Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

4.5

Välkommen till Katarina & Vänner Sickla Köpkvarter! Vi hjälper dig att hitta rätt stil som passar både din personlighet och din kropp. Vi erbjuder trendiga och stilrena kombinationer av kläder som gör att du känner dig snygg och självsäker. Hos oss hittar du ett brett sortiment av kläder för kvinnor och vi har ett antal noga...

286 omdömen om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Julia S
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Butiken är välorganiserad och förmedlar en känsla av exklusivitet. Bemötandet är alltid vänlig. Extra poäng för de stora och bekväma provrummen.

Khalida M
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Mycket Trevlig personal och fina kläder😍😍

Anna L
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Bra varor o alltid trevligt bemötande

Harriet E
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Fick bra hjälp med att finna rätt kjol. Hade inte så stor förväntningar när jag gick in för att bara titta vad som fanns. Behövde ingenting , men fann en kjol som var bra

Undi F
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Senast var det en klänning fr Camilla Thulin och en tröja fr Stenströms. Bra, kunnig personal . Bra sortiment, på lagom yta - behöver ej springa runt.

Birgitta B
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Mycket bra personal! Kläderna känns inte alltid så roliga, men guldkorn finns absolut! Har säkert sin trogna publik, men trots att jag tillhör målgruppen skulle jag vilja se några roligare märken också.

Svar från Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Hej! Vilka märken tycker du vi borde ha? maila info@katarinaochvanner.se Tack för din återkoppling! Personalen hos Katarina&Vänner

Ann H
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Skönt att få gå runt o titta själv först, men oxå få hjälp så fort man ber om det. Jag handlar inte mycket, men alltid nöjd. Lagom stor butik= bra översikt. Alltid bra utbud. Måtte den finnas kvar!

Svar från Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Hej Ann! Tack för ditt beröm. Ja, vi tänker stanna! Vårliga hälsningar från Personalen hos Katarina&Vänner

Annelie R
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Alltid vänlig och hjälpsam personal.

Emelie K
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Underbart bemötande. Personalen är strålande. Lägger ner tid på varrenda kund.

Marja-liis L
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Mycket trevlig och hjälpsam personal

Christina N
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

En kofta på julrean. Varierande service har jag upplevt. I övrigt bra erbjudanden för medlemmar. Jag kommer komma tillbaka men är ingen stor-kund

Lilleba L
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Mottages alltid med ögonkontakt, även om jag bara vill se mig om lite. Trevligt. Jag hade lagt undan en klänning till dagen därpå, då jag ibland handlar för impulsivt. Nästa dag vid återkomst var det rea i butiken, något jag inte tog för givet skulle gälla mig eller ens föreslog. Expediten däremot satte ner priset på min klänning och med ett stort leende förklarade sin glädje att jag fick ett bra pris på min fina klänning.

Ingrid N
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Mycket trevligt bemötande. Bra varor i hög kvalitét. Men trots att förtaget haft min mailadress i flera år är detta första gången jag har fått ett mail.

Svar från Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Hej Ingrid! Tack för ditt betyg. Vi ber om ursäkt för att du inte får några mail av oss. Det finns många möjliga orsaker. Om du säger till nästa gång i butiken så lovar vi att undersöka och fixa. Bästa hälsningar Katarina&Vänner

Maria A
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Blå tröja i ull från Stenströms. De är alltid vänliga och hjälpsamma och försöker få fram plagg om de finns i Bromma affären. De har bra "basvaror" och klänningar. Är MYCKET tacksam över att de finns där. Handlar där regelbundet och vet att jag alltid kan hitta "någonting" som kan rädda en viss situation utan att behöva åka in till city.

Margareta Ö
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Senast köpte jag en tröja. Blir alltid trevligt bemött i Sickla.

Elisabet H
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Köpte en kappa på rea och fick god information kring varan. Därefter fick jag ett gott bemötande när blixtlåsen inte höll måttet och fick byta ut den enkelt till ett annat exemplar.

Marita E

Vänligt mottagande, engagerad personal

Barbro H
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Jag köpte en klänning. Kunnig och hjälpsam personal.

Paula J
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Kläder jag behövde till arbetslivet o lite till fest.

Saba T
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Bra bemötande, provade flera festklänningar och fick recommendation något passande köpte den och blev nöjd med.

Sara S
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Trevlig och hjälpsam personal. Köpt blus, tröja och sjal allt i fin kvalitet.

Elizaveta P
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Duktig och kunnig personal, alltid väl bemött

Karin L
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Ni har en mycket dålig policy för reklamationer. Både jag och min väninna har blivit dåligt bemötta i den frågan vilket gör att jag tyvärr inte kommer att handla hos er i fortsättningen.

Svar från Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Hej Karin! Våra reklamationsrutiner är desamma som alla i branschen följer. Tyvärr var vi inte överens om din reklamation denna gång. Mvh personalen hos Katarina&Vänner

Suzanne S
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Superservice! Jag fick jättebra råd och tips när jag köpte min outfit.

