Naprapati

41 omdömen om Naprapati

Sedan starten hos Reco 2019
Bernt M
Skrev om Naprapati en del av K4 Naprapati

Det är den bästa naprapat jag haft i 12 år.

Tina L
Skrev om Naprapati en del av K4 Naprapati

Naprapat tid hos Katrin. Blir alltid bemött med ett leende. Har stort förtroende för Katrin och är glad när jag ska på besök trots att det hitintills inneburit att jag har en skada som jag behöver hjälp med.

Mari-ann H
Skrev om Naprapati en del av K4 Naprapati

Lyhörd och inkännande naprapat som på ett professionellt sätt tar hand om mig. Hade höga förväntningar som uppfylldes!

Anna L
Skrev om Naprapati en del av K4 Naprapati

Nybesök naprapat Mycket bra behandling. Fick även program för rehabträning. Mysig lokal. Lyhört bemötande. Kommer gärna tillbaka även om jag hoppas att jag slipper!

Anna F
Skrev om Naprapati en del av K4 Naprapati

Fått ett mycket bra bemötande och proffsig behandling. Jag blev helt av med mina höftsmärtor :)

Thomas A
Skrev om Naprapati en del av K4 Naprapati

Ett trevligt bemötande och proffsigt genomförande av behandling.

Helen W
Skrev om Naprapati en del av K4 Naprapati

En omgång med HelStyrka fick igång min träningsglädje igen. Malin är superbra på att peppa och man längtar alltid efter nästa träningspass!

Lisa B
Skrev om Naprapati en del av K4 Naprapati

Alltid glatt, positivt, engagerat och proffsigt bemött. Mår alltid bättre och har mindre ont efter besöken! Har rekomenderat Katrin till många!

Veronica H
Skrev om Naprapati en del av K4 Naprapati

Superproffsig!. Lugn och mysig lokal. Saklig och kunnig naprapat som lyssnar och tar till sig om de symtom, och problem man har. Tar god tid på sig att behandla alla symtom. Jag är alltid supernöjd när jag går därifrån, med mjuk avslappnad känsla, även om kroppen känns öm av all massage och justering.

Malin H
Skrev om Naprapati en del av K4 Naprapati

Katrin har hjälpt mig att må så mycket bättre och jag rekommenderar verkligen hennes mottagning!