Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Kareem Restaurangförvaltning AB

Kareem Restaurangförvaltning AB

Folkungagatan 49, 116 22 Stockholm — Visa karta

Vi har öppet alla dagar mellan 16 och 03. Vi erbjuder á la carte-meny och massor av drinkar i våra två barer. Titta på storbilds-TV eller spela black jack i vårt casino.
Årstavägen 49, 12054, Årsta
Två Små Svin
Ann-kristin S:
Trevlig upplevelse rakt igenom. Mysig uteservering med mycket blommor.

Restauranger nära Kareem Restaurangförvaltning AB:

Bondegatan 54, STOCKHOLM
Börja din dag och avsluta din kväll hos oss på Bistroteket! Här serverar vi väll... Läs mer ›
Anna T:
Helt ok service men förväntade mig mer. Bra soltimmar på uteserveringen.

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Nytorget 6, STOCKHOLM
Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och... Läs mer ›
Adam E:
Det var väldigt trevlig stämning och fint i lokalen. Mycket avslappnade och trevliga servitörer. Maten kom väldigt snabbt vilket såklart var...

Timmermansgatan 35, STOCKHOLM
Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvar... Läs mer ›
Solveig F:
Det är en restaurang, maten var god servicen bra. Och priserna Humana Jag rekommenderar stället till mina vänner

Läs vad 10 kunder tycker om Kareem Restaurangförvaltning AB

• Martin P
    Martin P skrev om Kareem Restaurangförvaltning AB
    Ett ställe man går till om man vill prata med folk och om man gillar en viss typ av musik(hårdrock)
    Ölen är billig,inte ett ställe för de som vill ha lite stil.Prestigelöst
    Helt ok
  • Ellis G
    Ellis G skrev om Kareem Restaurangförvaltning AB
    Blandade känslor, har hört en massa men har gått dit några gånger ibland som afterwork då jag jobbat i närheten. Det ena är att det är ett perfekt smitinställe med ett helt OK utbud. Lagom för mig men kanske inte passar alla.
    Det andra är väl alla skumma typer, men tycker att så länge dom inte gör nåt som stör eller skadar andra så är det OK, har haft en som bor i närheten som dagligen lyfter ut fyllon och annat träck från sin egen trappuppgång. Jag tvivlar dock på att det är detta ställe som är orsaken men ändå anmärkningsvärt. "Var är brudarna?" frågade någon. Ja, du skrämde iväg dom idiot.
  • Marina K
    Marina K skrev om Kareem Restaurangförvaltning AB
    Alltid mycket folk, oavsett dag. Rätt skön blandning på musiken, men det var bättre för några år sedan när det var mer tung hårdrock. Billig öl! Rökrummet är väl så där trevligt... Tyvärr så är det ofta väldigt lång kö!
  • Kalle S
    Kalle S skrev om Kareem Restaurangförvaltning AB
    Varm billig öl, trevligt folk men MYCKET otrevliga vakter och barpersonalen har dessutom en riktigt sur servitris. Dom flesta i personalen är trevliga... Men som sagt nåra av vakterna är pinsamt otrevliga och säljer man öl för 19:- får man ju räkna med att folk blir lite i gasen. Väljer man då att avlägsna dessa personer bör man göra det på ett snyggt sätt och inte vara otrevlig och dryg när dom går utan att bråka... ---
  • Johan l
    Johan l skrev om Kareem Restaurangförvaltning AB
    Ölen är billig men oftast ljummen, hög ljudnivå & hyffsad rock musik, trevliga vakter som raggar på alla tjejer som kommer dit typ, men ruskigt otrevlig bar & serveringspersonal och oftast bara killar som hänger på kellys så raggningsfaktorn är oftast = 0 här..
  • Nicklas B
    Nicklas B skrev om Kareem Restaurangförvaltning AB
    Plus: Ölen är billig.
    Minus: Ölen är varm, extremt trångt fram mot kvällen, otrevlig personal och vakter, extrema köer, har sett helt fel personer bli utslängda, ljudvolymen är löjligt hög.

Stannar gärna inte kvar efter kl 20. Efter det sitter jag hellre på carmen.
  • Emilia K
    Emilia K skrev om Kareem Restaurangförvaltning AB
    Billig öl och jätte trevliga vakter! Maten här är helt klart prisvärd, gott och billigt! Svar till john B = Det är inge fel på damerna på Kellys, dom är fulla, snygga och lättflörtade. Kanske inte stället du hittar drömtjejen men om man är ute efter det på krogen så skulle jag rekomendera dig att prova en datesite istället.
  • Annika T
    Annika T skrev om Kareem Restaurangförvaltning AB
    Hit går man om man vill lyssna på rock/heavy metal musik, ibland kan jag tycka att ljudnivån e kanske lite för hög. Har aldrig käkat där men bra förfestar ställe 19 kr ölen. OBS!! Hit går man inte och ska vara "uppklädd"!!
  • John B
    John B skrev om Kareem Restaurangförvaltning AB
    Söders vattenhål för rockers, bra musik, soft personal, bra och snabb service, svårt att hitta billigare öl (19 kr/st innan en viss tid) Ett ställe dit man helst inte går med skjorta och slips. Kvalitén på damerna är generellt sett mycket låg, så det är ingen idé att gå dit av den anledningen. Ett ställe med bra oftast melodiös rock och billig öl.
  • Emma L
    Emma L skrev om Kareem Restaurangförvaltning AB
    Sur och otrevlig personal, jobbigt klientel och ljummen öl. Går aldrig hit igen.

Folkungagatan 49, 116 22 Stockholm