Alla kategorier Flytta Fixa Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen

Flyttfirma i Hägersten-Liljeholmen

7 rekommenderade flyttfirmor i Hägersten-Liljeholmen, Stockholm

Flyttfabriken

Vasaloppsv. 88, Hägersten
    Vi är verksamma i hela Stockholm med omnejd. Vi är nog en av de mest prisvärda firmorna i området.
    Fredrik B
    Fredrik B: Kan verkligen rekommendera Flyttfabriken. Trevlig och proffsig personal, flytten gick som på räls.

Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, Hägersten
    Ring oss gärna för personlig service i din flytt!
    Fredric J
    Fredric J: Snabba, effektiva och trevliga - grymt bra killar!

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Jessica S
    Jessica S: Killarna som hjälpte oss med vår flytt var glada, positiva och varsamma med vårt bohag. Jag kan varmt rekommendera dom!

Flyttfirma Arbetspartner AB

Västbergavägen 24, Hägersten
    Ska du flytta i Stockholm eller inrikes i Sverige? Vi på Flyttfirma Arbetspartner flyttar ditt bohag säkert och till ett bra pris. Hör av dig för en kostnadsfri offert!
    Helena I
    Helena I: Snabba och pålitliga. Jättebra service :)

Stockholms Stadsbud

Drivhjulsvägen 24, Hägersten
    Douglas L
    Douglas L: Flyttade från Stockholm - Göteborg. Klockren kommunikation hela vägen. Snabbt, smidigt och enkelt. 5/5

Atm Logistik

Gamla Dalarövägen 46, Enskede
    Fredrika H
    Fredrika H: Vi har ofta behov av att montera kontorsmöbler, flytta diverse möbler till vårt källarförråd och allmäna montering/snick...

AB FLYTT Stockholm

Kontrollvägen 11, Hägersten
    Anna N
    Anna N: Anlitade dem för flytt inom Stockholm. Mycket gott bemötande från kontoret innan och efter flytt och av killarna som fly...
Sida:   1
Stadsdelar i Hägersten-Liljeholmen