Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Lilla Essingen Karlsson & Uddare Essingeöarna-Fredhäll

Karlsson & Uddare Essingeöarna-Fredhäll

Primusgatan 77, 112 67 Stockholm — Visa karta

Vi är din lokala fastighetsmäklare!
Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Karlsson & Uddare Essingeöarna-Fredhäll:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 5 kunder tycker om Karlsson & Uddare Essingeöarna-Fredhäll

• A
    A skrev om Karlsson & Uddare Essingeöarna-Fredhäll
    Vi vill varmt rekommendera Karlsson & Uddare Essingeöarna efter två försäljningar och ett lägenhetsköp. Samtliga mäklare på kontoret är mycket professionella. Trevliga, tillgängliga och kunniga! De är utan tvekan bäst och vi har aldrig hört något dåligt omdöme om mäklarna på kontoret.
  • Niklas
    Niklas skrev om Karlsson & Uddare Essingeöarna-Fredhäll
    Anlitade Elisabeth på Karlsson & Uddare Fredhäll hösten 2013. Hon var mycket professionell och erbjöd ett bra fast pris för försäljningen, som gick supersmidigt på under två veckor från första kontakten. Rekommenderas varmt.

/Niklas
  • Lamo B
    Lamo B skrev om Karlsson & Uddare Essingeöarna-Fredhäll
    Bästa mäklaren på Lilla essingen. Kan området och marknaden väldigt bra! Förtroendeingivande och kunniga. Kan varmt rekommendera de vid försäljningar.
  • Anki K
    Anki K skrev om Karlsson & Uddare Essingeöarna-Fredhäll
    Kan verkligen rekommendera Karlsson&Uddare i Fredhäll. Elisabeth Corcoran gjorde ett utmärkt jobb o sålde min lägenhet redan på förhandsvisningen o till ett pris som var över förväntan.
    /Anki
  • sa
    sa skrev om Karlsson & Uddare Essingeöarna-Fredhäll
    Snabb respons från första förfrågan, lugn och stabil mäklare som vi kände förtroende för. Bra koll på området där vi sålde. Hela processen gick väldigt snabbt.

Primusgatan 77, 112 67 Stockholm