Alla kategorier Rörmokare Jönköping Jönköping Kalle Edblom AB

Kalle Edblom AB

Neptunusvägen 2, 554 38 Jönköping — Visa karta

Behöver du en rörmokare? Vi på Kalle Edblom AB löser dina krånglande rör eller vattenskador på ett kick. Vi har lång erfarenhet av rörservice och VVS-branschen och ser alltid till att du får en lösning som är både hållbar och kostnadseffektiv.

Vi besiktigar och återställer fukt- och vattenskador, felsöker dina rörsystem och kan hjälpa dig med VVS-teknik och VVS-service. Dessutom hjälper vi till med projekt vid nyproduktion eller renovering.

Låt inga vattenkranar stå och droppa - kontakta oss så fixar vi problemet. Välkommen!

Läs vad 4 kunder tycker om Kalle Edblom AB

• Conny A
    Conny A skrev om Kalle Edblom AB
    Mycket proffsigt och bra bemötande!
    Kan varmt rekommendera Kalle Edblom AB som samarbetspartner/uppdragsgivare.
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Kalle Edblom AB
    Oerhört proffsigt bemötande, redan från start. Hela tiden med ett tydligt fokus på mig som kund och mina önskemål, samtidigt som jag fick tydliga råd och lösningsförslag. Dessutom väldigt skönt med en enda kontakt som sköter övrig kontakt med hantverkare.

Jag skulle absolut rekommendera Kalle Edblom för såväl fukt- och VVS-jobb som övriga jobb!
    2017-10-05 Kalle E svarar Viktor J
    Tack för fina ord! Välkommen åter!
  • Allan S
    Allan S skrev om Kalle Edblom AB
    Har bara haft bra erfarenheter av Kalle - snabb och pålitlig!
    2017-10-04 Kalle E svarar Allan S
    Tack för fina ord Allan! Välkommen åter.
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Kalle Edblom AB
    Jag hade ett vattenrör i pannrummet som började läcka. Kalle löste detta snabbt och smidigt och det bästa var hans ideér på lösningar för att få till en dusch med som jag hade funderat på ett tag.
    Jag kommer garanterat ringa Kalle nästa gång det blir akut eller vill uppgradera något annat med VVS i vårt hus.

Neptunusvägen 2, 554 38 Jönköping