Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Trollhättan K Sjuntorps Mark & Trädgård AB

K Sjuntorps Mark & Trädgård AB

TEXTILVÄGEN 3 C, 461 78 Sjuntorp — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om K Sjuntorps Mark & Trädgård AB

• Lars-Göran B
    Lars-Göran B skrev om K Sjuntorps Mark & Trädgård AB
    Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat drömma om ett så pass oseriöst fuskföretag.Lögner, fusk,lämnar material och hus för vind och regn om vd inte får som han vill. Fastprisavtal var ett dåligt skämt. Lita inte på vare sig skriftliga eller muntliga överenskommelser!!
    Struntar helt och totalt i skriftliga avtal, förlikning, sina egna jurister. Stoppade hos leverantörer som sett dem som oseriösa. Inget ont om deras anställda som vissa kunde vara yrkesmän som dessutom kan uppföra sig men inte företagsledningen. Har en hel pärm av eländet. En stor satsning iför en enskild sluta ett projekt för den enskilde slutade med smärta.Jag trodde inte det fanns sådana företag. Delar helt riksbyggen samt Anders K. Känns som identiska erfarenheter. Klart de vill stoppa sådant. Att bli stoppad hos leverantörer säger också en del.
  • Riksbyggen Brf U
    Riksbyggen Brf U skrev om K Sjuntorps Mark & Trädgård AB
    Våran förening anlitade detta så kallade företag för ett mycket stort jobb i våran bostadrättsförening Brf Uddevallahus 14,det fick vi bittert ångra.

Kontakta gärna någon i våran styrelse eller på Riksbyggen om ni vill veta hur detta företag fungerar,aldrig vi skulle rekommendera dessa till någon utan snarare kraftigt varna.

Skulle lämnat omdöme på Rejta.se
    (företaget hade bara negativa omdömen där)
    men det valde företaget att köpa loss från Eniro som äger Rejta.se så att inga omdömen kan ses där längre.

BARA det säger väl vilken skojare det är !
  • Anders K
    Anders K skrev om K Sjuntorps Mark & Trädgård AB
    VARNING! Skämtföretag ! Kolla runt med konsumentombudsmannen i Trestad.Företaget för nu inga leverenser av material från flera byggmaterial leverantörer så det säger också en del. Så varning! Vårt projekt skulle platsa i byggfusk program i TV.Juridiska överenskommelser och förlikningar strunta de helt i. Även MÅNGA ärenden hos Byggnads där anställda sökt hjälp. Allt detta kan kollas upp. ANLITA EJ detta företag med orgnr : 556822-0395

TEXTILVÄGEN 3 C, 461 78 Sjuntorp