Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Täby Karby Däck och Fritid AB

Karby Däck och Fritid AB

Karbygårdsvägen 10, 187 75 Täby — Visa karta

Däck, fälgar,rcbil, radiostyrt,rc, rcflyg, täby, mopeder, scooter, bsr, chipstrim, trim, mc, tillbehör, thundertiger, traxxas, futaba, trimma moped, framvagns inställning, balsa, kymco, piaggio, derbi, gilera, pgo, mopedservice, täby, täby kyrkby
Akilles Väg 1, 13444, GUSTAVSBERG
Värmdö Bilteknik AB
Erik B:
Trevligt bemötande och bra service.

Däckbytare nära Karby Däck och Fritid AB:

Galoppgatan 85, UPPLANDS VÄSBY
Vi hjälper dig med allt som rör din bil! Läs mer ›
007007 S:
Löst mitt problem på allra bästa sätt, varmt och trevligt bemötande, tumme upp och kommer säkert tillbaka!

Vågögatan 4, Kista
Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverks... Läs mer ›
Sten K:
Hade att göra med två olika "verkmästare" båda bra men den ena extra bra. Fick goda råd och möjlighet att diskutera alternativ på ett sätt s...

Läs vad 4 kunder tycker om Karby Däck och Fritid AB

• Christopher A
    Christopher A skrev om Karby Däck och Fritid AB
    Gör dig själv en stor tjänst och undvik allt samröre med de här skojarna. Lämnade en in Vespa för service och åtgärd av oljeläckage. En och en halv månad senare skär motor då den var helt tom på olja. Jag är medveten om att det åligger mig att se till att oljan är påfylld men förutsatte att detta ej skulle behövas så kort tid efter en service och fix av läckage. Efter MÅNGA samtal fram och tillbaka kom det fram att de aldrig åtgärdat läcka-get då det endast "vätskat" lite!!!!! Fick hela tiden en dryg och otrevlig ton från dem. Tyvärr hade de ej heller dokumenterat vad den lämnades in för. Har även en stark känsla av att de inte riktigt vet vad de sysslar med när de meckar med motorer, möjligt att de är bättre på däck.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Karby Däck och Fritid AB
    Varning! De lurade idag på oss sex år gamla Nokian vinterdäck till nypris. De påstod att det var rabatt för åldern, men att den "inte stod på kvittot". Sedan upptäckter vi på nätet att det var normalpris (vilket förklarar att "rabatten" inte stod på kvittot). Mannen ljög oss helt enkelt blå.
  • S-E
    S-E skrev om Karby Däck och Fritid AB
    De fick byta både fram- och bakdäck till min mc, men efter en tid upptäckte jag att de monterat däcken i fel rotationsriktning - BÅDA däcken, alltså. Känns "så där", men de hade kanske bara en dålig dag.(?)
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Karby Däck och Fritid AB
    Jag ångrar verkligen att jag inte lämnade in min bil för komplett däckbyte här istället för att välja en mindre seriös firma. Jag fick min pyspunka lagad snabbt, proffsigt och till ett vettigt pris. Nästa gång det blir dags för däckbyte kommer jag att ringa Karby Däck först!

Karbygårdsvägen 10, 187 75 Täby