Lokalvårdare

95 rekommenderade Lokalvårdare i Gärdet

• Välkommen till Rendropp städ & service - Vi tar hand om ditt hem med respekt för både människa och miljö.
    Sofie H
    Sofie H: Mycket trevlig och noggrant. Vi är mycket nöjda hittills. Kan verkligen rekommendera Rendropp
  • Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    : Jag har haft äran att ha B&B Städservice i över 10 års tid. De har ffa hjälpt mig med hemstädning, men också två flyttar...
  • Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    : All kontakt superproffsig o arbetet, fönsterputsningen, mycket bra o noggrant gjord. Kommer att anlita Carola igen!
  • Södertörns Städ

Verifierat företag
    39 omdömen
    Välkommen till Södertörns Städ - Vi är experter på städning och värnar om din trygghet.
    : Strålande flyttstädning till ett bra pris, bra bemötande och utmärkt service.
  • Låt någon som är proffs på hem- och kontorsstädning ta hand om din städning. Vi är proffs på städning och vet hur det går till att städa rent och snyggt men samtidigt vara så effektiva som möjligt med...
    Alexander S
    Alexander S: Skönt att komma hem till ett välstädat hem. Mer välstädat än vad jag någonsin fått det :)
  • KC Städ AB

Verifierat företag
    100 omdömen
    Välkommen till KC Städ AB - Vi är städföretaget med över 10 års erfarenhet inom branschen.
    Anki M
    Anki M: Bästa städfirman i staden! Alltid trevligt bemötande och flexibel med tiderna. Plockar undan lite och sen dagen när de v...
  • Lanolia i Södertälje är det personliga städföretaget som erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner med fokus på kvalitet, lyhördhet och miljö.
    : Flyttstädningen var utmärkt gjort.
  • Välkommen till Rozen Clean AB om du vill ha städhjälp av bästa kvalitet! Vi jobbar i hela Stockholm, Uppsala och Nyköping och har som mål att alltid ge den bästa servicen.
    Eva
    Eva: Köper regelbunden städning. Företagets kundservice är alltid snabba att svara, löser allt på ett smidigt sätt och är tre...
  • 422 omdömen
    : Flytt inom Stockholm och flyttstäd. Otroligt professionell, trevlig och snabb flyttpersonal, och städningen var fläckfri...
  • Vi på Etab relocation AB har en gedigen erfarenhet av flyttbranschen och flyttar inom hela Sverige. Varmt välkommen till oss!
    : Otroligt professionella och snabba. Löste en stor och komplicerad flytt för oss till fullkomlig belåtenhet.
Visa sida:
123456...10