en del av Kaknästornet

3.8 / 5 i betyg — 282 rekommendationer

Läs vad 282 användare tycker om Brunch

• Sofie G
    Sofie G skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Maten kändes omodern och liknade julbord. Det enda brödet som fanns var bake off-baguetter.
    2016-11-25 Kaknästornet svarar Sofie G
    Hej Sofie. Tack för din kommentar. Vi tar till oss av kritiken och jobbar mot förbättring.
    MVH Kaknästornet
  • Katja J
    Katja J skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Bra urval på maten, trevlig personal men framför allt fantastisk utsikt. Vi hade turen att få bord på "rätt sida" så vi såg solnedgången.
    På minussidan var att renbensspjällen var slut väldigt länge och vi fick gå upp flera gånger och fråga efter påfyllningen. Tillslut kom den.
  • Eva A
    Eva A skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Mycket trevligt och gott med fantastisk utsikt,
    Rekommenderas!!!!
  • Jenny Z
    Jenny Z skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Vi firade vår femmånaders förlovningdag, vi tog sista sittningen och ibland tog det lite lång till och saknades lite mat. Maten smakade fantastiskt och Daniel vår servitör var superbra. I baren var tyvärr personalen mest upptagna med sina telefoner och samtal sinsemellan. Inte bra utåt alls.
  • Eva B
    Eva B skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Utsikten var bästa upplevelsen! Maten var ok, en standard brunch.
  • Kim J
    Kim J skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Kanon! Dock är 300kr ganska dyrt men vi är nöjda!
  • Mimmi Ö
    Mimmi Ö skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    God mat och suverän utsikt! Glad personal.
  • Fanny T
    Fanny T skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Bra service, lugn och skön miljö med fantastisk utsikt. Mycket god och fräsch brunch.
  • Yasmine D
    Yasmine D skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Fin utsikt men tyckte att det saknades lite grejer till brunch buffén
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Hejsan! Jag tycker det var en bra brunch med trevligt bemötande. Men ett stort minus för att ingen juice ingick i priset! Tycker att det åtminstone borde ingå 1-2 glas!
  • Karin K
    Karin K skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Mycket bra och trevligt. Gott och stor variation på buffén.
  • Lotta M
    Lotta M skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Servicen var utmärkt men maten var lite sämre
  • Ebba I
    Ebba I skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Allt var bra men alkohol fria drycker ( I alla fall juice, te och kaffe)borde ingå. Särskilt när det redan är ganska dyrt. :)
    2016-11-01 Kaknästornet svarar Ebba I
    Hej Ebba. Tack för din kommentar. Vi tar till oss av kritiken. Vill bara informera om att kaffe och te ingår under brunchen. Står placerat vid dessertbuffén. Varmt välkomna tillbaka! MVH Kaknästornet.
  • Hans F
    Hans F skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Mycket trevligt. Dock hade P-automaten stora problem denna dag. Gick inte att betala. Dock inte ert fel. Men påverkar er också, o det är synd.
  • Samantha C
    Samantha C skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Experience and level of service was great. A vast selection of foods to select from and very efficient and helpful staff. It is however quite a small area and we were very close to other guests and because other patrons were constantly going to the buffet we felt very squished. All in all though it was a nice experience and I hope in the future to have a table by the window and not have such a tight feeling.
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Helt okej brunch men lite kall mat.
  • Markus F
    Markus F skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    God mat trevlig servis och fin utsikt
  • Åsa V
    Åsa V skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Flexibla ( vi var sena o kom fem istället för fyra-inga problem!) maten var riktigt bra, mycket bättre än väntat!
  • Anna V
    Anna V skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    God mat, bra och proffsigt bemötande av personal, trevlig miljö. Kunde finnas mer variation på buffén men helt okej är den i alla fall. Går mest dit pga bra service och trevlig miljö!
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Varnöjd med besöket ,bra mat ,trevlig personal.
  • Ebba B
    Ebba B skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Maten var tyvärr inte nättrender på en Ålandsfärja.
    Croissanter var hårda och torra.
    Frallorna var av enklaste sort, troligtvis uppbakadefrån frysen och bara en vit trist sort.
