Rekommenderat företag 2016 - Karla Dental
Rekommenderat företag 2015 - Karla Dental

Karla Dental

Sibyllegatan 5, 114 51 Stockholm — Visa karta

Karla Dental erbjuder estetisk tandvård, allmäntandvård, akuttandvård och implantat för hela familjen. Vi är mycket vana vid tandvårdsrädda patienter och många som har kommit till oss har blivit helt botade från sin tandvårdsrädsla. Detta tack vare vårt lugna och personliga bemötande. Hos oss är Du som patient alltid i centrum!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 102 kunder tycker om Karla Dental

• Jan M
    Jan M skrev om Karla Dental
    Professionellt, kunnigt, engagerat mottagande som gav en känsla av trygghet och att man hamnat i rätt händer.
  • Linda T
    Linda T skrev om Karla Dental
    Jag har alltid varit jättenöjd hos Karla Dental. De är proffsiga och har ett trevligt bemötande.
  • Patrick N
    Patrick N skrev om Karla Dental
    Bästa tandläkaren jag varit hos någonsin!!!
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Karla Dental
    Efter att ha gjort en noggrann research efter Stockholms bästa tandläkare hittade jag Karla Dental. Efter att nu ha fått möjligheten att besöka den bästa kan jag bara instämma i alla positiva omdömen. Karla är professsionell och hjälpsam och har Dig som kund i fokus! Så otroligt nöjd och tacksam för den hjälp jag fått.
  • Eriikka N
    Eriikka N skrev om Karla Dental
    Jättevänlig och professionell verksamhet, hjälpte mig mycket med min tandvårdsrädsla, kan bara rekommendera varmt!
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Karla Dental
    En mycket skicklig tandläkare som rekommenderas. Hennes tandhygienist och tandsköterska har hög servicekänsla och kunnighet inom yrke.
  • Samuel H
    Samuel H skrev om Karla Dental
    Jag är väldigt nöjd
  • Patricia B
    Patricia B skrev om Karla Dental
    Karla and her team are always very friendly, welcoming and reassuring. The procedures are always carried out well without any problems. Karla always explains clearly what she is going to do.
  • Anna K
    Anna K skrev om Karla Dental
    Karla är kunnig och professionell vilket gör att jag har stort förtroende för henne som tandläkare. Det som gör att Karla höjer sig över genomsnittet är att hon alltid är service minded samt på ett enkelt sätt kan förklara för mig som kund vad varje ingrepp innebär vilket gör att jag känner mig trygg.
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Karla Dental
    Mycket positivt och tryggt bemötande. Mycket skickliga medarbetare.
  • Linda P
    Linda P skrev om Karla Dental
    Då jag är otroligt rädd för att gå till tandläkaren är jag så glad att gå hit. Det blir en bättre upplevelse i trygg miljö.
  • Krista K
    Krista K skrev om Karla Dental
    Jag och mina två barn (3 och 5 år) är otroligt nöjda!! Har bara gott att säga, posetivt och superproffsigt!!
  • Madelene Z
    Madelene Z skrev om Karla Dental
    Bästa tandläkaren jag varit hos. Karla är oerhört kunnig, lyhörd och ytterst proffesionell.
  • Hans S
    Hans S skrev om Karla Dental
    Att gå till tandläkaren fungerar bra och upplever att Karla är både duktig och trevlig!
    Lite som känskan att gå till tjejen jag klipper mig hos.
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Karla Dental
    Jag har varit patient hos Karla i över 20 år och alltid bemöts med respekt. Jag hade tidigare tandläkarskräck, men inte nu längre. Det känns alltid mycket bra att vara patient hos Karla Dental.
  • Britt-marie L
    Britt-marie L skrev om Karla Dental
    Väl omhändertagen. Proffsigt.
  • Jeab-louis M
    Jeab-louis M skrev om Karla Dental
    Jätte bra omhändertagande, jag har stort förtroende för Karla Dental professionalism, kunskap,erfarenhet, senaste utrustning, bra tandlagnings material.
    Skulle bara be Er att stava mitt namn rätt för att visa att Ni bryr Er om detaljer också 😊
  • Anders G
    Anders G skrev om Karla Dental
    Enbart positivt, trevligt, professionellt och vänligt.......
  • Hasan M
    Hasan M skrev om Karla Dental
    This dental practice running in a small apartment in downtown Stockholm. where the apartment hallway is the waiting area with a sitting capacity for only two people. The staff seems not able to speak English. All that is bearable but the major problem is the dental surgeon. I was told by the dentist that I have problem with my teeth and require some fixing that cost 45000 SEK and its after all the support from state. I told them that it's too expensive and when they realize that I will not go for this trap then they try to sell me dental cleaning that is 1400 SEK (A good dentist usually cover cleaning in the inspection and thats a common practice in Stockholm). I was charged 1150 SEK just for inspection :) and when I asked that can you please give me detail that how you charged me? all I get the answer that "You want us to do it for free?" (As a customer you have an ultimate right to ask details of treatment and how you get charged) .

