katarinaochvanner.se

katarinaochvanner.se

276 omdömen om katarinaochvanner.se

Kristina O
Skrev om katarinaochvanner.se

Jag gick alltid dit när jag behövde något nytt! Jag visste om jag gick dit hittade jag alltid något som föll mig i smaken. Jag är uppriktigt ledsen att de inte längre finns. Ril`s var ett märke som tilltalade mig, likaså Brax. Personalen var alltid trevlig och hjälpsam. Genom att jag var en trogen kund kände personalen till klädsmak så de plockade fram sådant som tilltalade min smak. En trogen kund som nu känner mig vilsen när ni inte längre finns!

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Maria V
Skrev om katarinaochvanner.se

Inte fått tillbaka pengar efter retur!!

Beata K
Skrev om katarinaochvanner.se

Jag köpte lång klänning ”Busnel ” den är jätte fint .Personalen i butiken var jätte trevligt.Köpte den i Sickla.😌

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Ragnhild S
Skrev om katarinaochvanner.se

Mitt köp bestod av en Camilla Thulin knytblus i blommigt och i rosa nyanser.Mitt inköp gjordes på nätet.Mitt intryck var,vid detta mitt första inköp hos Katarina &Vänner att ÄNTLIGEN en butik med ett sortiment i min smak och så fint presenterat.Så tråkigt med konkursen,jag som hade tänkt fortsätta som kund framöver. Leveransen kom snabbt och föregicks med fin information ,så att jag kunde följa min beställning "på väg"! Jag har en dotter med familj i Stockholm och hade tänkt vid besök hos henne uppsöka butiken och kanske...

Svar från katarinaochvanner.se

Hej! Stor sorg att vi inte kan finnas där i fortsättningen. Utförsäljningen börjar imorgon. mvh Personalen

Louise K
Skrev om katarinaochvanner.se

Jag köpte en klänning, och den levererades jättefort!

Ulla-britt O
Skrev om katarinaochvanner.se

Köpte en urmysig morgonrock via webshopen. Mycket snabb hantering och personalen har varit mycket tillmötesgående och trevlig då jag inte själv kunde hämta ut paketet i butiken. Företaget har med råge levt upp till mina förväntningar. Varan var exakt så som den beskrevs i webshopen och motsvarade mina förväntningar. Mycket trevlig upplevelse av företaget och deras varor och tjänster och jag kommer återkomma vid första bästa tillfälle. Kan varmt rekommendera katarinaochvänner

Tusen tack bästa Ulla-Britt! Vårliga hälsningar från oss på Katarina&Vänner

Cecilia G
Skrev om katarinaochvanner.se

Jag köpte en klänning och tycker att jag blivit bemött på alldeles utmärkt sätt. Snabb leverans (behöver inte vara riktigt så snabb enligt min mening, jag tänker på medarbetarnas arbetsmiljö) och en tilltalande försändelse. En positiv upplevelse.

Elisabeth G
Skrev om katarinaochvanner.se

Tittade på en jacka hos er i Bromma. Då jag ibland har svårt att bestämma mig var jag glad att det gick att göra en beställning

Jane Y
Skrev om katarinaochvanner.se

Kappa med snabb leverans ! Funkade som förväntat. Bra förpackat.

Marie V
Skrev om katarinaochvanner.se

Snabb leverans. Inga fraktkostnader.

Annika N
Skrev om katarinaochvanner.se

Köpte en Camilla Thulin klänning på rea o fick en snabb leverans i trevlig förpackning o vänligt bemötande. Företaget lever mkt väl upp till förväntningarna.

Christina T
Skrev om katarinaochvanner.se

Superfina byxor!! Kändes seriöst.

Christel H
Skrev om katarinaochvanner.se

Köpte ett halsband. Snabb leverans.

Gunilla N
Skrev om katarinaochvanner.se

Trvlig och peronlig försändelse!

Barbro H
Skrev om katarinaochvanner.se

Köpt jacka på Bromma Blocks, vit blus på nätet. Alltid mycket vänligt och proffsig bemött

Peta S
Skrev om katarinaochvanner.se

Always value for money and great service at Katarina & Vänner. This purchase experience didn't disappoint. K&V is special because it gives more than other similar companies. I particularly like the combination of a real store and excellent, knowledgeable staff, with online purchase possibilities.

