K3 Gruppen AB

K3 Gruppen AB

k3gruppen.se
  • BadgeNineYears

Välkommen till K3 Gruppen i Stockholm! Vi är ett byggföretag i Stockholm med fokus på golv, måleri och snickeri. Att ha nöjda kunder är det bästa vi vet och något vi alltid jobbar för att ha. Våra kunder är privatpersoner, företag, kommuner, förvaltare, BRF:er och fastighetsägare i Stockholm & Mälardalen. Vår bas finns i centrala...

570 omdömen om K3 Gruppen AB

Sedan starten hos Reco 2015

Oscar Mikael B
Skrev om K3 Gruppen AB

Slipade om mitt golv i nya lägenheten och har inget annat och säga än 10/10! Golvet var i mycket dåligt skick och dem löste det med bravur! Grym kundtjänst och duktiga hantverkare som vid projektering löste alla mina krav!

Tom A
Skrev om K3 Gruppen AB

Proffsigt bemötande från första kontakt till färdigställande av renovering av lägenhet. Lyhördhet, professionalism och bra återkoppling av genomförande, arbetsmetoder och tidplan. Stor eloge till projektledaren Alex Voorheese för hans engagemang och kundbemötande. Vi kan varmt rekommendera K3 Gruppen.

Manuel F
Skrev om K3 Gruppen AB

Proffsigt från början till slut med golvläggning, slipning och lackning. Tydliga offerter, snabb återkoppling från projektledare och fantastiskt bra arbete utfört av hantverkare. Dessutom var K3 hela tiden beredda på att lösa tillkommande uppdrag. Unika i sin bransch, vågar jag nog påstå efter många olika renoveringar.

Olof C
Skrev om K3 Gruppen AB

Inte billigast men kvalitetsmedvetna.

Catherine S
Skrev om K3 Gruppen AB

Seriös firma, snabb återkoppling och professionellt bemötande längs hela processen. Mån om att jag som kund som ska bli nöjd.

Ida K
Skrev om K3 Gruppen AB

Bra kommunikation längs hela projektet. Någon dags försening, men resultatet blev väldigt fint. Kostnaden landade enligt överenskommen offert. Kan varmt rekommendera.

Mats Å
Skrev om K3 Gruppen AB

Behövde få mitt golv fixat och lyckades få ett snabbt möte hos mig. Var ett trevligt möte med rådgivning att hårdvaxaolja golvet efter slipning då det fanns vatten skydda. De började arbetet snabbt och fick till golvet riktigt finnt.

Mikael M
Skrev om K3 Gruppen AB

Väldigt proffsiga. Både själva målningen och i kontakten med dem.

Reza F
Skrev om K3 Gruppen AB

Jag är otroligt imponerad av det arbete som K3 utförde när de slipade mina golv hemma. Deras dedikation till kvalitet och noggrannhet märktes tydligt genom hela processen. Jag är mer än nöjd med det fantastiska resultatet och skulle definitivt anlita dem igen för framtida projekt. Tack, K3, för ert utmärkta arbete och professionella bemötande!

Barbara L
Skrev om K3 Gruppen AB

Golvslippning. We were on a very tight schedule and they made everything they could to help us keep it (and we did!). 6 months later we are still very happy with the result. They managed to restore an ill-kept parquet floor from 2003.

Jonathan H
Skrev om K3 Gruppen AB

Priset vart lite högre från offert, och det drog lite ut på tiden, men det får man räkna med. Dyker alltid upp något oväntat. Klockren kommunikationen under hela projektet från start till slutfaktura. Bra bollplank, Alex är grym! Supernöjda med resultatet. 5/5!! Anlitar gärna K3 Gruppen igen när jag inte har tid att fixa det själv!

Erica S
Skrev om K3 Gruppen AB

Rekommenderar K3 varmt, vi lade nya golv och de gjorde verkligen allt för att vi skulle bli nöjda och känna oss trygga.

Anna L
Skrev om K3 Gruppen AB

Vi valde K3 gruppen efter rekommendation och ångrar inte vårt val. Vi bestämde oss med väldigt kort varsel att slipa golvet i vårt nya hus och K3 kunde se till att detta realiserades genom att vara snabba, flexibla och tillgängliga i kontakten med oss. Vi hade nästan daglig kontakt med K3 då många beslut behövdes tas med kort varsel. Vi kände oss välkomna ställa frågor och att få vara delaktiga i arbetet. Vi älskar vårt nyslipade och lackade golv och kan varmt rekommendera K3 gruppen.

