feedback company

Ring företaget
Karby Däck & Fritid AB

Karbygårdsvägen 10 187 75 TÄBY

www.karby.nu

Däck, fälgar,rcbil, radiostyrt,rc, rcflyg, täby, mopeder, scooter, bsr, chipstrim, trim, mc, tillbehör, thundertiger, traxxas, futaba, trimma moped, framvagns inställning, balsa, kymco, piaggio, derbi, gilera, pgo, mopedservice, täby, täby kyrkby

Mer funktioner

Vad tycker du om Karby Däck & Fritid AB

Läs vad Recos användare tycker om Karby Däck & Fritid AB

• Status: 6
    skrev om Karby Däck & Fritid AB:
    De fick byta både fram- och bakdäck till min mc, men efter en tid upptäckte jag att de monterat däcken i fel rotationsriktning - BÅDA däcken, alltså. Känns "så där", men de hade kanske bara en dålig dag.(?)
  • Status: 55
    skrev om Karby Däck & Fritid AB:
    Jag ångrar verkligen att jag inte lämnade in min bil för komplett däckbyte här istället för att välja en mindre seriös firma. Jag fick min pyspunka lagad snabbt, proffsigt och till ett vettigt pris. Nästa gång det blir dags för däckbyte kommer jag att ringa Karby Däck först!

Företag nära Karby Däck & Fritid AB

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, STOCKHOLM

Läs mer om Agilokliniken - Söder

Rekommendera företaget

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Karby Däck & Fritid AB