My only advice to anyone who is reading this and able to cancel the appointment is "Runaway and never look back". You can find lots of reasonably priced and much much better dental clinic in Stockholm with better premises and more professional people.
    2016-02-16 Karla R svarar Hasan M
    Dear Hasan, I´m very sad you feel this way. It seems it has been a lot of misunderstanding even though my nurse, my hygienist and myself tried to explain. The cost for all treatment including several implants after the support from the state would be maximum 33000 SEK, not 45000 SEK. As you know implant is an expensive treatment anywhere. The cleaning at the hygienist would cost 1200 SEK, not 1400 SEK and it takes one hour. It´s not common practice that the inspection by the dentist would cover that. You´re welcome to call us anytime if you want to discuss this further.

Best regards
    Karla
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Karla Dental
    Jag är helnöjd med Karla Dental - proffsig personal - alltid vänligt bemötande - fräscha - lokaler - inga väntetider 👍
  • Inger R
    Inger R skrev om Karla Dental
    jättetrevligt bemötande. undersökning och lagning hos Karla sedan 45 min hos hygienisten Sanja. Allt till välbefinnande och belåtenhet!!!
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Karla Dental
    Årlig tandvård. Har fullt förtroende för Karla Dental!
  • Patrick F
    Patrick F skrev om Karla Dental
    Alltid trevligt bemötande av alla på kliniken. Rena, fräscha lokaler. Väldigt professionella tandläkare som får en att känna sig väl omhändertagen och trygg. Ger ett väldigt kompetent intryck. Skulle rekommendera denna klinik till alla. För att förtydliga hur nöjd jag är så vill jg betona faktum att jag ska flytta utanför Stockholm, till en annan stad, men tänker ändå fortsätta gå till Karla Dental. Högsta betyg!
  • Maria F
    Maria F skrev om Karla Dental
    På Karla Dental är de skickliga, noggranna och trevliga. Jag kan varmt rekommendera Karla som tandläkare!
  • Lena H
    Lena H skrev om Karla Dental
    Karla Dental är en mycket trevlig tandläkarmottagning. Det är alltid trevligt bemötande och hög kompetens vad gäller behandlingarna. De är bra på att arbeta förebyggande så man undviker större ingrepp. Jag har varit på årlig kontroll med mindre lagning och går även hos tandhygienist där.
  • Per R
    Per R skrev om Karla Dental
    Årlig undersökning med röntgen av rotfyllningar. Som vanligt professionellt och trevligt bemötande. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Karla Dental
    Mycket bra, skicklig, trevlig o professionell tandläkare. Har gått hos Tandläkare Karla Reigo i många många år och har alltid varit nöjd.
    Hemtrevlig klinik och man känner sig alltid välkommen med glad personal.
    Rekommenderas x 1000.

Sandra Frey
  • Veronica F
    Veronica F skrev om Karla Dental
    Mycket nöjd med Karla Dental. Proffsig och vänlig personal som även hjälpt mig med min rädsla för att gå till tandläkaren. Rekommenderar Karla Dental till alla.
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Karla Dental
    Jag fanns med i kundunderlaget när praktiken köptes för många år sedan och har sett utvecklingen, som är mycket framgångsrik. Bemötande och behandling har i mitt och min sambos fall varit mycket god. Vi har fullt förtroende för Karla som person och tandläkare. Eftersom vi sedan 3 år bor i Härnösand och fortfarande reser till Stockholm för att få tänderna omskötta, måste orsaken vara att vi är mycket nöjda med Karla Dentals.Både stora och små arbeten har gjorts på bästa sätt.
  • Elin A
    Elin A skrev om Karla Dental
    Jag tycker att de är supertrevliga på Karla dental. Alltid extra försiktiga och gulliga eftersom jag har tandläkarskräcken från avgrunden.
  • K-g S
    K-g S skrev om Karla Dental
    Sedvanlig årlig genomgång av tänderna