    Alltså variation på bröd.
    Bara en yoghurt/ müsli variant.
    Ingen frukt ( bara ett litet försök på dessertbordet).
    Salladen bestod av ett par trista gröna blad.
    Inte en ända varmrätt som vegetarianer kan glädjas åt.
    Kycklingen torr och hård.
    Allt i allt underklass på grund av nämnda misstag.
    Därutöver var lokalen väldigt kall att sitta i.
    Te fanns inte utan varje gång man skulle hämta gjordes en liten termos med varmt vatten, en liter som ska räcka till en hel restaurang .
    Skärp till er! Det duger inte att leva på utsikten.
    2016-10-24 Kaknästornet svarar Ebba B
    Hej Ebba. Tack för din kommentar. Tråkigt att du inte gillade vår brunch. Vi tar till oss av kritiken och ser över vårat utbud. MVH Kaknästornet.
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Utmärkt bemötande av engagerad personal som verkligen såg till att vi trivdes.
    Brunchen var mycket, mycket bra. Jag kommer att starkt rekommendera detta till vänner och bekanta. Våra förväntningar överträffades med råge! Vi kommer tillbaka. En verkligt god och lyckad lördageftermiddag. Stort Tack & på återseende.
  • Anders W
    Anders W skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Maten var mycket god och servicen va bra och buffén
    Fräsch
  • Agneta F
    Agneta F skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Miljön och servis var mkt bra. Maten var sådär
  • Annika P
    Annika P skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Då alla i mitt sällskap, med ålder från 14 til 80, var nöjda blir betyget högt! Det fanns något gott för alla, personalen trevlig och utsikten perfekt. En mycket lyckad brunch!
  • Emil S
    Emil S skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Personalen var trevlig och brunchen var bra förutom några detaljer som sänkte helheten. Det saknades mörkt bröd, Walldorfsalladen hade de fuskat bort nötterna ur och apelsinjosen jag beställde var nått billigt skräp.
    Det är inga stora grejer men lägger man sig lite högre i pris än konkurensen så måste man ocskså vara bättre än dem.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Fantastisk utsikt, fräsch underbart god mat! Wow!
  • Ulrica H
    Ulrica H skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Mycket gott och bra service. Laxen var otroligt god. Det var regn när vi var där så levande ljus på borden hade varit trevligt
  • Etienne W
    Etienne W skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    great view. good service. average food.
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Har ju redan svarat på en annan enkät för detta. Det var mycket gott och bra
  • Gunilla Å
    Gunilla Å skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Bra bemötande både i tel när jag ringde och bokade ytterligare en person och på m själva restaurangen.
  • Karin H
    Karin H skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Väldigt bra mat men efterrättsbuffen var inte så imponerade. Framförallt inte när man såg utbudet i cafet.
  • Jim L
    Jim L skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Det mesta var mkt bra. Te vattnet behöver dock hålla 96+ grader och inte 37 grader. Annars inget att klaga på.
  • Lena g
    Lena g skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Hej. Vi tycker inte att er Brunch lever upp till vad ni beskriver på er hemsida. Trodde det skulle bli gott och trevligt. Ni skriver 40 olika rätter o sill i små glas? Kall potatis med skal, kalla korvar, köttbullar utansmak, kallt bacon o äggröra. Flera olika sallader men dåligt med något till, salami, lufttorkad skinka och 2 olika laxsorter. Vi var mycket besvikna alla 10. Vi var tvungna att ge barnen middag trots att vi åkte från er 16-16.30. För dem fanns nästan ingenting. Pannkakorna var slut, brödet kallt och baguett spm var stenhård. Vi har ätit brunchbuffe på Godthem, Djurgårds brunns värdshus, Långbro Värdshus, Sundby gård, Hågelby osv men detta var det sämsta. Vi betalade 2400:- för nästan ingenting. Jättebesvikna.
