en del av Kaknästornet

3.9 / 5 i betyg — 246 rekommendationer

Läs vad 246 användare tycker om Middag

• Maria R
    Maria R skrev om Middag en del av Kaknästornet
    God mat o trevlig sällskap, vad mer kan man begära?
    Vi kommer kanske åter.
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Trevlig miljö fin utsikt och god mat!
  • Christine T
    Christine T skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Super fin lokal bra service och helt ok mat
  • Maria C
    Maria C skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Jag firade min 30-årsdag här tillsammans med familj och vänner. Kaknäs är en väldigt bra restaurang med fin utsikt och god mat. Vi åt tre rätters och delade på en flaska vin, och allt var utsökt! Personalen är vänlig, hjälpsam och trevlig och har man bokat bord är hissen också gratis, vilket är ett stort plus.

Tillgängligheten kan dock förbättras då bussen slutar gå kl 18 på vardagar, vilket gjorde att vi fick gå ganska långt i kyla och mörker för att komma fram.
  • Stellan J
    Stellan J skrev om Middag en del av Kaknästornet
    God mat och bra och trevligt bemötande
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Fantastisk service med mat i samma nivå!! Rekommenderar varmt ett besök hit!
  • Paola A
    Paola A skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Hej, vi var där 4 nov min man fyllde år det var jätte god mat o bra service. Mycket fint 💕 kommer rekommendera. Vi kommer att återkomma.
  • Peter T
    Peter T skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Mkt bra mat och förstklassig service

Allt detta till humana priser

Hit går vi igen
  • Christer A
    Christer A skrev om Middag en del av Kaknästornet
    God mat och fantastisk utsikt förstås. Trevlig personal, lätt att boka och barnmeny.
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Trevligt bemötande, trevlig utsikt, trevliga anrättningar
  • Paula S
    Paula S skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Grymt fränt att äta middag där uppe, god mat och väldigt fin utsikt och fin restaurang ☺
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Bemötandet var mycket bra. Maten fantastisk. Personalen var mycket trevliga.
    Kan inte bli bättre.
  • Sara K
    Sara K skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Maten var bra, förrätterna mycket bra! Servicen var trevlig och kunnig men det kändes underbemannade. Vi fick tex ingen som tog beställning på fördrink förrän vi tillkallade serveringspersonalen och bitvis var det ganska lång väntan på maten.
  • Georgette N
    Georgette N skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Hej,

Vi blev besvikna när vi kom och var uppdelade på två bord trots att vi var ett sällskap på 11 pers.
    Helt oacceptabelt att dela upp ett sällskap utan att informera oss om det var ok?
    Detta ledde till att vi fick ta en diskussion som gjorde att vi blev väldigt besvikna och som satte er personal i en sitts som inte var trevlig.
    Nu gick det att lösa efter mycket om och men och med pust och stön.
    Dålig service startar inte direkt ett positivt besök hos er.
    Efter borden flyttats om hade vi sedan en trevlig middag och bra service.
    Till nästa gång MÅSTE ni alltid informera kunden om sådana ändringar,
    2016-11-01 Kaknästornet svarar Georgette N
    Hej Georgette. Tack för din kommentar. Vi tar till oss av kritiken och jobbar mot ständig förbättring. Eftersom våra lokaler är väldigt smala och vi värdesätter att sätta alla gäster med så bra utsikt som möjligt kan det hända att man vid större antal gäster får sitta på fler än 1 bord. Eftersom detta verkligen var en viktig sak för er hade det varit jätte bra att informera oss om att ni verkligen ville sitta vid ett gemensamt bord. Vi önskar er varmt välkomna tillbaka. MVH Kaknästornet.
    2016-11-01 Georgette N svarar Kaknästornet
    Tack för svar. Men jag måste säga att skylla på att kunden inte informerat er att de vill sitta vid samma bord när de är ett sällskap som firar en födelsedag? Det är för mig jättekonstigt. Då ska det stå klart och tydligt i er info.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Erik S
    Erik S skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Fin utsikt med god mat och bra service
  • Ilkan A
    Ilkan A skrev om Middag en del av Kaknästornet
    En härlig upplevelse i en utmärkt atmosfär uppe i luften. Otroligt vacker vy på kvällen, riktigt mysigt ställe för en romantisk middag.
  • Li L
    Li L skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Fantastisk utsikt. God service. De sa i restaurangen att baren var öppen, men när vi var där sa barpersonalen att den var stängd :-(
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Oslagbar utsikt, solen går ner över Stockholm. Det blir inte bättre än så här.
    Maten, biffen med tillbehör smakade mycket mycket bra.
    Profesionellt bemötande av personalen, personligt utan att vara påträngande.
  • Katja Wennerstam S
    Katja Wennerstam S skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Bra meny och lagom portioner. Men köttet fick fel stegras, för genomstekt när medium rare var beställt.
  • Uno K
    Uno K skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Vi mødte et venligt imødekommende og professionelt personale.
    Atmosfæren i restaurationen er meget hyggeligt/ intimt med den helt rette belysning.
    Maden er en kulinarisk oplevelse, som jeg gerne vender tilbage til
    Udsigten er unik, fås ikke bedre
  • Anette F
    Anette F skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Hej!

