feedback company

Ring företaget
Karby Däck & Fritid AB

Karbygårdsvägen 10 187 75 TÄBY

www.karby.nu

Däck, fälgar,rcbil, radiostyrt,rc, rcflyg, täby, mopeder, scooter, bsr, chipstrim, trim, mc, tillbehör, thundertiger, traxxas, futaba, trimma moped, framvagns inställning, balsa, kymco, piaggio, derbi, gilera, pgo, mopedservice, täby, täby kyrkby

Mer funktioner

Vad tycker du om Karby Däck & Fritid AB

Läs vad Recos användare tycker om Karby Däck & Fritid AB

• Status: 6
    skrev om Karby Däck & Fritid AB:
    De fick byta både fram- och bakdäck till min mc, men efter en tid upptäckte jag att de monterat däcken i fel rotationsriktning - BÅDA däcken, alltså. Påtalade detta när jag p.g.a. detta var tvungen att köpa nytt framdäck betydligt tidigare än annars, men ingen rabatt på nya däcket inte. Efter fyra veckor hade mitt beställda däck fortfarande inte kommit, så då beställde jag ett från däckonline istället och lät Däckia montera det. Då blev det även monterat åt rätt håll.
  • Status: 55
    skrev om Karby Däck & Fritid AB:
    Jag ångrar verkligen att jag inte lämnade in min bil för komplett däckbyte här istället för att välja en mindre seriös firma. Jag fick min pyspunka lagad snabbt, proffsigt och till ett vettigt pris. Nästa gång det blir dags för däckbyte kommer jag att ringa Karby Däck först!

Företag nära Karby Däck & Fritid AB

Mattias Rosberg Design

Karbygårdsvägen 6, TÄBY

Läs mer om Mattias Rosberg Design

Rekommendera företaget

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Karby Däck & Fritid AB