Karby Däck & Fritid AB

Bergtorpsvägen, 183 64 Täby

2.3 / 5 i betyg — 3 rekommendationer
Däck, fälgar,rcbil, radiostyrt,rc, rcflyg, täby, mopeder, scooter, bsr, chipstrim, trim, mc, tillbehör, thundertiger, traxxas, futaba, trimma moped, framvagns inställning, balsa, kymco, piaggio, derbi, gilera, pgo, mopedservice, täby, täby kyrkby
Tegelviksgatan 14, 11641, STOCKHOLM
Söderdäck / AD Bilverkstad
Göran J:
Klockrent! Trevlig personal! Rekommenderas! Dock borde man få fastighetsägaren att ta fram kvasten och städa upp i entrén.
Hemsida

Läs vad 3 kunder tycker om Karby Däck & Fritid AB

• Magnus A
    Magnus A skrev om Karby Däck & Fritid AB
    Varning! De lurade idag på oss sex år gamla Nokian vinterdäck till nypris. De påstod att det var rabatt för åldern, men att den "inte stod på kvittot". Sedan upptäckter vi på nätet att det var normalpris (vilket förklarar att "rabatten" inte stod på kvittot). Mannen ljög oss helt enkelt blå.
  • S-E
    S-E skrev om Karby Däck & Fritid AB
    De fick byta både fram- och bakdäck till min mc, men efter en tid upptäckte jag att de monterat däcken i fel rotationsriktning - BÅDA däcken, alltså. Känns "så där", men de hade kanske bara en dålig dag.(?)
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Karby Däck & Fritid AB
    Jag ångrar verkligen att jag inte lämnade in min bil för komplett däckbyte här istället för att välja en mindre seriös firma. Jag fick min pyspunka lagad snabbt, proffsigt och till ett vettigt pris. Nästa gång det blir dags för däckbyte kommer jag att ringa Karby Däck först!