Vi hade ett mkt trevligt och mysigt besök i er restaurang igår Tack för god service och fint bemötande🌟

Men när vi sedan blev renommerade att gå upp i skybaren för att ta kaffe kl 20.45 och vi kom upp dit så var det en mkt otrevlig tjej som stod där med sin telefon och sa på ett mkt tråkigt sätt ....
    DET ÄR STÄNGT!! Bara så ni vet😏

Känns ju inte Lika kul när vi hade så trevligt på restaurangen med en otroligt fin och bra service!

Så vi åkte ned...
    Sedan när vi kom ned till botten och tittade runt lite ca 21.00 så säger även dem unga damen Att det är stängt på nästan lika otrevligt sätt-
    att det är stängt?

Bara ett tips att med ett leende (som herrarna i restaurangen hade) så kommer man ju så himla långt😉

En liten snabbkurs i trevligt bemötande tjänar ni nog på så gäster kommer tillbaka 👍

Anette Fällström

Skickat från min iPhone

26 okt. 2016 kl. 08:01 skrev Restaurang Kaknästornet <support@waiteraid.com>:

Vad tyckte du om besöket?
    Vi hoppas att besöket på Restaurang Kaknästornet var till belåtenhet. Vi uppskattar mycket att få höra dina synpunkter. Det tar inte mer än en minut och det hjälper oss att bli bättre.

Tack för din hjälp.
    Klicka för att komma till undersökningen
    2016-10-28 Kaknästornet svarar Anette F
    Hej Anette. Tack för din kommentar. Jag förstår dig helt och hållet. Bemötandet är väldigt viktigt. Vi kommer ta upp detta med personalen. Vi tar till oss av kritiken och jobbar mot ständig förbättring. Varmt välkomna tillbaka. MVH Kaknästornet
  • Sam B
    Sam B skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Det var riktigt fantastiskt! Grym utsikt, god mat och trevlig personal!!
  • Peter L
    Peter L skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Mkt trevlig personal både vid ankomst och under serveringen mm,trevlig miljö med utsikten mm.Maten var ok,kunde varit mer sås till köttet och lite mer smak och lite mer mat,brödet var väldigt gott!
  • Peter J
    Peter J skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Grymt bra upplevelse. Bra mat och service samt utsikt
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Trevlig och tillmötesgående personal helt enligt mina förväntningar.
  • Jan K
    Jan K skrev om Middag en del av Kaknästornet
    God mad, betjeningen kunne være bedre
  • åsa r
    åsa r skrev om Middag en del av Kaknästornet
    bra service och god mat. De kunde fixa specialmat till yngste sonen
  • Nur I
    Nur I skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Very beautiful view of Stockholm. The food is good
  • Håkan Ö
    Håkan Ö skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Sitter nu på pendeln efter en sagolik god middag! Rödingen satt som en smeck! Wiskeysouren o Bloody Maryn likaså! Toast Skagen till förrätt med lite
    " skumpa " varm äppelkaka o vaniljglass till dessert o en liten Rom till det!! Dessutom en supertrevlig service. Vad mer kan man begära?? Vi är verkligen jättenöjda! Tack för tipset Bernt. Ha en skön helg. Du kan få hoppa över språngmarschen i morgon😃😃😎
    Ovanstående är kopierat från " Message " till en av mina vänner som tidigare besökt Er och rekommenderat rödingen bl.a.

