är mycket nöjd över. Personalen på Reference Audio tog sig tid att ta reda på vad vi verkligen ville ha utan att försöka sälja på oss onödiga lösningar. Trots stängning hjälpte de oss fram till den perfekta lösningen men lät oss sova på saken.

Veckan efter ringde jag in med våra frågor, de kom ihåg oss, satt ihop ett paketerbjudande som var så tilltalande att det kändes onödigt att gå ut på webben och jaga hundralappar.

Reference Audio är helt klart värda att besöka när det är dags för att fixa till ljudet därhemma. Rekommenderar dem starkt.
    Joakim B, Noel H gillar detta
  • Åsa W
    Åsa W skrev om K.a.g. Reference Audio AB
    Proffsigt. Har de rätta grejerna och personalen kan sannerligen sin sak. Hit ska man gå om man värdesätter sin teknik. Skippa de stora kedjorna med outbildad personal.
  • Tore J
    Tore J skrev om K.a.g. Reference Audio AB
    Reference audio på götgatan hjälpte oss med designen och uppbyggnaden av vårat ljud/ljus/bild system i vårat nya hus. Vi är toppennöjda och kan inte annat än rekommendera killarna på reference! Otroligt tillmötesgående och lyhörda.
  • Ulf  D
    Ulf D skrev om K.a.g. Reference Audio AB
    Har köpt det mesta av grabbarna på reference audio och alltid fått engagerade och mkt trevlig hjälp. Sen har de ett väldigt stort sortiment i alla prisklasser! Har bäst kunskap i Sverige.
  • Lars H
    Lars H skrev om K.a.g. Reference Audio AB
    Den bästa av de bästa! Har enorm kunskap och riktigt serviceminded personal! Kan varm rekommenderas.

Götgatan 35, 116 21 Stockholm