Karavan Point Nordic AB

Karavan Point Nordic AB

Ring 08-91 99 04 www.karavanpoint.se

Välkommen till Karavan Point Nordic! Vi är din städ- och flyttfirma i Stockholm med omnejd och gör din vardag enklare, till ett rimligt pris. Orkar du inte med flytten själv eller har du annat för dig än att flytta? Det förstår vi. På Karavan Point Nordic har vi som mål att leverera en helhetslösning till dig som behöver flytt...

274 omdömen om Karavan Point Nordic AB

Sara Linnéa S
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Anlitade Karavan för flytt från en bostad till en annan. I uppdraget ingick att a) frakta vissa möbler och saker till Röda Korset och b) frakta vissa andra möbler och saker till återvinningscentral. Resten av bohaget skulle till den nya bostaden. I god tid innan flyttdagen kom vi överens om att jag skulle märka upp det som skulle skänkas bort respektive återvinnas. Detta gjorde jag – med brandgula lappar som tejpades fast på möbler, föremål och kartonger som jag själv packat med sådant som skulle skänkas bort. Ni kan aldrig...

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Karolina L
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Fantastiskt bra kundbemötande, enkelt, tydligt och bra med information och avstämning dagen innan flyttstädningen. Så nöjda med själva städningen också, rekommenderar verkligen Karavan Point Nordic!

Eva J
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Lätta att ha att göra med. Snabb återkoppling. Olexandra som var här och städade inför homestyling var punktlig och väldigt noggrann. Kommer använda er igen. Känner oss jättenöjda

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Anders B
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Vi anlitade Karavan till vår flytthjälp .Ena dagen kom 2 man och packade ner i lådor och dagen efter kom 3 man och flyttade allt. De kom i tid och var väldigt noggranna med packning av allting. Vi bad om hjälp att ta isär vår dubbelsäng. Det var inga problem och sedan hjälpte de till att sätta ihop den också. Personalen var väldigt tillmötesgående. Enda nackdelen var att ingen av " dom " kunde svenska. Några av dem kunde lite engelska, men det gick bra. Vid problem hade vi dessutom kunnat ringa Björn kundmottagaren.

Caroline S
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Var i kontakt med flera andra flyttföretag som inte läste mina anvisningar innan de skickade offert och därefter tjatade att jag skulle välja deras (felaktiga) offert. Med Karavan var allt väldigt enkelt från början till slut och jobbet utfördes på bästa sätt! Kommer rekommendera Karavan till alla som ska flytta!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Gustaf F
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Oerhört fint utförd flyttstädning. Bra kommunikation, proffsigt utförande och konkurrensmässig prissättning. Skulle rekommendera alla gånger.

Johan G
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Riktig bra jobb. Enkelt att ha göra med och slutresultatet utan anmärkningar. Priset upplever jag bra jämnfört med konkurenter.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Yvonne R
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Köpte flyttstädningen. De var snabba och noggranna och trevliga. Hade gärna viljat kommunicera med dem lite bättre. Men en av dem kunde mycket lite engelska.

Lars H
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Vi har haft Karavan som städhjälp under många år och är nöjda med arbetet, kommunikationen samt priset!! Rekommenderas!! Lars & Nathalie Hansson, Huddinge

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Markku O
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Flytt: Allt fungerade helt perfekt. Mycket professionellt, trevligt och effektivt. Rekommenderar varmt.

Gunnar

Punktliga och effektiva medarbetare

Carl Jonas H
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Riktiga arbetsmyror. Flytten gick snabbt och smidigt och städningen var utan anmärkning. Smidigt att få låna flyttkartonger. Helt klart värt priset!

Stefan S
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Lätt att boka, bra dialog vid förändring och ett mycket bra resultat.

Karin R
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Över lag är vi mycket nöjda med servicen från er - Kontakten med Karavan Point var mycket bra och snabb. Med flyttteamet blev det lite onödig förvirring när vi inte hade något gemensamt språk men efter telefonkontakt med KaravanPoints kontor gick det snabbt och smidigt. Städningen utfördes exemplariskt och städaren pratade engelska så kommunikationen funkade utmärkt.

Tore E
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Snabbt personligt svar per telefon (inga väntetider och en massa val i en kö som är vanligt). Jag efterfrågade pris för flytthjälp inkl flyttstäd, fick snabbt svar per mejl, preciserade innehållet per Tlf, fick uppdatering per mejl igen. Utförandet fungerade förträffligt, bra personal med positiv inställning till uppdraget utförde detta till min fulla belåtenhet och inga skador på möbler eller flyttlådor. Jag rekommenderar Karavan Point.

Rebecka H
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Snabb respons, lösningsorientetad. Halvsnygga fönster.

EBBA L
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Superbra städfirma och städerskan Laylo är fantastisk! Håller alltid tiderna och hela bostaden blir som ny. Kan varmt rekommendera!

Nora E
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Trevligt bemötande från första kontakten och mycket smidig flytthjälp. Flytten gick på nolltid och allt kom fram helt, ställdes på anvisad plats och hjälp med att montera bäddsoffa. Mycket bra och rimligt pris till skillnad från många andra företag!

