Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan

Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan

Rörstrandsgatan 3, 113 41 Stockholm — Visa karta

Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan är en fastighetmäklare som huvudsakligen förmedlare bostadsrätter i Vasastan. Välkommen in till oss på Rörstrandsgatan 3!
Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 10 kunder tycker om Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan

• Stefan P
    Stefan P skrev om Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan
    Riktigt oproffsigt hanterad köpprocess! Peter som var mäklare visade exempel på ett extremt dubbelspel!
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan
    Birgitta Sjögren på Karlsson&Uddare är en mycket kompetent mäklare med en realistisk syn på marknaden. Hon är alltid saklig och välinformerad. I vår bostadsrättsförening har hon anlitats för ett stort antal försäljningar med gott resultat. Jag kan varmt rekommendera henne. /Birgitta
  • Maja E
    Maja E skrev om Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan
    Sedan första gången jag har haft att göra med mäklaren Birgitta Sjögren vid försäljning av min bostad 2005, har jag känt stor tillit till henne. Under åren har jag haft anledning att återkomma till henne för råd, köp och försäljning och alltid bemötts på ett professionellt och mycket trevligt sätt. Hennes kunskap och engagemang talar för att hon är en mäklare i toppklass!
  • Denise D
    Denise D skrev om Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan
    Vi bestämde oss ganska hastigt för att sälja vår lägenhet och tog kontakt med Björn Nygård på Karlsson & Uddare. Vi fick ett otroligt bra första bemötande och kände oss direkt trygga så vi bestämde oss direkt för att fortsätta samarbetet. Försäljningen gick väldigt smidigt och Björn agerade väldigt proffsigt under hela processen. Vi fick en suverän fotograf, mail och frågor har besvarats snabbt och vi har hela tiden fått löpande information som rör oss och försäljningen. Vi kan ge våra varmaste rekommendationer till Björn och Karlsson & Uddare.
  • Natacha O
    Natacha O skrev om Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan
    Jag har anlitat Catharina Lager vid två tillfällen och har varit jättenöjd. Hon är kunnig, engagerad och professionell. Jag fick bra stylingtips, snabba återkopplingar och ett bättre slutpris än jag vågat hoppas på. Jag kan verkligen rekommendera henne till alla som är i säljtagen!
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan
    Superbra bemötande, snabba puckar, proffsig fotograf och de hjälpte till med alla svar på alla frågor. Bra prissättning och försäljningsmetod. Kan verkligen rekommenderas.
  • Ingela L
    Ingela L skrev om Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan
    Försäljningsarbete i toppklass!
    Pigg och engagerad mäklare genom hela förmedlingen. Hittade kreativa lösningar där många andra förmodligen sett problem. Vi är vana flyttfåglar och har aldrig stött på ett sådant här förmedlingsarbete. Peter Samsioe rekommenderas varmt vidare!
    Vi ger högsta betyg för försäljningsinsatserna.
  • rune W
    rune W skrev om Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan
    När jag skulle sälja min lägenhet blev jag rekommenderad av styrelsen i föreningen att kontakta Birgitta Sjögren på Karlsson & Uddare. Hon var mycket professionell och försäljningen gick snabbt och smidigt. Dessutom fick jag mycket mer betalt än jag vågat hoppas på. Jag kan varmt rekommendera henne.
  • Axel v
    Axel v skrev om Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan
    Jag anlitade Peter Samsioe vid försäljning av min lägenhet. Peter såg till att fixa det slutpris vi siktade på även om det innebar en hel del extra jobb från hans sida. Rekommenderas!

/Axel
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Karlsson & Uddare Birkastan-Vasastan
    Birgitta Sjögren på Karlsson & Uddare har gjort det inte Eklund Sthlm New York klarade av, att sälja min etagevåning till ett riktigt bra pris! Det visar hur skicklig dom är så jag kan varmt rekommendera dem. Har själv varit på visningar där Karlsson & Uddare visat och alltid blivit proffsig och bemött med ett ärligt bemötande och inte bara sälj. Mikael

Rörstrandsgatan 3, 113 41 Stockholm