Svar från katarinaochvanner.se

Wow Peta! You made our day, week and month! All the best to you and welcome to see all the Spring novelties. The staff at Katarina&Vänner

Ritva H
Skrev om katarinaochvanner.se

Jag köpte långbyxor, enkelt och fick de snabb hem😊 Tyvärr hade jag beställt fel material och för stora! 😖 Skickade tillbaks och fick pengarna bara på några dagar! Jag är jättenöjd 👍🏻😀

Maria P
Skrev om katarinaochvanner.se

Har under flera år handlat kläder hos Katarina och vänner.Har alltid varit nöjd och alltid blivit väl mottagen. Denna gång köpte jag för första gången en kjol på nätet. Det gick utmärkt med allt och jag är mycket nöjd! Tack

Jessica W
Skrev om katarinaochvanner.se

Leverans tiden kunde vara bättre tycker jag

Svar från katarinaochvanner.se

Hej Jessica! Leveranstiderna har varit lite längre i januari pga hög försäljning. Vi lovar bättring i planeringen framöver och önskar välkommen tillbaka. Bästa hälsningar Katarina&Vänner

Helene S

Alltid snyggt mode Bra hemsida

Carina N
Skrev om katarinaochvanner.se

Jag köpte en halsduk och fick ett mycket trevligt bemötande😀

Ann-hilde S
Skrev om katarinaochvanner.se

Jag köpte en ljusblå poncho och jag är jättenöjd med den. Allt gick snabbt och smidigt och jag ser fram emot att handla mer fina saker från Katarina och vänner. Med vänlig hälsning, Ann-Hilde Sävendahl Stocksund

Truike T
Skrev om katarinaochvanner.se

snabb leverans, väl förpackad vara!

Helena T
Skrev om katarinaochvanner.se

Fick en smutsig klänning. Det var nedsatt till 50%. De tyckte inte den skulle sänkas mer och att jag skulle ta risken och göra rent den själv. Inte så bra kundbemötande, tyvärr.

Svar från katarinaochvanner.se

Hej Helena! Vi fick tillbaka klänningen igår. Fläckarna var som vi misstänkte damm som vi borstade bort med handen. Vi kom inte överens om lösningen i detta fall, pengarna betalas tillbaka till dig i dagarna. Soliga hälsningar från oss på Katarina & Vänner

Viktorija V

Bra kvalité, snabbt leverans. Tack

Ann-charlotte N
Skrev om katarinaochvanner.se

Toppenfina kläder och märken. Alltid fin service. Enda nackdelen är att man köper för mycket 😅

Åsa S
Skrev om katarinaochvanner.se

Snygga plagg och kunnig personal

Julia N
Skrev om katarinaochvanner.se

Mysig butik med hjälpsam personl samt snabb och säker webbshop om man väljer att handla den vägen

Camilla R
Skrev om katarinaochvanner.se

Köpte en busnelkappa och dagen efter jag köpt sänktes priset med nästan 900 kr. Ringde och bad dem justera priset men fick till svar att detta inte gick utan ombands skicka tillbaka och beställa om. Trist attityd på personal, ingen service känsla och värst av allt mycket dåligt för miljön att skicka samma paket fram och tillbaka.

Svar från katarinaochvanner.se

Hej Camilla! Det finns ingen möjlighet för oss att ändra belopp på en faktura eller köp som hanteras av Klarna. Vår personal har gjort allt för att hjälpa dig. Vi håller med om miljöaspekten. Tyvärr så fungerar det likadant i fysiska butiker dvs vi kan inte återbetala pengar till kund över telefon. Kunden måste komma till butik med varan, kvitto och betalkort och man hanterar det då på samma sätt. Vi hoppas att du känner dig fin i din härliga Busnel-kappa. Du köpte vårt sista exemplar. Vårliga hälsningar från Katarina&Vänner

Eva R
Skrev om katarinaochvanner.se

En klassisk tröja från Stenströms i en annan färg än den jag fick i julklapp. Väldigt positivt - jag frågade verkligen om den tröjan eller den fanns kvar. Ville på ett lätt sätt kunna köpa en tröja som jag visste att jag gillade!! Det blev så bra och det var snabb leverans!!!

Gunilla L
Skrev om katarinaochvanner.se

De beställningar jag har gjort har alltid fungerat bra!

Annika L
Skrev om katarinaochvanner.se

Hey. Har fortfarande inta fått mina vara ; Stenström pyjamas x 2. Så lite svårt att svara på betyg och dog; Ni vill inta skicka till Danmark trots hemsidan gick igenom. När jag skriver till er får jag svar att ni vill svara innan 24 timmar... den korrespondens blir lite konstigt och drar ut- i dissar tider funkar det inta - det er for slow. Jag fick försöka lösa era problem : komme med förslag till att jag fick köpa era vara. Tyvärr har jag ett dåligt intryck av era service. Och jag manglar fortfarande mina vara Bästa hälsningar och hop om förbättringar Annika

Svar från katarinaochvanner.se

Hej Annika, Ditt paket ankom till utlämningsställe den 17/1. Jag har skickat ett mail med information om försändelsen till din väninna som la ordern. Tyvärr så fungerar det inte med frakt utrikes i nuläget men vi jobbar på alternativ för en lösning på det och din beställning gick igenom eftersom att du hade angivit Sverige som land i din adress. Vi hoppas att du kommer att bli nöjd med din beställning hos oss och varmt välkommen tillbaka då vi har utvecklat våra fraktalternativ bättre. Bästa hälsningar från oss på Katarina&Vänner

Gunlög F
Skrev om katarinaochvanner.se

Jag har beställt en blus som inte kommit. Tyvärr!

