Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Stockholm Östermalm Kakel i Kvadrat AB

Kakel i Kvadrat AB

Linnégatan 80, 115 23 Stockholm — Visa karta

Efter att ha jobbat över 20 år i byggbranschens större bolag kan vi det här med projektering av badrumsrenovering och vi tror att personligt engagemang och bred kompetens är något som många kunder söker, men inte så många bolag levererar -- vi gör det!

Kommunikation och återkoppling är viktigt och vi börjar varje projekt med ett förutsättningslöst besök där vi tar reda på vad du vill ha gjort, vad vi kan göra och skriver en offert. Du får alltid både en tydlig pris- och tidsplan innan vi drar igång och vi gör en avstämning när allt är färdigt för att se till att du är fullständigt nöjd med resultatet.

Kontakta oss om dina drömmar och idéer för ditt nya badrum! Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Sön: 06:00-21:00

Läs vad 15 kunder tycker om Kakel i Kvadrat AB

• Ann-Britt O
    Ann-Britt O skrev om Kakel i Kvadrat AB
    Vi anlitade Kakel i Kvadrat för totalrenovering av vårat badrum.
    Tydlig offert och mycket proffsigt genomförande, vi utökade även uppdraget till att lägga nytt golv i köket och klinker på vår lilla toalett. Kändes mycket tryggt under hela arbetets gång. Vi kan på det varmaste rekommendera Kakel i Kvadrat.
  • Malin  K
    Malin K skrev om Kakel i Kvadrat AB
    Anlitade Kakel i Kvadrat för totalrenovering av villa; 2 nya badrum, ombyggnad av kök, läggning av parkett, ommålning av tak och väggar mm. Dessutom satte de upp en friggebod på tomten. Vi är mycket nöjda med utförandet av uppdraget i sin helhet, från första mötet med Eric, via offertskrivning och prissättning till utförandet och kommunikationen under arbetets gång. Alla inblandade var tillmötesgående och flexibla. Rekommenderas absolut! Vi kommer själva att använda oss av företaget vid framtida projekt.
  • Peter W
    Peter W skrev om Kakel i Kvadrat AB
    Renoverade vår tvättstuga. Bra bemötande, åtgärdade direkt sådant vi ville få ändrat och lämnade ett toppresultat. Jag skulle absolut rekommendera dem.
  • Emelie P
    Emelie P skrev om Kakel i Kvadrat AB
    Vi använde Kakel i Kvadrat för en badrumsrenovering, målning av trapp samt uppförande av vägg. Arbetet flöt på bra och de höll både tiden/budget enligt plan. Mycket positivt var att Eric kom med förslag på förbättringar och alternativa tillvägagångssätt som fungerade väl. Vi använder gärna Kakel i Kvadrat igen.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Kakel i Kvadrat AB
    Vi anlitade Kakel i Kvadrat för om- och utbyggnad av en liten toalett vi har. Arbetet flöt fint och vi hade hela tiden en väldigt bra dialog med alla inblandade. Vi hade några mindre missförstånd under resans lopp, de flesta gick att lösa, men det får man nog räkna med i ett sådant projekt.

Jag skulle gärna använda mig av bolaget igen. Toppenbemötade av hela företaget, från start till mål!
    2017-04-05 Kakel i Kvadrat svarar Andreas T
    Tack Andreas!
    Kul att ni blev nöjda! Tack själv för ett kanonsamarbete! Jag har inte glömt fikabrödet, ringer nästa gång jag har vägarna förbi. :-) /Kim
    Andreas T gillar detta
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Kakel i Kvadrat AB
    Har använt företaget vid två tillfällen och båda gångerna varit lika nöjd med resultat o pris. Uppskattat kunskapen o kompetensen hos företagets vd som gör varje projekt till något han står för hela vägen- från första besök, offertering, arbete o slutresultat/besiktning. Det har fått mig att känna att jag som kund kan lita på företaget trots mina egna bristande kunskaper! Rekommenderar dem varmt!!
  • Lena S
    Supertrevliga
    Supernöjd kund👍🏻
  • Robin L
    Robin L skrev om Kakel i Kvadrat AB
    God kommunikation och hög kvalitet på arbetet!
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Kakel i Kvadrat AB
    Laserskurna plattor, kaklade av proffs - som tar av sig skorna i hallen och som sätter en ära i att städa efter sig. Och när vi "körde fast i designfråga" så visade det sig att vd:n (som tydligen själv har 15 år i yrket) kunde komma med en tilltalande estetisk lösning på våra problem :)
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Kakel i Kvadrat AB
    Eric och kakel i kvadrat har hjälpt mig med renovering av 2st lägenheter. Det som är väldigt bra med detta företag är att man känner sig prioriterad. Har man frågor så är det alltid lätt att få kontakt med Eric och hantverkare.
    Eric har gjort 2st kök samt 2 st badrum åt mig och allt har varit till belåtenhet.