Hälsar

Håkan och födelsedagsfirande Marie-Anne
  • Peter R
    Peter R skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Bra service underbar utsikt och som alltid mycket god mat.
  • Qemajl I
    Qemajl I skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Fick jättebra bemötande och maten var jättegod. Det var lite dyrt.
  • Eva N
    Eva N skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Trevligt bemötande och god mat, lite kyligt så ta med en extra kofta.
  • Ing-Britt E
    Ing-Britt E skrev om Middag en del av Kaknästornet
    bra bemötande och trevlig personal. Mycket god mat och gott vin därtill!
  • Bakr K
    Bakr K skrev om Middag en del av Kaknästornet
    The food was great however the burger meat could have tasted better without being fried with much butter
  • Charlotte U
    Charlotte U skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Det var trevligt, god mat - dock fick vi vänta ganska länge på varmrätten (mer än 15 min) och när vi ville beställa efterrätt fanns det ingen servitör ute i restaurangen och det dröjde innan någon kom in igen.
    Fantastisk utsikt :)
  • Ann-Sofie M
    Ann-Sofie M skrev om Middag en del av Kaknästornet
    God mat, engagerad personal, fin utsikt. Det drog från fönstren så det var lite svalt att sitta vid fönstret efter en stund. Annars mycket bra service.
  • Per R
    Per R skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Bra service, mycket god och vällagad mat.
  • Valeriy M
    Valeriy M skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Mycket bra service och god mat!
  • Frida V
    Frida V skrev om Middag en del av Kaknästornet
    God mat och dryck, utmärkt service och så klart väldigt vacker utsikt över Stockholm!
  • Aurelian B
    Aurelian B skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Familjemiddag, 2v+2b, riktig finnt utsikt och god mat. Bara glad.
  • Marios A
    Marios A skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Mycket trevlig miljö, fin utsikt, bra service och prisvärd god mat, kommer definitivt återkomma.
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Middag en del av Kaknästornet
    God mat och finfin service. Utsikten gör att man hela tiden har nåt att titta på och prata om. Vi kommer snart tillbaks igen
  • Klara L
    Klara L skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Väldigt trevligt och rappt bemötande! maten var verkligen över förväntan och utsikten lika så!! Vi kommer definitivt tillbaka. Det enda minuset var att det var lite kallt och dragit.
  • Jien L
    Jien L skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Omgivningen och utsikten var fantastiskt, lugn atmosfär, men måste säga att maten var medelmåttig. Jag beställde en hälleflundra men den var övertillatad och hård. De vinkokta musslorna var för salta.
    2016-10-11 Kaknästornet svarar Jien L
    Hej Jien. Tack för din kommentar. Köket kommer bli meddelade angående hälleflundran. Vi ber om ursäkt för att den inte föll dig i smaken. Varmt välkommen tillbaka. MVH Kaknästornet.
  • Ida S
    Ida S skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Mycket bra. Önskvärt lite gladare personal.
  • Ann-Sofie A
    Ann-Sofie A skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Mycket bra service. Trevlig och lyhörd personal som var alldeles lagom personlig. God mat och dryck och en alldeles förträfflig utsikt.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Bra mat, bra service och en enastående utsikt. Mycket trevlig personal.
  • Therese M
    Therese M skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Fin utsikt och bra service men inte imponerad av maten. Det kostade mer än det smakade och var ganska lite mat.
    2016-10-03 Kaknästornet svarar Therese M
    Hej Therese. Tack för din kommentar. Tråkigt att höra att maten inte levde upp till nivån som förväntas av oss! Vi tar till oss av kritiken och jobbar mot förbättring. Vi önskar er varmt välkomna tillbaka. MVH Kaknästornet.
  • Anders B
    Anders B skrev om Middag en del av Kaknästornet
    Härlig utsikt, trevlig personal, men mat utan kärlek och smak.
  • Monica E
    Monica E skrev om Middag en del av Kaknästornet
    God mat och väldigt trevlig personal. Enda minuset är att portionerna var lite små.
Lunch
Brunch