    2016-10-18 Kaknästornet svarar Lena g
    Hej Lena. Tack för din kommentar. Tråkigt att höra att maten inte levde upp till era förväntningar. Vi serverar faktiskt mer än 40 olika val. Förrätter, varmrätter och desserter ihopräknat. Vi skriver inte att sillen serveras i små glas? Att maten är kall är såklart under all kritik och det ska vi såklart se till att den inte är igen! Vi ber om ursäkt för att pannkakorna tog slut. Vi tar till oss av kritiken och jobbar mot ständig förbättring. MVH Kaknästornet.
  • Agnetha W
    Agnetha W skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Vi var där för att fira en födelsedag. Mycket god mat och trevlig personal. Det var första gången på många år som vi var där men nu vet vi att det blir lite oftare tack vare helhetsupplevelsen.
  • Anja W
    Anja W skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Utsikten är fantastisk också en mulen dag.
    Bokningen på nätet och kontakten fungerade bra
    Maten var ingen höjdare faktiskt till ett mycket dyrt och exklusivt pris hade jag förväntat mig mycket mer! Det smakade som en sunkigt julbord.
    Service vid borden utmärkt.
    2016-10-18 Kaknästornet svarar Anja W
    Hej Anja.Tack för din kommentar. Tråkigt att höra att maten inte levde upp till era förväntningar. Vi tar till oss av kritiken och köket kommer bli meddelade. MVH Kaknästornet
  • Matilda I
    Matilda I skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Trevlig personal, fin utsikt och bättre utbud av mat än vi trodde. Det som drog ner hela besöket var att vi höll på frysa ihjäl vid bordet. Smutsiga tallrikar att äta på bör ni också se över.
  • Jeanette F
    Jeanette F skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    God mat, inte så mkt att välja på. Trevlig personal. Efterrättspajen blåbär kunde det varit en riktig smulpaj på.
  • Agneta Y
    Agneta Y skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Vi hade amerikaner på besök, både vi och de var mycket, mycket nöjda med både bemötande och maten.
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    God och fräsch buffé! Härligt utsikt och god variation på maten. Ett toppen ställe!
  • Elin L
    Elin L skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Vi blev väl bemötta med snabb service. Fin buffe, saknade dock lite fler alternativ angående frukostdelen, t.ex. olika sylt till pannkakor, nutella, olika typer av yoghurt och flingor mm. Annars mycket fin mat! Otroligt fin utsikt också såklart!
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Trevlig utsikt men tyvärr ingen bra mat.
    2016-10-11 Kaknästornet svarar Hanna L
    Hej Hanna. Tack för din kommentar. Tråkigt att höra att brunchen inte föll dig i smaken.
    Vi tar till oss av kritiken och jobbar mot förbättring. Varmt välkommen tillbaka. MVH Kanästornet
  • Lena L
    Lena L skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Väldigt mysig Brunch med bra mat och underbar utsikt!
  • Robert H
    Robert H skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Mycket trevligt bemötande och god service. fantastisk utsikt och lyxkänsla .
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Jätte trevlig ställe med god matt
  • Pia L
    Pia L skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Väldigt bra mat och en fin upplevelse! Personalen var dock lite skygga och det var väldigt fullt och lite krångligt att ta från buffén.
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Det var väldigt bra . Fullt upplagt hela tiden . Lagom mycket att välja på . Alla i sällskapet var hel nöjda . Trevlig servitör 👍Så fin utsikt över Stockholm . Äter gärna brunch där igen .
  • Marie L
    Marie L skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Mkt god mat, trevlig personal o givetvis vacker vy.
  • Saga H
    Saga H skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Skamligt att en så dyr brunch har äggröra gjord på pulver och bara ett slags bröd. Brödet var dessutom färdigköpt torr baguett.
    2016-10-11 Kaknästornet svarar Saga H
    Hej Sara. tack för din kommentar. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med brunchen. För att försvara oss är äggröran absolut inge gjord på något pulver....finns ens det? Den är gjord på ägg, mjölk och smör. Brödet bakar vi inte själva till brunchen, stämmer. Köket kommer bli meddelade om kritiken. MVH Kaknästornet
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Brunch en del av Kaknästornet
    Fantastisk utsikt och miljö, trevlig service. Buffén god men inget speciell. Saknar vegetariskt på varma delen. Som sagt utsikten väger upp det mesta!
Lunch
Middag