Kamux AB

1.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Kamux AB

• 2019-08-22

Dejan N skrev om Kamux AB
    Jag var inresserad av en bil i Jönköping och ringde dem att fråga om bilen var kvar.
    Jag pratade med en bilförsäljare som heter Staffan Widell och han sa att bilen är kvar. Då var det kl 14.30. Klockan 15 åkte vi hemifrån och var framme vid kl 17.40. Det tog 2 timmar och 40 minuter!
    Där träffade vi Stefan och han hade INGEN ÅNING om bilen var kvar. Han bara sa att han kollade i systemet när jag ringde dem och sdn han drog. Hans beteende var hemskt och han var ointresserad att hjälpa oss på något sätt eller förklara situationen. Det var ingen "ber om ursäkt", det var INGENTING från honom.
    Sen pratade vi med försäljningschefen, som var okej, men vi kunde inte göra någonting kring situationen. Chefen sa att bilen var såld på förmiddagen!

Jag hoppas att företaget ska ta ansvar och ta det vidare med deras försäljare Staffan! Läs mer
  • 2019-02-15

Laila skrev om Kamux AB
    Dom verkar inte vilja behålla kunder efter en oavslutad affär Läs mer
  • 2018-05-19

Christian skrev om Kamux AB
    Håller inte sina muntliga avtal och levererar bil med 4 varningslampor tända. Bespara er tid och irritation och köp bil någon annanstans. Läs mer