Kontorsstädning

147 rekommenderade kontorsstädare i Kista

Få prisförslag, snabbt och enkelt!
Skriv vad du behöver hjälp med så skickar vi din förfrågan till flera företag nära dig.
Be om offerter från kontorsstädare nu
Tjänsten är kostnadsfri och utan förpliktelser
  • Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    : Jag har haft äran att ha B&B Städservice i över 10 års tid. De har ffa hjälpt mig med hemstädning, men också två flyttar...
  • : Bra service och städning. Vi är väldigt nöjda.
  • BA Prima Care AB

153 omdömen
    Välkommen till Prima Care, ett företag som hjälper dig att frigöra tid till saker som är viktiga för dig. Prima Care erbjuder hemstädning med mycket erfaren personal och 100% kundgaranti!
    Elham K
    Elham K: Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.
  • Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    : All kontakt superproffsig o arbetet, fönsterputsningen, mycket bra o noggrant gjord. Kommer att anlita Carola igen!
  • Södertörns Städ

39 omdömen
    Välkommen till Södertörns Städ - Vi är experter på städning och värnar om din trygghet.
    : Strålande flyttstädning till ett bra pris, bra bemötande och utmärkt service.
  • Prisvärd och trygg städning!
    : Det blir rent och fint, flexibla om vi vill ändra på något.
  • Låt någon som är proffs på hem- och kontorsstädning ta hand om din städning. Vi är proffs på städning och vet hur det går till att städa rent och snyggt men samtidigt vara så effektiva som möjligt med...
    Alexander S
    Alexander S: Skönt att komma hem till ett välstädat hem. Mer välstädat än vad jag någonsin fått det :)
  • KC Städ AB

100 omdömen
    Välkommen till KC Städ AB - Vi är städföretaget med över 10 års erfarenhet inom branschen.
    Anki M
    Anki M: Bästa städfirman i staden! Alltid trevligt bemötande och flexibel med tiderna. Plockar undan lite och sen dagen när de v...
  • Vi är proffs inte bara på hemstädning med samtidigt på storstädning, flyttstädning, kontorsstädning. Vi lämnar alltid städgaranti.
    : Trevlig och noggrann tjej. Var mycket nöjd med det hon gjorde i kök o badrum.
  • : Har anlitat Stina facility services både för hemstäd och städning av mitt företag. Alltid varit nöjd. Det brukar vara tv...
Visa sida:
1...45678...15