Alla kategorier Lägga marksten Västra Götaland Trollhättan K Sjuntorps Mark & Trädgård AB

K Sjuntorps Mark & Trädgård AB

Södra Hamnvägen 3, 461 38 Trollhättan — Visa karta

Ekenleden 13 A, 42836, KÅLLERED
Trä & Murkompaniet
Gudleif N:
Hej Trä och Murkompaniet. Min bedömning gällande utfört jobb ger jag 5 5 poäng av 5 möjliga. Gällande Bemötande av ansvarig ledning samt ...

Läs vad 2 kunder tycker om K Sjuntorps Mark & Trädgård AB

• Riksbyggen Brf U
    Riksbyggen Brf U skrev om K Sjuntorps Mark & Trädgård AB
    Våran förening anlitade detta så kallade företag för ett mycket stort jobb i våran bostadrättsförening Brf Uddevallahus 14,det fick vi bittert ångra.

Kontakta gärna någon i våran styrelsen om ni vill veta hur detta företag fungerar,aldrig vi skulle rekommendera dessa till någon utan snarare kraftigt varna.

Skulle lämnat omdöme på Rejta.se
    (företaget hade bara negativa omdömen där)
    men det valde företaget att köpa loss från Eniro som äger Rejta.se så att inga omdömen kan ses där längre.

BARA det säger väl vilken skojare det är !
  • Anders K
    Anders K skrev om K Sjuntorps Mark & Trädgård AB
    VARNING!
    Skämtföretag !
    Kolla runt med konsumentombudsmannen i Trestad.Företaget för nu inga leverenser av material från flera byggmaterial leverantörer så det säger också en del. Så varning! Vårt projekt skulle platsa i byggfusk program i TV.Juridiska överenskommelser och förlikningar strunta de helt i.
    Även MÅNGA ärenden hos Byggnads där anställda sökt hjälp.
    Allt detta kan kollas upp.
    ANLITA EJ detta företag med orgnr : 556822-0395

Södra Hamnvägen 3, 461 38 Trollhättan