Ida B
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Jag tog flyttstäd och var jag var supernöjd med resultatet. Det var inga anmärkningar på städningen och min kontakt med deras kundtjänst var smidig och jag fick svar på alla mina frågor och Björn som jag pratade med var trevlig och hjälpsam. Kan verkligen rekommendera den tjänsten och kommer använda mig av Karavan igen om jag ska flytta.

Mona B
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Utmärkt utförd flytt och städ. Kunde inte vara nöjdare.

Stefan O
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Karavan fixade flytt, packhjälp av kök och flyttstädning. Allt prickfritt, vänligt och varsamt skött.

Karin L
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Bra och effektiva killar som flyttade

Theresé N
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Bra och noggrann städning! Städaren tog verkligen sin tid på att göra ett noggrant jobb.

Susanna D
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Jag var inte på plats för att se resultatet av städningen (mina hyresvärdar var dock nöjda), men all kommunikation har gått väldigt smidigt och trevligt.

Marie N
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Nöjd och dom är trevliga och bra bemötande

Ingela K
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Väldigt trevliga och bra jobbat är väldigt nöjd med tjänsten

Johan C
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Allt fungerade perfekt! Bra, tydlig och trevlig kommunikation och städningen genomfördes jättebra. Rekommenderar verkligen Karavan för er flyttstädning!!

Stefan T

Utmärkt utfört arbete! Bra jobbat..,

Kurt B
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Försiktiga trevliga och noggranna Lite mer Svenska eller engelska vore bra I övrigt bra

Ilona T
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Snabb och smidig flytt! Fick iväg hela mitt bohag på mindre än 3h och flythjälpmedel var supersnälla som lät mig åka med till den nya bostaden. Flyttstädet var också superduktig och noggran.

Hakan D
Skrev om Karavan Point Nordic AB

The team was good and they are capable of what they are doing. Good communication in Turkish and little bit English.

Linda J
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Alltså toppen betyg för allt! Ni skötte flytten perfekt! Ordning och reda.. Noggranna med allt inklusive städning! Kommer rekommendera er varmt och absolut anlita er igen! 10 av 10 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟!

Erik B
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Enkla att ha och göra med. Lite svårt när städaren inte pratar så bra engelska eller svenska men i övrigt flexibla och duktiga. Kontoret finns där som stöd och översättare.

Per Olov S
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Allt har gått så smidigt.Med både flyttning ock städning likaså lev o hämtning av kartonger.Per Olov Svensson och Lena Blume

Jeanette G
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Effektiva och varsamma, rekommenderas!

Per-Olov S
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Mycket trevligt bemötande och tydlig information om vad som ingår och vad det kostar. Särskilt uppskattning till de 2 killar som flyttade. De var både väldigt effektiva och försiktiga med allt. Jag är jättenöjd. Flyttningen av ett normalt hem mellan två hus inom kommunen tog mindre än 3 tim. Jag är jättenöjd!

Geoff M
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Communication was good, staff polite, quick and efficient. All round good service I would happily use again

Susanne L
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Det var andra gången på kort tid jag använde Karavan för att jag tyckte de var super första gången. Precis som första gången köpte jag flytt och städ. Vänligt och snabbt bemötande hos kundtjänst, snabba, duktiga flyttkillar, duktiga vänliga städare. Förhoppningsvis ska jag inte flytta på ett tag nu men skulle det ske är Karavan dem jag vänder mig till 🙂👍🏻

Else Britt K
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Allting löpte storartat vänliga och. Hjälpsamma killar

Annika N
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Väldigt smidiga och serviceinriktade hela vägen från offertförfrågan till flytt. Hela tiden steget före, effektiva men försiktiga och inlyssnande på vad jag som kund behövde.

Nils Millien J
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Jag blev rekommenderad Karavan av en vän och anlitade företaget för både flytt och städ. Prismässigt oslagbara, väldigt professionella och noggranna, kan bara rekommendera!!

Emil S
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Har anlitat Karavan 3 gånger nu och allt har gått helt klockrent varje gång. Stor rekommendation.

Jean-Pierre L
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Bra bemötande, seriösa och städningen topp! Anlitar gärna igen.

William S
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Mycket rent och snyggt i hela huset

Lydia Och Nicklas M
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Mycket snabb, flexibel och smidig kundservice, men framförallt väldigt nöjd med städresultatet! Ingrodda spisplåtar fick de att se i princip helt nya ut. Jättenöjd och skulle lätt rekommendera dem vidare för flyttstädning! Kändes även prisvärda.

Agneta N
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Snabb o utmärkt lätt att kommunicera med företaget

Cecilia W
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Jag har blivit väl bemött från början till slut. Städning utfördes i mitt hem och det blev otroligt fint. Vi blev väldigt nöjda.

Fredrik L
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Lätta att komma i kontakt med och gör ett bra jobb.

Lina A
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Snabbt, smidigt och trevliga! Supernöjd.

Hannah M
Skrev om Karavan Point Nordic AB

Jag blev tipsad av en vän om Karavan Point att de var väldigt duktiga och prisvärda. Och det stämde verkligen. Noggrant, snabbt och bra kommunikation. Jag är mycket nöjd med både flytthjälpen och flyttstädet.