K3 Byggnads

K3 Byggnads

Valhallavägen 157, 115 53 Stockholm

K3 Stockholm AB är ett mindre företag med stor kompetens gällande renoveringar i Stockholm.
Våra främsta områden är Målning, Golvläggning, Golvslipning samt Takarbeten. Vi kan dock hjälpa er med totalentreprenader eller andra arbeten.

Läs vad 27 kunder tycker om K3 Byggnads

• Paolo H
    Paolo H skrev om K3 Byggnads
    Jättebra, snabb service, proffsiga hantverkare. Golvet blev som nytt. Jätte nöjd😊
  • Elina V
    Elina V skrev om K3 Byggnads
    Jag anlitade K3 för att slipa en gammal ekparkett som var i riktigt uselt skick med mörka fläckar och repor. Kommunikationen med företaget var bra, fick offerten fort och utöver mejlkommunikation ringde de mig för att försäkra sig om att inget var oklart. Hantverkaren gjorde underverk, golvet blev fantastiskt fint! Hela lägenheten fick ett enormt lyft, och jag är så nöjd att jag valde att slipa det gamla i stället för att lägga nytt. Resultatet var mycket bättre än jag någonsin hade vågat hoppas på. Värt vartenda öre, och dessutom till mycket rimlig kostnad. Bästa betyg, rekommenderar K3 varmt!
  • Max A
    Max A skrev om K3 Byggnads
    K3 var fenomenala med allt. Det gick bra genom hela tidsplanen och dom var öppna med att göra förändringar i planen mitt i projektet också. Kan varmt rekommendera k3 till dom som är ute och letar efter ett Byggnads företag.
  • Niklas L
    Niklas L skrev om K3 Byggnads
    Snabbt arbete, duktiga hantverkare med lösningsfokus
  • Marie T
    Marie T skrev om K3 Byggnads
    Supernöjd med k3 Stockholms golvslipning och hårdvaxoljabehandling, mycket bra bemötande och proffsiga arbetare. Mitt furugolv blev fantastisktbra och dessutom till en väldigt bra prislapp. Rekommenderar företaget varmt!
  • Sara S
    Sara S skrev om K3 Byggnads
    Är supernöjd med fasadmålningen som anders och grabbarna gjort!
  • Martin B
    Martin B skrev om K3 Byggnads
    Smidig firma med bra admin och hantverk.
  • Christer K
    Christer K skrev om K3 Byggnads
    Fick hjälp med målning av villa. Trots det inte var något "stor-jobb" så visade dom stort engagemang och jag fick snabb hjälp. Jag är mycket nöjd med resultatet och har inga problem att rekommendera K3 till vänner, grannar o bekanta.
  • Johan G
    Johan G skrev om K3 Byggnads
    Vi använde oss av K3 för att renovera upp ytskikten i vår lägenhet (golv, väggar) inför en försäljning. Vi fick rakt igenom bra stöd och kloka råd vilket i slutändan resulterade i prisrekord i fastigheten. Vi är mycket nöjda med såväl bemötande som utfört arbete och skulle använda oss av dem igen.
  • Anders Å
    Anders Å skrev om K3 Byggnads
    Jag anlitade K3 Stockholm AB för att totalrenovera ett badrum. Nedan lite kommentarer kring hur det funkade.
    Kontaktade Oscar per telefon för att höra om de kunde åta sig jobbet. Oscar kom hem till mig 3 dagar senare och vi gick igenom vad jag ville ha gjort. Dagen efter besöket fick jag en offert på hela jobbet. Arbetet påbörjades två veckor senare. Är mycket nöjd med hur snabbt det gick från första kontakten tills att arbetet kom igång. (Kan även nämna att jag kontaktade två andra företag med samma förfrågan och de återkom till mig för att boka ett första besök för att kunna räkna på jobbet. Problemet var att när de återkom så var Oscar och hans gäng redan klara med arbetet :) )

När själva renoveringen kom igång så gick det väldigt snabbt. De kom alltid när de sa att de skulle komma. Killarna som var här var väldigt trevliga och , såvitt jag kan bedöma, mycket kompetenta. De förstod precis hur jag ville ha det och allt flöt på väldigt smidigt. Priser och tidplan enligt offerten stämde överens med slutresultatet.

När det gäller möblemanget på toaletten så åkte jag till K-rauta och kakelspecialisten och valde ut vad jag ville ha. Jag lämnade sedan en lista till Oscar och de ombesörjde sedan alla inköp och transport, väldigt smidigt för mig.

