Rekommenderat företag 2016 - K3 Byggnads

K3 Byggnads

Valhallavägen 157, 115 53 Stockholm — Visa karta

K3 Stockholm AB är ett mindre företag med stor kompetens gällande renoveringar i Stockholm.
Våra främsta områden är Målning, Golvläggning, Golvslipning samt Takarbeten. Vi kan dock hjälpa er med totalentreprenader eller andra arbeten.

Läs vad 71 kunder tycker om K3 Byggnads

• Lena S
    Lena S skrev om Kök & Badrum en del av K3 Byggnads
    Vi har fått vårt badrum och kök renoverat av K3 Byggnads och är mycket nöjda. De har utfört jobbet på ett proffsigt sätt både genom utfört arbete och snabb respons vid frågor. De har hållit tidsplan och uppträtt mycket kundorienterat. Vi rekommenderar K3, speciellt byggledare Babak .

Lena & Gordon
  • Jerker S
    Jerker S skrev om Kök & Badrum en del av K3 Byggnads
    Vi fick hjälp med att renovera badrum och lägga golvvärme och klinkers i ett annat rum. Vi är väldigt nöjda. K3 var snabbt på plats och gav snabb och professionell offert. Även arbetet påbörjades snabbt och de blev klara före utsatt tid. Resultatet blev bättre än vad vi tänkt och under arbetets gång hade vi en löpande och bra dialog med arbetsteam och ledning.
  • Johan W
    Johan W skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Kontaktade Oskar på K3 Byggnads för att göra om golven i min nya lägenhet. Efter gedigna svar på mina frågor och flertalet offerter landade jag i att göra om golven helt och lägga ny fiskbensparkett på det befintliga furugolvet.

Arbetet utfördes av Peter med bravur och golvet blev otroligt vackert. K3 levererade vad de hade lovat genom hela processen och kommunikationen var mycket bra. De problem som uppstod längsmed vägen (exempelvis trösklar) löstes utan problem.

Kommer inte tveka att anlita K3 igen, oavsett om det gäller golv eller annat som behövs fixas.
  • Stellan N
    Stellan N skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Klockrent utfört arbete. Enkel och smidig kommunikation under hela processen. De var klara tidigare än de först förväntade!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Målning en del av K3 Byggnads
    Vi anlitade K3 för målning av en hel lägenhet samt slipning och behandling av alla golv, inför inflytt. K3 var mycket hjälpsamma och gjorde allt för att hinna klart under tiden mellan att vi fick lägenheten till den dagen vi tänkt flytta in. Möjligen hade de kunnat vara tydligare med vad som brukar tillkomma till de ursprungliga offerterna, men överlag är vi väldigt nöjda med arbetet.
  • Maria K
    Maria K skrev om K3 Byggnads
    Vi valde K3 för måleriarbete och ett mindre golvsliparbete till en äldre våning på Östermalm. De var inte billigast men gav ett professionellt intryck vid våra kontakter och möten, något de väl levde upp till i praktiken också. Vi kan varmt rekommendera dem och deras målarmästare Soran och hans team för ett noga och väl utfört arbete. Vi är mycket nöjda.
    Maria Kron
  • Maria J
    Maria J skrev om Kök & Badrum en del av K3 Byggnads
    Vi är mycket nöjda med att vi valde K3 till vår badrumsrenovering. Renoveringen gick snabbt och smidigt och resultatet blev jättebra!
  • Maria K
    Maria K skrev om K3 Byggnads
    Med stöd av firman K3 har vi nyligen fått hjälp med måleriarbeten och viss golvslipning för en våning på Östermalm. Kontakterna med K3 har fungerat väl och professionellt. De är visserligen inte de billigaste på marknaden, men de har levererar ett mycket väl utfört arbete inom överenskomna tidsramar.. Vi vill särskilt framhålla målarmåstare Soran som ytterst kompetent och duktig i sin profession.
    Maria Kron
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Kök & Badrum en del av K3 Byggnads
    Pålitliga, hjälpsamma och lyhörda! Höll tidsplanen! De är också trendmedvetna och har koll på inredning. Vilket känns skönt med alla beslut som måste tas under en renovering. Renoverat flera lägenheter och är helt klart nöjdast med K3!
  • Anna G
    Anna G skrev om K3 Byggnads
    Vi anlitade K3 Stockholm för att byta träfasaden på vår villa. Resultatet blev jättebra. Under hela processen kände vi att vi hade bra kommunikation med hantverkare, arbetsledare och chef och alla våra önskemål gick att genomföra. K3 var inte det billigaste företaget vi fick offert från, men vi kände förtroende för dem från början och ångrade oss inte någon gång. En del extraarbeten blev nödvändiga, men inget gjordes utan att vi först blivit kontaktade.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Målning en del av K3 Byggnads
    Bra bemötande från företaget
    Tjänsten levde upp till vår förväntan, saknade en genomgång och avstämning av genomfört arbete när det var klart
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Målning en del av K3 Byggnads
    Jättefint målerijobb hos oss, utfört av Soran! Rekommenderas varmt! Med kort varsel fick vi hjälp med målning av ett sovrum.
  • Anja T
    Anja T skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Väldigt bra service och bra utfört arbete!! Högsta betyg.
  • Helena R
    Helena R skrev om Totalentreprenad / Tillbyggnader en del av K3 Byggnads
    Från offert till slutförande har jag varit nöjd med K3. De har renoverat allt ifrån badrum/sovrum/vardagsrum/matrum. Skönt att ha en trygg byggfirma som kunde ta helhetsgrepp kring allt från el/VVS till måleri/snickerier och golvslipning. De har levererat ett proffsigt bemötande/arbete och kalkyler/offerter har stämt likväl som slutförande datum trots att jag som kund har justerat och valt tillägg utöver grundofferten. Riktigt nöjd med slutresultatet och kan lämna mina varma rekommendationer och de kommer få mitt förtroende för framtida arbeten/ Mvh Helena Rosén
  • Charlotte R
    Charlotte R skrev om Totalentreprenad / Tillbyggnader en del av K3 Byggnads
    Arbetet var proffsigt utfört i tid och enligt offert. Vi är mycket nöjda och har uppskattat lyhördhet.kundservice och trevligt bemötande . Kommer anlita K3 vid nästa projekt/ Charlotte och Sue
  • Dan O
    Dan O skrev om K3 Byggnads
    Lite halvrasslig kommunikation. Sade att de skulle återkomma på måndagen om besked att lägga golv. Jag hör inget från dom och jag skickar mail tisdag för att se ifall det gick att lösa. Jag ringer sedan på tisdagen och får beskedet att de ska återkomma under dagen. Tiden går och det är först efter att jag lämnar en dålig rekommendation som jag får besked dagen därpå. Till deras försvar hörde jag av mig med kort varsel.

Jag är dock imponerad av att de, trots att de har så mycket att göra, gjorde en kraftansträngning att få in mitt projekt i schemat. Förra gången jag anlitade dom för att bredspackla och måla väggar blev resultatet riktigt bra. Det går att lita på att det jobb de utför blir väl utförda.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Startat och börjat enligt plan, bra jobb och inga överraskningar
  • Robert G
    Robert G skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Ett företag som jobbar professionellt.
    Gjorde ett väldigt bra arbete som dessutom gick smidigt till.
  • Robert P
    Robert P skrev om Kök & Badrum en del av K3 Byggnads
    Anlitades vid duschrenovering. Ett seriöst företag som rekommenderas. Trevligt bemötande. Snabb tydlig offert. Bra arbetat och fin finish.
  • Claes W
    Claes W skrev om Kök & Badrum en del av K3 Byggnads
    Väldigt trevligt bemötande från K3. Återkom snabbt med en tydlig offert.
    Arbetet jag ville ha gjort var lite tidspressat under en bestämd tid och K3 gjorde jobbet på utsatt tid. Bra och trevliga killar som jobbar och mina kontaktpersoner var nåbara och väldigt smidiga att ha dialog med vid frågor eller nåt problem. Jag märkte att K3 är mycket måna att jag som kund ska bli nöjd vilket uppskattas! Rekommenderas!
  • Louise S
    Louise S skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Mycket bra bemötande! Inget att klaga på. Snabba och smidiga att ha att göra med.
  • Rikard N
    Rikard N skrev om Kök & Badrum en del av K3 Byggnads
    Jättebra.
    Klara precis på den dag vi hade bestämt.
    Slutnotan exakt samma som offerten.
    Dessutom perfekt resultat.
    De var verkligen på plats och jobbade långa hela dagar.
    Sammantaget värda högsta betyg.
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Målning en del av K3 Byggnads
    Trevligt bemötande och enkla att ha att göra med. Grundligt och bra utfört arbete med att måla om vårt vardagsrum.
  • Monicka T
    Monicka T skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    K3 slipade och lackade vårt golv. Golvet blev som nytt, och det gick smidigt till.
  • Eric S
    Eric S skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Slipningen av mitt parketgolv 20kvm ek blev riktigt bra. Ser bra ut och de kom på utsatt tid och utförde ett bra jobb. Bra pris men lite svårt att tyda fakturan.

Rekommenderar deras sliptjänst!
  • Torgeir D
    Torgeir D skrev om Totalentreprenad / Tillbyggnader en del av K3 Byggnads
    Vi behövde måla om fasaden och byta vissa brädor samt lägga om taket på vår villa. Efter att ha tagit in flera offerter föll valet på K3, inte minst efter treveligt bemötande.
    Vi hade en tät och bra kontakt under hela processen och det blev ett rätt stort projekt, inte minst då vi även bytte ut alla fönster.
    Allt gick efter planen och kommunikationen fungerade bra. Det är alltid många detaljer att ta ställning till och löpande dyker det upp frågor och funderingar, varför vi såg till att vara tillgängliga under de sommarveckor projektet pågick.
    Vi hade en bra dialog med målare, snickare och "takomläggare" och kunde snabbt fånga upp oklarheter och frågor.
    Vi är mycket nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera K3 både pga kvaliteten på utfört arbete och den goda dialogen med projektledaren, Martin Eriksson. Stort tack!
    /Torgeir, Upplands Väsby
  • Mirja A
    Mirja A skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Vi köpte golvslipning av K3 för att göra hela lägenheten inkl trappa, det blev jättebra!! Vi är väldigt nöjda med arbetet de utförde!!
  • Astrid J
    Astrid J skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Bra bemötande, trevlig personal, bra jobb även om golvslipningen inte var heelt perfekt. Men jag är nöjd.
  • Lena L
    Lena L skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Mycket bra och fint arbete . Vi är så nöjda. Dom kan fila lite på kommunikationen internt från att jag tog kontakt men det är inget som påverkar helhetsupplevelsen.
    Tack
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Mycket bra bemötande från början. Vi beställde golvslipning och resultat blev väldigt bra. Vi är nöjda och rekommenderar gärna K3.
    Katarina Andersson
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Kök & Badrum en del av K3 Byggnads
    Proffsig och pålitlig leverantör. Stort plus för löpande kommunikation under arbetets gång. Leverade med kvalitet inom avtalad tid.
  • Michael W
    Michael W skrev om Totalentreprenad / Tillbyggnader en del av K3 Byggnads
    Anlitade K3 för helrenovering av en 2:a där K3 gjorde allt från rivning, till el, VVs och målning. Jag är supernöjd med K3. Första mötet bara några dagar från att jag fick kontakt med dem och offerten kom snabbt. 2 veckor efter första kontakt va de igång med arbetet. Har fått superbra bemötande från alla inblandade, projektledare, kundansvariga och hantverkarna, alla måna om att resultatet ska bli bra och att jag ska bli nöjd. Problem som uppstod under arbetets gång löstes snyggt och snabbt utan snack.
  • Marina I
    Marina I skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Pigmenterade om min parkett från vanlig träfärg till en snygg granitgrå. Jättenöjd med golvet, lite svårt med kommunikationen med arbetarna bara som inte kunde svenska. Men resultat vart bra!
  • Helen T
    Helen T skrev om Målning en del av K3 Byggnads
    K3 hade hand om att måla om fasaden på vår villa. De var snabba med platsbesök och offert. Det var tydlig kommunikation mellan oss och K3 och i alla mina kontakter med dem fick jag ett trevligt och professionellt bemötande. K3 hjälpte att lyfta fram frågor som vi inte hade tänkt på, och hitta svar på dem. När en underleverantör till K3 i ett visst läge inte levde upp till våra förväntningar så var en representant från K3 snabbt på plats och tog över arbetet. Hela arbetet gick snabbt och effektivt och inom budget. Resultatet blev snyggt också!
  • Maria J
    Maria J skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Slipning och oljning av parkett. Bra och tydligt förfarande. Trevliga golvslipare och ett fint resultat. Enbart positiv
  • David A
    David A skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    De var väldigt proffsiga och tog sig tid till att gå igenom allt som skulle genomföras. Själva arbetet blev jag väldigt nöjd med och de utförde det enligt tidplanen.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Målning en del av K3 Byggnads
    Bra pris, snabbt jobbat och mycket proffsigt resultat!
  • Leif D
