Anderssons Kiropraktorklinik

Anderssons Kiropraktorklinik

Ring 08-590 763 70 www.kiroklinik.se

Välkommen till Andersson Kiropraktorklinik! Här får du hjälp med dina besvär så att du kan fungera i din vardag igen. Jag är legitimerad och specialiserad kiropraktor med utbildning från både Sverige och USA och jobbar alltid med den senaste tekniken inom kiropraktik. Mitt mål är alltid att du ska få en långsiktigt god hälsa,...

20 omdömen om Anderssons Kiropraktorklinik

Solveig J
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Jag sökte för ryggbesvär och fick den hjälp jag behövde.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1027 omdömen 4.7 av 1027 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Jonas K
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Mycket bra! Kom via företagshälsovården med en trasslig axel. Det tog några besök för att få stil på den, men till slut blev den bra. Planen är nu att fortsätta privat med nåt besök per år för att ”underhålla”.

Eva E
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Jag gick dit för jag hade fruktansvärt ont i axel/arm och Kenneth har verkligen hjälpt mig, väldigt kunnig på sin sak så jag kan verkligen rekommendera Kenneth Andersson kiropraktik!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 609 omdömen 4.7 av 609 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Maria M
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Bra hjälp på kort tid, relevanta frågeställningar, tillser hela kroppens påverkan på olika delar. Trygg och informativ när frågor uppstått.

Linus V

Mycket bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 322 omdömen 4.8 av 322 omdömen

Rekommenderar kliniken starkt! Cornelia är grym, lyhörd och kunnig!

Lisa Skogström L Lisa Skogström L
Ingela V
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Haft problem länge med en krånglande rygg , och äntligen verkar det som att problemen börjar ge med sej tack vare behandling av Kenneth Andersson . Ett väldigt trevligt och proffesionellt bemötande . Mer behandling behövs men en stor skillnad märktes redan efter första behandlingen . Kan varmt rekommendera Anderssons Kiropraktorklinik

Ingela V
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Haft problem med ryggen i ca 2,5 år. Ett diskbråck som krånglar . Bokade tid hos Kenneth Andersson efter en rekommendation . Möttes av ett väldigt trevligt och proffesionellt bemötande . Efter några behandlingar så har problemen i ryggen blivit mycket bättre och smärtan minskat . Kan varmt rekommendera Anderssons kiropraktorklinik .

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 881 omdömen 4.7 av 881 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Grigorios K
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Very skilled kiropraktor! Great person and one of the best using the torque release technique in Sweden!

Katarina G
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Super bra bemötande, jag har haft stora rygg besvär och ont i kroppen, efter några besök försvann alla besvären. Jag fortsätter att besöka kiropraktorn var 5 vecka för att behålla resultaten och för förebyggande styftet.

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 862 omdömen 4.7 av 862 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Tom Y
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Bra bemötande = proffsigt. Fick hjälp med ett stort nackproblem som nu är löst. 👍👍👍

Robin Y
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Blev av med min ryggsmärta i ländryggen efter två besök. Rekommenderar starkt!

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Anna H
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Hej! Jag bokade tid hos kiropraktor Kenneth för jag kände att han kunde hjälpa mig med min smärta som jag kände runt bröstkorgen och ryggen. Fick tid direkt och jag började resan mot bättre kunskaper om min rygg och kropp. Efter några besök var smärtan borta och vilken lycka det var. Jag blev varmt bemött. Jag fick råd om träning och hur kroppen svarar när man kör i gång med kiropraktiska behandlingen.

Sussi S

Mycket trevligt! Bra ny behandlingsform! Tack

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Åsa E
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Rekommenderas starkt. Trevligt bemötande. Väldigt bra behandling o resultat. Fått stor hjälp med min migrän och huvudvärk. Supernöjd!

Barbara D
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Jag fick rekomendationer av min läkare att kontakta leg Kiropraktor, Kenneth Andersson, då jag i flera år haft besvär med min rygg, axlar och nacke. Bemötandet har från början och fortsättningsvis under behandlingen varit proffesionellt, förtroendeingivande och positivt. Under det år jag behandlats har jag sakta men säkert gjort framsteg till att bli starkare, mer rörlig och med mindre smärtor och har kunnat komma i fas med egen fysisk träning som komplement till behandlingen. Jag är särskilt nöjd med metoden TRT (Torque...

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Josefine A
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Blev av med fler års smärta i axeln! Väldigt duktig och lyhörd.

Mia B
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Mycket kunnig kiropraktor har alltid blivit hjälpt med mina nack och ryggproblem .

Elin E
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Mycket trevligt bemötande och professionell hjälp med nacke och rygg.

Malin A
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

SUPER NÖJD! Proffsigt bemötande, trevlig kille som kan ain grej! :) rekomenderas varmt

Peter A
Skrev om Anderssons Kiropraktorklinik

Kan varmt rekomendera Anderssons Kiropraktorklinik. Fick snabb hjälp, mkt bra service och råd, proffisionell. Kenneth räddade min weekend så jag kunde åka iväg m en fungerande rygg.. Tack Kenneth än en gång