RörmokareStockholms länStockholm

Rörmokare

86 rekommenderade Rörmokare i Stockholm

Få prisförslag, snabbt och enkelt!
Skriv vad du behöver hjälp med så skickar vi din förfrågan till flera företag nära dig.
Be om offerter från rörmokare nu
Tjänsten är kostnadsfri och utan förpliktelser
  • Rörbussen Akutservice AB. Vi har öppet 24/7 och med 30 år i braschen ger vi dig den service du förtjänar. Välkommen att ringa oss på 08 747 77 10.
    : Väldigt snabb respons och ett trevligt och kunnigt bemötande. Kan verkligen rekommendera Rörbussen.
  • Vi på Rörmannen i Bromma AB åtar oss är din lokala rörmokare! Vi utför installationer och service både åt privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar.
    Ulf R
    Ulf R: Snabb respons, trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera Rörmannen. Jag hade stopp i avloppet i köket Rörmannen kom o...
  • Välkommen till Villa VVS & Solna Relining Service AB - Med kostnadseffektiva metoder ser vi till att rena dina rör på plats!
    BJÖRN V
    BJÖRN V: Vi är mer än nöjda med service, engagemang och kunskap. Teamet som relinade hela vår 180 kvm enplansvilla ( som står på ...
  • 24h jour för VVS-problem och rörspolning! Vi jobbar i hela Stockholm. Välkommen till Spoltjänst!
    : Högtrycksspolning av avlopp. Tjänsten utfördes Proffsigt, i tid, med trevlig o positiv attityd!
  • Välkommen till Stockholms rör & VVS AB - Ring oss för snabb hjälp inom VVS. Vi kan vara på plats inom en timme!
    Karolina Ö
    Karolina Ö: Tydlig och trevlig, ordnade en snabb tid då jag hade ett halvakut ärende
  • Välkommen till ett byggföretag med bred kompetens, rätt utbildningar och certifikat som vill göra ditt unika projekt till verklighet!
    : Vi byggde om badrummet. Fick ett bra bemötande av företaget. Bra kontakt, inga mellan händer när man skulle ha kontakt m...
  • Söker du rörmokare i Vallentuna med omnejd? Vi på Ronqvist Rör har erfarna, utbildade och noggranna rörmokare, redo att vara på plats när du behöver det.
    Åsa B
    Åsa B: Byte av blandare badrum. Kom snabbt, bra rådgivning och proffsigt arbete. Jättenöjd.
  • : Vi beställde stamspolning av 127 BRF Lgh samt slamtömning av brunnar. Mkt smidigt tillvägagångssätt samt trevlig person...
  • Välkommen till VVStrygg Norden AB - Vi sätter stopp för stoppet i dina avloppsrör!
    : Avloppsrenovering med relining. Mycket nöjd med resultatet samt med all kontakt med säljare och montörer. Arbetet gick f...
  • Vi är ett familjeföretag som jobbar för att luften i din fastighet ska vara hälsosam och frisk! Kontakta oss för att få veta mer om hur du bäst tar hand om ditt ventilationssystem!
    : Beställde en kanalrengöring (frånluftsventilation) och fick ett väldigt positivt, proffsigt och personligt bemötande frå...
Visa sida:
123...9