Avslutningsvis så vill säga att arbetet blev fantastiskt bra, precis som jag hade tänkt mig! Betyget blir en 5:a! Jag har även rekommenderat K3 till vänner och bekanta och jag kommer själv att anlita K3 för framtida jobb.
  • Carl J
    Carl J skrev om K3 Byggnads
    Mycket bra bemötande och snabb hjälp ifrån K3. Snabb kontakt och tydlig kommunikation och förstod att jag ville ha jobbet utfört så snabbt som möjligt.. Utförde golvslipning samt lagning av parkettgolv och det ser nu helt nytt ut! Även målningen mycket fint. Allt gjordes inom lovad tid och lägenheten allt undanplockat och rent efter utfört jobb. Kan verkligen rekommendera K3 Byggnads.
  • Håkan j
    Håkan j skrev om K3 Byggnads
    K3 har gjort en totalrenovering av stora delar av mitt hus, mycket nöjd med resultatet och kommunikation mm. Kan rekommendera!
  • Anahita T
    Anahita T skrev om K3 Byggnads
    Jag har anlitat K3 för målning. Nöjd med arbetet och kan rekommendera detta företag vidare.
  • Catrin K
    Catrin K skrev om K3 Byggnads
    Mycket trevligt bemötande från början till slut. Slipade och vaxade mina golv som blev jättefina.
    Rekomenderas!
  • Tanja M
    Tanja M skrev om K3 Byggnads
    <företaget är väldigt duktig, höll sitt ord och har en väldigt bra garanti.
  • Erik H
    Erik H skrev om K3 Byggnads
    Jag fick hjälp med att slipa och hårdvaxa mina golv. Är otroligt nöjd med hur hela processen sköttes av K3 och jag är väldigt nöjd med resultatet. K3 känns proffsiga och duktiga och jag kan verkligen rekommendera andra att anlita dem.
  • Oskar M
    Oskar M skrev om K3 Byggnads
    Anlita K3 för att måla om min lägenhet, dom var snabba effektiva och hade inga problem att rätta till dom små fel som hade uppstått.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om K3 Byggnads
    K3 har utfört en utmärkt golvslipning hos mig.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om K3 Byggnads
    Bra service och fint resultat! Tack för det K3!
  • Anders S
    Anders S skrev om K3 Byggnads
    Tänkte säga tack för ett väldigt bra utfört arbete, resultatet blev fantastiskt! En lite grej vill jag ändå tipsa om för framtiden. Nästa gång som killarna målar dörrar, är det bra om de tar bort handtagen innan, eller säger till kund att göra det. För oss löser det sig pga. rosetten runt de nya handtagen är större än de som sitter där idag.
  • Lasse A
    Lasse A skrev om K3 Byggnads
    Mycket bra proffsigt och prisvärt.... Kommer gärna igen!
  • Caroline H
    Caroline H skrev om K3 Byggnads
    Smidigt, trevliga, prisvärda och bra resultat. Vad mer kan man begära?
  • Pelle C
    Pelle C skrev om K3 Byggnads
    Jag är mycket nöjd. K3 har gjort ett bra jobb, är tillmötesgående samt smidiga. Bravo.
  • Maria B
    Maria B skrev om K3 Byggnads
    Trveligt bemötande och lättillgängliga.
  • Pontus B
    Pontus B skrev om K3 Byggnads
    Använt K3 två gånger nu; dels vid försäljning och dels i vår nya bostad. Har varit effektiv! Bäst är att det var snabb kommunikation
  • Raymond N
    Raymond N skrev om K3 Byggnads
    Positivt bemötande och lätt att få tag i ansvarig arbetsgivare. Målning av en tre rums lägenhet. Mätning av lägenhetens storlek. Allt hat utfallit till belåtenhet.
  • Björn R
    Björn R skrev om K3 Byggnads
    Slipa och lacka slitet trägolv i kök
    Jättebra kontakt. Fick snabba och korrekta svar på alla dumma frågor i förväg. Golvsliparen höll tiderna och gjorde ett jättefint jobb. Han var mycket trevlig och proffsig! Särskilt bra var det att jag fick inspektera det slipade golvet före lackning. Priset var verkligen bra också. Inget bud var lägre och jag har svårt att tänka mig att någon kunde gjort ett bättre arbete. Hade inte kunnat vara nöjdare. Toppen!