Jakob Mattias F
Skrev om K3 Gruppen AB

I samband med inflyttning i 20 år gammal villa behövde vi hjälp med golvslipning, renovering av kök, matsal, och vardagsrum. Genomgående mycket imponerad av bemötandet från K3! Från första kontakten med projektledaren, som gav goda råd och hjälpte oss navigera i besluten kring renoveringen. Vid uppstart var det ett samsynkat gäng av golvslipare, målare, snickare, elektriker och rörmokare som fick ihop helheten på tid och i enlighet med det pris som vi fått offererat. Nu när allt är klart är vi enormt nöjda med kvalitet,...

Niclas E
Skrev om K3 Gruppen AB

Jag anlitade K3-Gruppen för att slipa mina golv. Fick ett proffsigt bemötande från start till slut. Det fungerade enkelt att boka och jag blev snabbt kontaktad i samband med offerten samt när jag hade en fråga inför besöket. Hantverkarna kom på utsatt tid och utförde precis det som vi hade kommit överens om. Jag kan varmt rekommendera K3 för liknande arbeten.

Zaki S
Skrev om K3 Gruppen AB

Kunde med kort varsel lösa ett måleriuppdrag. Lyhörda, flexibla och väldigt proffsiga. Vi blev otroligt nöjda med det jobb K3 Gruppen gjorde!

Daniel N
Skrev om K3 Gruppen AB

bra jobb, proffsigt! allt blev bra och gick enl. plan.

Frida K
Skrev om K3 Gruppen AB

Väldigt bra resultat, trevligt bemötande hela vägen.

Ulf Johan H
Skrev om K3 Gruppen AB

K3 Gruppen har väl mött mina förväntningar, seriös offert, flexibel leverans och bra utfört arbete/uppföljning. Det känns att K3 gruppen är ett seriöst företag som man kan lita på. /Ulf

Maria T
Skrev om K3 Gruppen AB

Allt fungerade toppen och framför allt följde de upp arbetet vilket imponerande!

Jesper G
Skrev om K3 Gruppen AB

Väl utförd golvläggning med fint detaljarbete.

Simon M
Skrev om K3 Gruppen AB

Som flyttfirma har K3 varit vår främsta fixare när det förekommit skador på fastigheter. Med ett bemötande av toppklass levererar dom ett utförande som är över förväntan på alla nivåer.

Maria H
Skrev om K3 Gruppen AB

Anlitade för golvslipning. Otroligt bra kundbemötande och professionella hantverkare. Blev missförstånd kommunikationsmässigt först men de redde ut allt med bravur! Kommer helt klart att vända mig till dem igen. Golvet är magiskt vackert nu.💯

Hans H
Skrev om K3 Gruppen AB

Vi anlitade K3 gruppen för akuta problem med träfasad och vindskivor som börjat ruttna och för att byta över ett hundra ventilationsgaller i vår BRF. Profisigt utfört rakt av. Anlitar dom gärna igen.

Elin O
Skrev om K3 Gruppen AB

Använt K3 gruppen vid två olika tillfällen, en vid slipning av golv och en vid lagning och slipning av golv. Alltid snabbt och bra bemötande och väldigt noggrant utfört. Kommer absolut använda dom igen om jag ska slipa golv igen i framtiden!

Susanne H
Skrev om K3 Gruppen AB

Bra bemötande från start till slut. Golven blev väldigt fina efter slipning.

Jan L
Skrev om K3 Gruppen AB

Allt har fungerat mkt bra allt ifrån offertgivning,arbetsledning under processen Alla hantverkare har gjort ett mkt bra arbete Arbetsledningen har alltid varit lätt att få kontakt med o flexibel vid vissa ändringsareorna Finns inget att klaga på Arbetet utfördes på utlovad tid

Patrik R

Hög kvalitet på arbetet och hög service! Mycket nöjd 😄

Emma A
Skrev om K3 Gruppen AB

Tog in K3 för att måla tak och väggar i vardagsrum. Väldigt nöjda med allt ifrån bemötande, utförande och att de vara klara innan utsatt tid.

Martin B
Skrev om K3 Gruppen AB

Vi kontaktade K3 för att slipa golv och måla vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med resultatet och hela processen. Kändes tryggt och resultatet blev kanon. Kommer definitivt använda K3 för framtida jobb!

Brf V
Skrev om K3 Gruppen AB

Vi i vår förening kan varmt rekommendera K3 Gruppen AB. Bra bemötande, helt enligt tidsplan samt fått information kontinuerligt under arbets gång. Styrelsen brf.vasa.

