ByggstädStockholms länHuddinge

Byggstäd

36 rekommenderade byggstädare i Huddinge

Få prisförslag, snabbt och enkelt!
Skriv vad du behöver hjälp med så skickar vi din förfrågan till flera företag nära dig.
Be om offerter från byggstädare nu
Tjänsten är kostnadsfri och utan förpliktelser
  • Linda N
    Linda N: Flyttstäd, inte speciellt imponerad. Smulor kvar i kökslådorna och skafferiet, kladdigt handtag, dammigt runt spisen (sp...
  • Välkommen till oss på Doorline! Här hittar du inredning för alla smaker, både för privatpersoner och för företag.
    : Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!
  • Behöver du vardagshjälp i form av städning eller ska du kanske bygga om? Vi på Hjälper SWE tar hand om ditt projekt, från början till slut.
    Ingmar L
    Ingmar L: Snabba trevliga och kunniga. En vilja att göra det lilla extra.
  • Tyresö 24 Facility Management hjälper dig snabbt och genom enkel kontakt med diverse städtjänster. Välkommen!
    PETER G
    PETER G: Jag anlitar sedan ett par månader tillbaka veckostädning, månadstvättning och årligen fönsterputtsning utav Tyresö 24. O...
  • Behöver du hjälp med Städ, Bygg eller Transport? Välkommen till oss på JCS Company!
    Carlos C
    Carlos C: Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!
  • Rent och snyggt i hemmet eller på företaget? Kolla enkelt vad det skulle kosta genom att skicka en offert till oss, så svarar vi så fort vi kan.
    Jonathan J
    Jonathan J: Jag köpte en flyttstädning mitt under industrisemestern med mycket kort varsel. ER kunde leverera en omfattande städnin...
  • Vi erbjuder noggranna städtjänster till rimliga priser i hela Stockholms län. Provstädning för endast 88kr/timme. Välkommen!
    : Very happy with service of this company. Responsibility, quality on high level.
  • Marina M
    Marina M: Aldrig varit nöjdare!! Bra service och strålande arbete.
  • Välkommen till Elit Luxe Service - Vi prioriterar dig som kund i vått och torrt!
    : Seriösa, flexibla, trevliga och duktiga!
  • Robin G
    Robin G: Vi anlitade Vifix för veckostädning sommaren 2017. Vi blev offererade ett bra pris och fick en bra kontakt med Viktoriya...
Visa sida: