Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Täby Karby Däck och Fritid AB

Karby Däck och Fritid AB

Karbygårdsvägen 10, 187 75 Täby — Visa karta

Däck, fälgar,rcbil, radiostyrt,rc, rcflyg, täby, mopeder, scooter, bsr, chipstrim, trim, mc, tillbehör, thundertiger, traxxas, futaba, trimma moped, framvagns inställning, balsa, kymco, piaggio, derbi, gilera, pgo, mopedservice, täby, täby kyrkby
Spikgatan 6, 75323, Uppsala
Svensk Bilvård
Jan L:
Mkt bra och professionell service och däcksbyte. Problem som uppstod åtgärdades snabbt och utan extra kostnader! Kan varmt rekommenderas!

Däckbytare nära Karby Däck och Fritid AB:

Galoppgatan 85, UPPLANDS VÄSBY
Vi hjälper dig med allt som rör din bil! Läs mer ›
Henrik N:
Outstanding service! För varje gång jag anlitar KM Däck & Fälg blir jag mer och mer nöjd. Bra jobbat grabbar! / Henrik

Vågögatan 4, Kista
Mekonomen Bilverkstad — Däckservice, hjulinställning och däckhotell — Fleetverks... Läs mer ›
Maths E:
Jag gillar personalen på Mekonomen Kista - de ger ett trovärdigt intryck.

Läs vad 3 kunder tycker om Karby Däck och Fritid AB

• Magnus A
    Magnus A skrev om Karby Däck och Fritid AB
    Varning! De lurade idag på oss sex år gamla Nokian vinterdäck till nypris. De påstod att det var rabatt för åldern, men att den "inte stod på kvittot". Sedan upptäckter vi på nätet att det var normalpris (vilket förklarar att "rabatten" inte stod på kvittot). Mannen ljög oss helt enkelt blå.
  • S-E
    S-E skrev om Karby Däck och Fritid AB
    De fick byta både fram- och bakdäck till min mc, men efter en tid upptäckte jag att de monterat däcken i fel rotationsriktning - BÅDA däcken, alltså. Känns "så där", men de hade kanske bara en dålig dag.(?)
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Karby Däck och Fritid AB
    Jag ångrar verkligen att jag inte lämnade in min bil för komplett däckbyte här istället för att välja en mindre seriös firma. Jag fick min pyspunka lagad snabbt, proffsigt och till ett vettigt pris. Nästa gång det blir dags för däckbyte kommer jag att ringa Karby Däck först!

Karbygårdsvägen 10, 187 75 Täby