Sander O
Skrev om K3 Gruppen AB

Otroligt bra upplevelse från start till mål, något man inte är bortskämd med vid större renoveringar. Stort tack K3!

Sandro M
Skrev om K3 Gruppen AB

Var i behov av snabb hjälp inför en husförsäljning och kontaktade då K3 Gruppen. Superproffsigt bemötande och kunniga hantverkare.

Ebou S
Skrev om K3 Gruppen AB

Jätte bra bemötande av personen på k3 gruppen. Jobbet utfördes jätte bra, snabbt och smidigt. Kommer absolut kontakta dem igen när vi behöver få jobbet gjort.

Jonathan D
Skrev om K3 Gruppen AB

Professionella och tydliga från första samtal till slut. Tydlig offert och bra kunskap gjorde det lätt för oss att få golven slipade och hjälp att välja rätt behandling. De kunde också starta jobbet snabbt vilket var toppen för oss. Kommer utan tvekan anlita K3 Gruppen igen!

Greta R
Skrev om K3 Gruppen AB

Vi har använt K3 gruppen för att slipa våra golv i våra två senaste boenden. Otroliga resultat! Trevliga, bra kommunikation, och tillmötesgående. Så nöjd med golven!

Lars Christer Torgny U

Vi använde K3 för snickeriarbete, målning och omslipning av golv efter en vattenskada.

Ingvar R
Skrev om K3 Gruppen AB

K3 har varit bra att ha att göra med. Tydliga och snabba offerter. När behov funnits har de varit lätta att få tag på. Har gjort ett mycket bra jobb!

Kristoffer H
Skrev om K3 Gruppen AB

Anlitade K3 Gruppen för slipning samt behandling av trägolv. Mycket nöjd med både resultatet och bemötandet. Trevliga, lyhörda och snabba. Serviceinriktade hantverkare! Rekommenderas!

Bo Anders R
Skrev om K3 Gruppen AB

Första gången jag använder k3 för ommålning av stort konferensrum, mycket trevligt bemötande snabb återkoppling Snabb start på mitt uppdrag och mycket bra resultat av arbetet, kan varmt rekommendera k3 för måleri arbeten.

Henry R
Skrev om K3 Gruppen AB

Funktionärerna på K3 gruppen bemötte oss alltid på ett sakligt och trevligt sätt och levde väl upp till de förväntningar vi hade. Både målningsarbetena och golvarbetena utfördes professionellt till vår fulla belåtenhet.

Lisa B
Skrev om K3 Gruppen AB

Vi är jättenöjda med K3 Gruppen när de slipade våra golv här hemma. Kommunikationen var helt suverän, vi kände oss trygga genom hela renoveringen och fick goda råd av projektledaren. Resultatet var helt perfekt, golven hade den nyans och den matthet vi önskade. De arbetade enligt tidsplan också. Vi kan varmt rekommendera deras tjänster framöver!

Nicklas W
Skrev om K3 Gruppen AB

Snabbt och trevligt bemötande punktliga och utför ett bra arbete.

Kalman S
Skrev om K3 Gruppen AB

Bra kundkontakt och hög kvalité av arbete (inomhus målning).

Niclas R
Skrev om K3 Gruppen AB

K3 ville på ett genuint sätt veta vad jag hade för önskemål, allt för att göra mig som kund nöjd. Förväntade mig ett proffesionellt bemötande i form av intresse av vad jag som kund hade för specifika önskemål samt väl utfört arbete. K3 levde upp till allt hela processen igenom. Jag köpte måleritjänst av mindre lägenhet.

Emma L
Skrev om K3 Gruppen AB

Proffsigt golvjobb, samt bra hjälp från Alex.

Marianne L
Skrev om K3 Gruppen AB

Vi kan verkligen rekommendera detta företag. Behövde slipa ett gammalt och slitet golv. Ringde då K3 Gruppen, kunniga och trevliga Alex kom dagen efter och inspekterade golvet och föreslog åtgärder. Allt gick väldigt snabbt och smidigt och golvet blev jättefint. Vi kommer att anlita detta företag till övriga arbeten. Marianne och Ulf

Patrik R
Skrev om K3 Gruppen AB

Noggranna, håller tider och utför ett väldigt bra hantverk!

Anneli F
Skrev om K3 Gruppen AB

Har använt K3 Gruppen två gånger för att slipa golv, supernöjd!

Fredrik E

Väldigt bra från start till mål. Proffsigt bemötande! Rekommenderar