Rekommenderar mer än gärna detta företag!
  • Erik
    Erik skrev om Kakel i Kvadrat AB
    Vi renoverade vårt badrum på Kungsholmen under december månad med mycket högt ställda förväntningar. Glädjande nog så infriade företaget med Eric i spetsen allt vad vi önskade oss. Vi fick ett värdefullt stöd i form av tankar och idéer kring utformningen av vårt badrum, en detaljerad offert och ett fastpris. Under hela projektets genomförande kände vi oss väl omhändertagna och vi hade en löpande dialog, där företaget alltid var tillgängliga och lyhörda för våra frågor, idéer och tankar. Slutresultatet blev precis som vi tänkt oss. Tvekar inte en sekund att varmt rekommendera företaget!
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Kakel i Kvadrat AB
    I december renoverade Kakel i Kvadrat mitt badrum i Sickla. En bra offert med fast pris samt bra referenser gjorde att jag anlitade dem. Jag är väldigt nöjd med mitt beslut.

Slutresultatet stämde bra in med vad som utlovats och de blev klara en vecka innan deadline.

Vid ett tillfälle missförstod vi varandra men det rättades snabbt till. Jag är jättenöjd och har redan rekommenderat Eric till två vänner.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Kakel i Kvadrat AB
    Jag är mycket imponerad av detta bolaget.

Vi har använt dem i en totalrenovering på en lägenhet i Vasastan Stockholm. Det som gör att de sticker ut är ett antal faktorer:
    A) De är kreativa och kommer med sakliga, konstruktiva lösningsförslag för hur vi bryggar vissa utmaningar.
    B) De är kunniga och kompetenta och utfallet blir mycket nära det som ursprungligen sades.
    C) I byggbranschen finns ofta problematik med att saker blir försenade lång tid och kostar pengar. Här höll vi tidsplanen på dagen. Och professionalismen och viljan att göra det var lika stor från deras sida. Imponerande.
    D) Inga överraskande kostnader i slutet utan allt enligt överenskommelse och där vi även bollade tillsammans i hur vissa timmar skulle lösas mellan oss då de inte var med i kravspecen men både vi och dem gav och tog och vi löste det enkelt och bra.
    E) De kom när de skulle komma och gjorde vad de skulle göra.

Överlag är jag mycket nöjd med bolaget.
  • Emma W
    Emma W skrev om Kakel i Kvadrat AB
    Riktigt bra företag med proffesionell vägledning genom hela processen! Mitt badrum blev precis lika bra som vi hoppats på!
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Kakel i Kvadrat AB
    Kakel i Kvadrat har genomfört en totalrenovering av mitt badrum med ett mycket lyckat slutresultat. De har alla behövliga kompetenser inom företaget, vilka samtliga gör sitt allra bästa.

Jag förberedde renoveringen genom noggranna materialval och såg till att en 3-D ritning låg till grund för jobbet, allt för att säkerställa att grundförutsättningarna skulle vara bästa tänkbara.

Totalt sett är jag både nöjd med arbetet som gjordes och den totala kostnaden för renoveringen av badrummet.

Linnégatan 80, 115 23 Stockholm