MARINA F
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Trevlig personal och bra utbud!

Nina A
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Jag passade på att handla kvalitetsprodukter på rean. Uppskattar att de kläder med stil för medelålders kvinnor.

Karin J
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Samtliga inköp jag gjort hos Katarina&Vänner har varit till belåtenhet, bemötandet utmärkt. Förväntningarna på företaget gör att jag gärna återkommer.

Åsa Ö

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Elna S
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Mycket trevlig och kunnig personal. De tar sig alltid tid. Affären har fantastiskt fina kläder från både kända och lite mindre kända märken vilket är roligt.

Kerstin W
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Jag köpte en vinterjacka och jag fick bra personlig service av försäljaren.

Annette L
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Köpte byxor och en topp. Mycket bra personal som är engagerade. Hjälper till utan att vara påstridiga. Svår balans det där men var en perfekt avvägning och känsla från deras håll.

Anna W
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Tyvärr packade expediten ned fel smycke i asken, jag skulle ha smycket på en viktig fest. Jag upptäckte det dagen efter när jag skulle resa till festen och ringde till butiken. Det enda de tyckte jag skulle göra var att själv åka tillbaka på egen bekostnad och tid till butiken och få pengarna tillbaka. På plats i butiken blev jag snorkigt bemött då smycket saknade prislapp, vilket inte funnits på den från början. Ingen ursäkt och ingen kompensation trots att jag fick vara utan smycke på denna viktiga fest! Jag har tidigare...

Svar från Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Hej Anna! Vi beklagar även i denna kanal att detta köp gick så fel. Bästa hälsningar från Personalen hos Katarina&Vänner

Catrine K
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Jag köpte en klänning( ej planerat inköp). Trevligt bemötande. Jag hittar många gånger kläder som passar mig hos er. Personalen är trevlig, hjälpsamma vid behov men inte påträngande.

Maria E
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Hej, jag köpte 2 kashmir tröjor. Bemötande var väldigt sympatiskt vilket gjorde besöket till en trevlig upplevelse. Med vänliga hälsningar Maria Edsvärd

Eva K
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Kvalitetskläder som passar mig och min garderob. Trevligt bemötande.

Elisabeth H
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Välsorterad butik med kunnig personal

Sigrid T
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Köpte en handväska. Trevligt bemötande! Handlar ofta på Katarina och vänner när jag behöver något.

Gunilla C
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

svarta långbyxor fick bra hjälp med att plocka fram lämpliga plagg fick även goda råd om vad som passar och sitter bra mycket positiv

Lena C
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Bra service sist köpt byxor som skickades efter.

Annagreta R
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

2par byxor. Personalen ägnade sig åt mig från att jag anlände till butiken till att jag lämnade. Hämtade olika förslag och storlekar. Mycket hjälpsamma och proffsiga. Enbart bra betyg.

Pernilla N
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Köpte julklappstop från Camilla Thulin till min mamma. Mkt nöjd med bemötande.

Kenneth P
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Köpte en Stenströms blus till min fru i julklapp! Blev väldigt bra bemött och omhändertagen!

Karin L
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Butiken är inbjudande och inspirerande. Personalen är mycket tillmötesgående och service inriktad. Jag visste på ett ungefär vad jag letade efter och fick fin hjälp att hitta rätt. Kände mig nöjd när jag gick ifrån butiken.

Ulrika L
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Oerhört bra service. Expediten hängde in alla plagg i provrummet medan jag gick runt och tittade. När jag provade dem var servicen toppen med att hämta andra storlekar eller modeller. Kommer absolut åka dit igen fastän det är en bit bort.

Berit S
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Långbyxor, fick proffsig hjälp av personalen.

Ingela H
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Köpte byxor Trevligt bemötande Förväntade mej bra kvalite’ och fick vad jag önskade Någon speciell upplevelse kan jag inte se

Lena F
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Personalen är inte lika bra som tidigare. Har slutat att handla här.

Svar från Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Hej Lena! Det var tråkigt att höra. Vi har mycket låg personalomsättning men ibland så vill någon röra på sig. Vi har fått in väldigt många toppbetyg för personalen på sistone och hoppas att du ger oss en chans på nytt. Hälsningar från personalen hos Katarina&Vänner

Marianne J
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Jag köpte en flanellskjorta från Stenströms och blev väl bemött på alla sätt. Jag tycker om att ha Katarina och Vänner i Sickla Köpkvarter och jag har hittat många kläder där under årens lopp.

Inger S
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Jag köper framför allt jumprar och blusar men även en del annat. Blir alltid mycket vänligt och professionellt bemött av personalen. För mig som äldre, 70 +, upplever jag att det är en butik där även jag kan hitta plagg som passar mig.

Sophia P
Skrev om Katarina&Vänner Sickla Köpkvarter

Bra sortiment, genomtänkt och bra variation.