    Leif D skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Jag fick ett gott bemötande redan från början med mina frågor om att slipa golven i min lägenhet. Efter ett hembesök från K3 där vi pratade igenom mina önskemål och frågor samt vad som är möjligt och lämpligt att göra med gamla trägolv enades vi om en nivå. Jag fick sedan en offert.
    Det blev några frågor till via epost och svaren lät inte vänta på sig. Jag fick förtroende för K3 eftersom de var personliga och bemötandet professionellt.
    Slipningen bokades och jag fick en skriftlig bekräftelse. Hantverkaren kontaktade mig några veckor före för att prata igenom tider, genomförande och praktikaliteter. Förutom slipningen var det en lagning av en bit av golvet. Det diskuterade vi på plats och hur det bäst kunde lagas. Han var noga med att vi hittade en bra lösning som både han och jag tyckte var bäst.
    Efter jobbet (som avslutades i tid) hörde K3 av sig för att höra om allt var ok. Vilket det var! Jag var mycket nöjd och har hela tiden känt att jag kunde få kontakt med dem och att de var måna om att jag blev nöjd.
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Slipning av ett golv, bra kille som utförde jobbet och han gjorde ett bra jobb hos oss.
    Allt gick snabbt och smidigt från offert till utfört jobb
    K3 Byggnads gillar detta
  • Conny H
    Conny H skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Bemötande från K3 Byggnads var sakligt och trevligt. Jag fick snabbt en offert och besked om när arbetet att utföra en slipning och lackning av ett brädgolv i furu kunde göras. Arbetet utfördes på en förmiddag och resultatet blev riktigt snyggt!
  • Helena L
    Helena L skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Tillmötesgående, snabba och trevliga. Anlitade dem i semestertider men de kunde ändå tidigarelägga enligt mina önskemål. Jag är supernöjd!
  • Björn R
    Björn R skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Tydlig offert del, bra genomgång innan och under arbetet samt trevlig uppföljning efter avslutat arbete. Kan klart rekommendera K3.
  • Robin Å
    Robin Å skrev om Kök & Badrum en del av K3 Byggnads
    K3 gjorde ett fantastiskt jobb med mitt kök. Superproffsiga och gjorde allt precis enligt önskemål. Rekommenderas varmt!
  • Carina E
    Carina E skrev om Målning en del av K3 Byggnads
    K3 leverade från början till slut; dvs hela kedjan från ägare till proffsiga målare. Vi är jättenöjda med både pris och målning av vårt hus och uppfattar K3 som ett seriöst företag. Vi kan verkligen rekommendera K3.
  • Paolo H
    Paolo H skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Jättebra, snabb service, proffsiga hantverkare. Golvet blev som nytt. Jätte nöjd😊
  • Elina V
    Elina V skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Jag anlitade K3 för att slipa en gammal ekparkett som var i riktigt uselt skick med mörka fläckar och repor. Kommunikationen med företaget var bra, fick offerten fort och utöver mejlkommunikation ringde de mig för att försäkra sig om att inget var oklart. Hantverkaren gjorde underverk, golvet blev fantastiskt fint! Hela lägenheten fick ett enormt lyft, och jag är så nöjd att jag valde att slipa det gamla i stället för att lägga nytt. Resultatet var mycket bättre än jag någonsin hade vågat hoppas på. Värt vartenda öre, och dessutom till mycket rimlig kostnad. Bästa betyg, rekommenderar K3 varmt!
  • Max A
    Max A skrev om Kök & Badrum en del av K3 Byggnads
    K3 var fenomenala med allt. Det gick bra genom hela tidsplanen och dom var öppna med att göra förändringar i planen mitt i projektet också. Kan varmt rekommendera k3 till dom som är ute och letar efter ett Byggnads företag.
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Kök & Badrum en del av K3 Byggnads
    Snabbt arbete, duktiga hantverkare med lösningsfokus
  • Marie T
    Marie T skrev om Golv en del av K3 Byggnads
    Supernöjd med k3 Stockholms golvslipning och hårdvaxoljabehandling, mycket bra bemötande och proffsiga arbetare. Mitt furugolv blev fantastisktbra och dessutom till en väldigt bra prislapp. Rekommenderar företaget varmt!
  • Sara S
    Sara S skrev om Målning en del av K3 Byggnads
    Är supernöjd med fasadmålningen som anders och grabbarna gjort!

Valhallavägen 157, 115 53 Stockholm