Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Ring 08-767 76 65 www.lidingoplatslageri.se
4.3

Lidingö Plåtslageri och Entreprenad AB är ett kollektivt anslutet byggnadsplåtslageri från 1992 med kontor och verkstad på Lidingö. Vi tillhandahåller tjänster och utför uppdrag inom: -Byggnadsplåtslageri i alla dess former -Tätskikt (inbyggda & exponerade) 10 + 5 års garanti -Projektering och montering av Taksäkerhet (weland...

9 omdömen om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Dennis B
Skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Köpte måttbeställda skåp för fasad

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Peter J
Skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Proffsigt företag som vi har anlitat ett flertal gånger och som alltid har levererat i tid och med hög kvalité. Kan verkligen rekommendera Lidingö Plåtslageri till alla. mvh Peter Bruske Delér

Svar från Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Tack Peter! Det är alltid ett nöje att jobba med Bruske Delér och vi ser fram emot många fler fina samarbeten. Mvh Jesper

Brani O
Skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Mycket proffsigt företag, bra kundkontakt, vettiga priser och snabbt utfört jobb. Rekommenderas starkt!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Maria R
Skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Rensning och renovering av hängrännor. Snabbt åtgärdat, bra service och bemötande.

Thilo V
Skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Vi är nöjda med vad dom har utfört här i Brunna park Kungsängen och kommer använda dom i fortsättningen, och kan rekommendera dom även för andra.

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Hanna S
Skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Väldigt grundliga och noggranna hantverkare, som gjorde ett fantastiskt fint jobb på vårt tak som var relativt komplicerat med många takkupor och udda vinklar. De är även duktiga problemlösare som hittar lösningar på det mesta.

Svar från Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Tack Hanna! Erat tak var som sagt klurigt att jobba med men det glädjer oss att resultatet blev toppen och att ni är nöjda. Mvh Jesper

Henrik S
Skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Anlitade Lidingö Plåtslageri för att byta en skorstenshuv. Från första kontakt till utfört arbete har företaget skött sig exemplariskt. Korrekta och trevliga och höll vad man lovar i fråga om återkopplingar och tider. Själva arbetet utfördes med högsta kvalitet och kompetens. Kan inte annat än lämna mina högsta rekommendationer. Henrik Strömbom, Lidingö

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 251 omdömen 4.9 av 251 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Svante G
Skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Perfekt bemötande och snabbt utförande vid byte av stuprör och lagning av plåttak. Fastighetsägare i Solna

Johan A
Skrev om Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Lovade gång på gång att komma inom två veckor för att åtgärda ett akut problem. Dök aldrig upp. Tröttnade efter ett halvår och vände mig till ett annat ställe. Fick omgående hjälp.

Svar från Lidingö Plåtslageri & Entreprenad AB

Hej Johan, Jag beklagar verkligen ditt missnöje. Under 2009 så var det fortfarande den gamla ägaren som drev bolaget. I dagens läge är vi en ny ledning och styrelse och vi kommer alltid när vi lovat. Mvh Jesper

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen