Karlstad Larm & Skydd

Karlstad Larm & Skydd

Call 054-56 89 00 www.klsab.se

About company

Hos oss på Karlstad Larm & Skydd hittar du en bra larminstallatör som funnits här i hela 35 år. Vi driver en webbshop med kameralarm utan några månadskostnader. Larmen levereras med detektorer som är uppmärkta, färdigprogrammerade och klara för att skruva upp. Du kan även ladda ner en app för både Android och iPhone. Hos oss...

68 omdömen om Karlstad Larm & Skydd

Alex W
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Köpt ett larm och kompletterat flera gånger. Alltid mycket bra service och väldig duktig på sitt område!

Britt N
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Första gången jag (vi) kontaktade företaget var år 1989. Vi köpte då ett komplett villalarm med rörelsedetektor och mistral. Tyvärr tog åskan larmet och det blev en ny uppsättning. För några år sedan bytte jag ut detta och köpte ett larm som också innehöll kameror. Samtliga larm har fungerat felfritt. Bemötandet har från allra första början varit toppen. Alltid behjälplig vad det sen har varit för problem. Snabba svar i telefon. Bästa tänkbara service både före och efter köp.Ovanligt med så otroligt bra service. Mycket kunnig....

Stig H
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Snabb leverans från webshopen som vanligt!

Gunilla F
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Köpt ett hemlarm Allt fungerat mycket bra.

Lars M
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Har uppgraderat till ett nyare larm och detta gick ju som väntat perfekt . superservice lars.m

Ulf
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Mycket bra service! Helt probemfri installation. All fungerade precis enligt instruktionerna. Kan verkligen rekommendera företaget!

Björn M
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

inga problem. bra service. fick varorna snabbt.

Lars-Peter R
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Bra service och snabb leverans.

Stig
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Snabb leverans och väldigt informativa filmer för installation. Rekommenderas!

Dennis
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Mycket proffsiga, snabb respons och personlig service. Kan varmt rekommendera KLSAB som larmleverantör

Stefan W
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Toppbetyg allt perfekt, vänlig , hjälpsam och kunnig samt snabb respons och hjälp. Jag rekommenderar KLSAB.

Christer H
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

En mycket givande initial kontakt där vi gick igenom alla mina frågor och hur jag hade tänkt mig det hela med svar baserat på deras erfarnheter. Mycket bra telefonsupport under själva installationen med utförliga instruktioner. Kan/kommer starkt rekommendera Karlstad Larm & Skydd till alla bekanta och potentiella larmköpare.

Timo M
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Man kan inte få ett bättre bemötande, så fort man har något och fråga om eller har problem med något det är bara och ringa man får hjälp med en gång. Hög kvalitet på larm produkterna, kan inget annat än varmt rekommendera Karlstad Larm & Skydd. Tack Göran för all hjälp. Med Vänliga hälsningar Timo

Magnus J
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Mycket proffsiga, snabb och hög servicenivå. Allt funkade direkt, bara att skruva upp. Kan varmt rekommendera KLSAB som larmleverantör

Michael P
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Hej Upplever Karlstad Larm & Skydd som mycket kompetenta och hjälpsamma. deras support är fantastisk och de lägger ner mycket tid på varje kund. Köpte av dem ett komplett villalarm.

Urban H
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Bra larm med brandlarm, bra bemötande kunnig support ,fick tips om firman av en kollega och sedan har det bara funkat bra.

Annica S
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Har varit tillgängligt och jättebra bemötande. Vi har alltid fått hjälp då vi frågat om det. Hög service.

Jan Erik J
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Installera larm samt instruktion och backup

Erik B
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Mycket bra support och hjälp vid installation av larmet. Väldigt nöjd. Däremot var produkten, eller för att vara exakt, rörelsedetektor med kamera, ingen produkt jag skulle köpa igen, bilderna är dåliga och det tar lång tid att föra över en enda bild. Men som sagt, mycket bra bemötande och hög servicenivå!

Erik B
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Trevligt och proffsigt bemötande!

Anders  T
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Jag kan varmt rekomendera karlstad larm och skydd. Jag har alldrig fått bättre oersonlig service vid något annat köp någonsin. Mailar man en fråga på en lördag kväll och hoppas på et svar på måndagen, då har man misstagit sig, flr strax där på så blir man uppringd och får hjälp redan samma kväll!!! Mvh Anders

Lennart L
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Gott bemötande och proffsig hantering vid montage. jag var tvungen byta tel. för larm appen gick inte att ladda ner, det var inte positivt, kunde ha fått den infon vid beställningen av larmet.

Niklas A
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Kanonbra support oavsett även på helger och kvällar. Lätt att komma igång med hjälp över telefon om man behöver det.

Svar från Karlstad Larm & Skydd

Tack så mycket för ändringen av Betyget :). Förstod att det blivit fel

Oscar S
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Jättebra service! Tillgänglig hela tiden med support. Allt från vårt tidigare larm med t.ex. batteribyten etc. Har nu installerat deras nyaste system vilket gått mkt bra och vi fick bra hjälp o tips när vi startade upp. Har även senare fått snabb respons vid frågor inkl helger, i flera fall kostnadsfritt. Kan varmt rekommendera.

SUNE J
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Tack vare personligt engagemang, som uttrycker sig i mycket trevligt bemötande har jag fått stort förtroende för KLSAB. Jag vet att om jag får problem så är hjälpen bara ett telefonnummer bort. Jag investerade i ett PowerMaster larm efter 2 inbrott och som faktiskt larmade när det var inbrott i mitt fritidshus för 3:dje gången. Busarna togs av polisen en vecka senare. Jag har förresten aldrig haft falsklarm med detta systemet som installerades 2013, ej heller bytt några batterier! En gång var det fel på en kamera, och...

Björn Lars Erik P
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Snabb leverans av driftfärdigt paket och excellent service!

Tommy B
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Bra service och snabb leverans....Skickade en förfrågan om en beställning och fick svar omgående utanför kontorstid. Snabb leverans efter webborder....

Henrik S
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Hos Larm och Skydd får man precis den servicen man vill ha. Kanonbra helt enkelt.

Lampros N
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Snabb leverans av larmet programerat och klart! Fantastisk bemötande och service av Bengt Göran Stark rekommendera Larm och Skydd AB.Tillgänglighet, service och super support. Bra priser.

Lars-Peter R
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Alltid bra service, rekommenderas om man behöver ett larm.

magnus H
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

'Utmärkt' bemötande, assistans och service av Bengt Göran. Rekommenderar företaget om man funderar på att köpa ett hemlarm.

Jan-Inge M
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Maken till hög servicegrad har jag aldrig upplevt tidigare. Att köpa larm från Larm och Skydd var något av det bästa jag gjort. Allt kom förprogramerat var bara att skruva upp enheterna på sina angivna platser. Två år efter att jag köpt mitt larm, skulle jag logga in och ändra några telefonnummer, vad hände jo jag hade glömt bort mina koder. Vad göra ? Jag ringde då Bengt och berättade om hur klantig jag varit som slarvat bort koderna. Bengt lyckades lösta mitt dilemma. Jag kan mycket stark rekommendera Larm och Skydd...

Lasse J
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Maken till hög servicegrad har jag aldrig upplevt tidigare. Att köpa larm från Larm och Skydd var något av det bästa jag gjort. Två stora larmåterförsäljare i Sverige har fått sina larm tillbakasända från mig. Dom höll inte måttet! Jag kan stark rekommendera Larm och Skydd AB när det gäller tillgänglighet, service och support. Beträffande själva larmet så knallar det på efter den enkla installation. Om det saknas något så är det väl en enkel handledning "for dummies"

Mikael S
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Servicegraden är mycket bra. Bengt-Göran tar hand om frågor och återkommer snabbt med svar och tips. Har precis gjort en komplettering av mitt larm och varorna levererades snabbt utan förseningar. Jag rekommenderar företaget om ni funderar på att köpa hemmalarm.

Thomas  M
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Snabb leverans av larmet programerat och klart! Mycket bra bemötande och support av Bengt Göran. Rekommenderas starkt om du vill ha ett villalarm. Thomas

Stefan B
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Bra produkt, snabb leverans ochbra bemötande av Bengt Göran Rekommenderar företaget om man funderar på att köpa ett hemlarm.

Thomas L
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Bra produkt, snabb leverans och ett fantastisk bemötande och service av Bengt Göran Rekommenderar företaget varmt om man funderar på att köpa larm.

Per S
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Mycket bra och snabb service!! Larmet jag köpte var av hög kvalité och lätt att installera.

Ronnie J
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Köpte larmet för en dryg månad sen och är supernöjd. Enkelt att installera (tack vare att det var förprogramerat av KLSAB) och det har sedan dess fungerat smärtfritt. Fantastisk fin support vid alla (dumma) frågor man hade både innan och efter köpet. Kan varmt rekommendera KLSAB.

Jan-Olof C
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Vi har just köpt en larmanläggning av Larm & Skydd och tycker att det hittills har fungerat mycket bra. Bra bemötande, bra vägledning vad gäller utformningen och så långt bra funktion på grejerna.

Marcus  S
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Svarar alltid i telefon och hjälper till om det skulle uppstå några problem. Rekommenderas starkt om ni funderar på att köpa larm.

Oleg A
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Mycket bra service och kundsupport. Rekommenderas till andra privata och företagskunder.

Lucas C
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Efter att ha köpt en larmanläggning hos företaget för tre år sedan (och då fått allt förkonfigurerat av Bengt-Göran, så att Securitas larmcentral låg förprogrammerad och allt), så kunde jag i helgen konstatera IGEN vilket bra service de har. Et kort samtal en lördagförmiddag och jag fick förklarat för mig hur jag kunde uppgradera SIM-kort i GSM-modulen utan att förlora alla inställningar. Toppenservice! /Mvh L

Susanne E
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Vilket engagemang o kunnighet! Är super nöjd för all hjälp med mitt larm! 5 stjärnor är inte tillräckligt! Skulle vara 1000! Rekommenderar företaget varmt!

christer s
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Kan varmt rekommendera klsab. Mycket trevligt och professionell bemötande. Bra produkter och stort engagemang, kunskap och service. Är väldigt nöjd med larmet.

Jonas L
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

När vi skulle skaffa larm efter ett inbrottsförsök ringde jag Bengt och bad om råd. Fick ett mycket bra bemötande och precis den information jag behövde. Beställde larm direkt via hemsidan med några mindre justeringar via mail och telefon. Larmet kom färdigprogrammerat och klart efter telefonkontakt med Bengt, bara att koppla in utan några som helst problem. Sådan support och service är det sällan man får, världsklass helt enkelt:) Kan inte göra annat än att varmt rekommendera Karlstad Larm & Skydd från första kontakt till dess att larmet satt på plats.

Ajdin K
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Handlade ett larm av Bengt, som jag fick ett bra pris av. Kan inte förstå med all den support och service jag har fått av honom, att han kan tjäna något på detta här, han måste älska det han sysslar med, har aldrig varit med om något liknade, att kunna ringa till honom på natten och kunna ställa frågor angående larmet. Tänk om alla hade varit som honom? då hade vi haft ett mycket bättre Sverige. Jag trodde personligen att det bara var att köpa ett larm och montera det, men så lätt var det inte! Det var tur att jag köpte...

Anna B
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Vi är jättenöjda med larm och installation, mycket bra service. Rekommenderas!

Mattias A
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Fantastiskt engagemang. Det är tydligt att denna leverantör brinner för att kunden ska bli nöjd och få en bra tjänst. Mina varmaste rekommendationer.

Pelle R
Wrote about Karlstad Larm & Skydd

Den här typen av exceptionell service är ovanlig. Tillgänglig även på kvällar/helgen utan kostnad. Mån om att jag som kund skall vara nöjd. Rekommenderas!