Svar från katarinaochvanner.se

Hej Gunlög! Vi hanterade din order dagen efter du la den hos oss. Vi kan se att ditt paket kom till CARLSSONS SPEL (GULDBRANDSGATAN 18 B, BORÅS) den 13e januari kl 13.46. Du borde fått en avisering om detta. Vi mailar dig imorgon med mer info. Bästa hälsningar personalen hos Katarina&Vänner

Sofia S
Skrev om katarinaochvanner.se

Blusen från Stenströms var jättefin och kom snabbt. En perfekt webbshop.

Svar från katarinaochvanner.se

Hej Sofia! "En perfekt Webshop" Skönt att starta veckan med det citatet ringande i huvudet! Ha en skön vecka önskar alla på Katarina&Vänner

Noor J
Skrev om katarinaochvanner.se

Jag har köpt kläder. Utmärkt service, trevlig personal och bra rea på plaggen.

Lars S
Skrev om katarinaochvanner.se

Kvalitetsvaror, snabb leverans och trevligt bemötande!

Margareta L
Skrev om katarinaochvanner.se

Köpt Brax manchesterbyxa på rea. En kvalitetsbyxa som sitter perfekt.

Cecilia Marie G
Skrev om katarinaochvanner.se

Mycket bra och snabb service! Känns trevligt och personligt.

Ingrid A
Skrev om katarinaochvanner.se

Sämsta kvalitet på en jumper 1000kr IN WEAR HAR FAFT DEN PÅ 4 GGR ...SOM FINTRÖJA ….MYCKET MYCKET BESVIKEN INGRID AMBLE ingridamble@hotmail.com Den är alldeles noppig kan tro att man haft den på varje dag och arbetat i den o då talar Jag inte om 4 dagar …!!!! VAR KÖPER MAN NÅGON SOM MAN KAN EV .FÅ BORT DESSA NOPPOR ...JAG ÄR EN TRÖJ ÄLSKARE MEN ALDRIG VARIT MED OM DETTA !

Svar från katarinaochvanner.se

Hej Ingrid! Tyvärr så noppar sig ibland plagg, det händer med alla tillverkare ibland. Vi rekommenderar en noppborttagare för att underhålla tröjor och vi säljer denna https://www.katarinaochvanner.se/p/kladvard/noppborttagare/noppborttagare-fabric-shaver-40608.html Vi hoppas att detta hjälper dig. Bästa hälsningar från oss på Katarina&Vänner

Heléne T
Skrev om katarinaochvanner.se

Bra utbud som passar framförallt medelålders kvinnor i formen och oerhört bra service.

Sofi T
Skrev om katarinaochvanner.se

Ett genuint företag. Beställde ett linne som kom fint och väl paketerat. Kvalitén var god och enligt beskrivning. Bra återkoppling via mejl efter beställning & mycket trevlig kundkontakt! Kan inte klaga på någonting :-)

Pia H
Skrev om katarinaochvanner.se

Bra webbsidor med bra bilder o bra storleksbeskrivningar, snabb leverans och en uppskattad liten gåva med leveransen!

Caroline H
Skrev om katarinaochvanner.se

Köpte senast en sidenblus från Stenström: Blusen lev. snabbt :-) Och den var så fin som jag trodde!

Karin R
Skrev om katarinaochvanner.se

Jag beställde en skjorta från Busnel på rea, som jag tyvärr fick lämna tillbaka för den passade inte riktigt men jag måste säga att jag blev så imponerad över hur fint varan levererades, med silkespapper, en chokladbit och fint skrivet kort med information om retur etc. Leveransen gick fort!

Päivi V
Skrev om katarinaochvanner.se

Hej! Snabb leverans , bra hemsida! Kan rekommendera att handla från den.

Karin A
Skrev om katarinaochvanner.se

köpte en fin tröja från Oui. Jag är jättenöjd med både tröjan och leveranstiden som var mycket snabb. Kommer definitivt att besöka er hemsida igen.

Agneta L
Skrev om katarinaochvanner.se

Köpte en blus från märket Camilla Thulin.Betalade med klarna sedan varan kommit.Bra sida med snygga kläder.Gör säkert fler köp.

Marie-louise B
Skrev om katarinaochvanner.se

Köpte en fin blus från Stenströms. Den levererades snabbt, och passade bra!

Maria F
Skrev om katarinaochvanner.se

Bra pris och snabb leverans.

Brigitte I
Skrev om katarinaochvanner.se

Köpte en klänning och är mycket nöjd. Mycket vänligt personal. Snabba svar på mina frågor per e-mail.