det fungerar bra
  • Selma N
    Selma N skrev om Karla Dental
    Väldigt trevlig och kompetent tandläkare som jag gått till i 10 års tid!
  • Jan H
    Jan H skrev om Karla Dental
    Det var trevligt att gå till dig, du är lugn och samtidigt bestämd
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Karla Dental
    Karla Dental är en välskött praktik där personalen förefaller älska sina arbetsuppgifter. Karla själv är en mycket kompetent tandläkare, effektiv men ändå noggrann och med höga ambitioner. Kliniken är dessutom väldigt väl administrerad, inga långa tider behöver tillbringas i väntrummet. Karla Dental kan utan tvekan rekommenderas.
  • Abed M
    Abed M skrev om Karla Dental
    Varje år ser jag fram emot att besöka min FAVORIT tandläkare. Hon är varm, snäll och får mig att känna mig TRYGG vid behandling. All rädsla och nervositet försvinner när jag möter Karla eller övriga glada personalen i kliniken. Jag har varit kund i denna klinik i så många år att jag har tappat räkningen. De är GRYMMA i sin PROFFESIONALITE. Passa på och prova KARLA DENTAL om ni är missnöjda med er nuvarande tandläkare.
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Karla Dental
    Suverän tandläkare! Hade tandläkarskräck när jag gick dit, men karla med personal var fantastiska! Rekommenderas starkt!
  • Shohreh M
    Shohreh M skrev om Karla Dental
    En fantastisk, ung och profustionel tandläkare som har behandlat mig o orsakat att jag klarar av min tandläkarskräck efter att jag unvikit att söka tandvård! <3
  • Nima K
    Nima K skrev om Karla Dental
    Mycket nöjd med bemötande och den tandvård som jag har fått!
  • Göta S
    Göta S skrev om Karla Dental
    Bemötandet positivt och kundvänligt.
    Operation av 2 inplantat mycket lyckad.
    Kosmetiska diskussioner om emaljkoronors färg ej utifrån kundens krav. Kunden måste argumentera för
    sitt krav.
    Mycket Kompetent personal inklusive tandläkaren.
  • Christer B
    Christer B skrev om Karla Dental
    Mycket trevligt bemötande och proffsigt utförd behandling vid
    slipning och borttagning av missfärgade lagninger av framtänderna.

Företagets tjänster motsvarar fullt ut mina förväntningar som kund!
  • Carl B
    Carl B skrev om Karla Dental
    Har varit patient på Karla Dental i många år. Är mycket nöjd med både tandläkare och tandhygienist. Fin mottagning, modern utrustning och bra bemötande. Rekommenderas.
  • Anders W
    Anders W skrev om Karla Dental
    Undersökning och utbyte av gammal amalgamfyllning.
    Utfördes av Karla på bästa tänkbara sätt!
    I morgon blir ett nytt besök där hos tandhygienisten.
  • Helena F
    Helena F skrev om Karla Dental
    Karla är fantastisk! Är vanligtvis väldigt rädd för att gå till tandläkaren men det här gick faktiskt väldigt bra, helt otroligt!
  • Paul K
    Paul K skrev om Karla Dental
    Högsta betyg för professionell o trevlig behandling!
  • Ragnhild S
    Ragnhild S skrev om Karla Dental
    Professionellt, kompetent och trevligt individuellt bemötande.
  • Therese T
    Therese T skrev om Karla Dental
    Bra och väldigt trevlig personal.
  • Lars-erik S
    Lars-erik S skrev om Karla Dental
    Karla är den bäste tandläkaren som jag haft. Man blir alltid bra bemött och får en förstklassisk behandling
  • Hasan B
    Hasan B skrev om Karla Dental
    Jag var där pga att jag bitit sönder en bakre tand. I mitt första besök har man förberett tanden för att i nästa steg bygga på med en krona. Mycket bra bemötande.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Karla Dental
    Trevligt bemötande och mycket fina lagningar.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Karla Dental
    Mycket bra behandlingar.Är väldigt nöjd.
    Karl är alltid påläst o korrekt samt kunnig o trevligt.
    Min fru är också kund hos Karl och lika nöjd.
    MVh

Sibyllegatan 5, 114 51 Stockholm