Alla kategorier Hårvård Frisör Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen

Frisör i Hägersten-Liljeholmen

8 rekommenderade frisörer i Hägersten-Liljeholmen, Stockholm

Letar du efter en bra frisör i Hägersten, Liljeholmen? På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i ditt område just nu. Vi förstår att det är viktigt för dig att du hittar en frisör som förstår hur du vill ha ditt hår, men också en frisör som med hjälp av sin expertis och service kan utmana dig och låta din främsta frisyr växa fram.

Vårt mål är att du ska hitta en frisör som du trivs med, oavsett om du vill ha en frisör som gillar att småprata eller inte är målet att du ska guidas till att hitta en frisör som ger dig en snygg frisyr och ett leende på läpparna. Här kan du ta del av tidigare kunders erfarenheter av frisörer i just Hägersten, Liljeholmen. Vi hoppas att du hittar en frisör du trivs med, lycka till!

People Frisersalong

Brunnsgatan 4, Stockholm
    Amelie H
    Amelie H: Bra service och MYCKET noggranna!

LH Klippotek

Liljeholmstorget 2 A, Stockholm
    LH Klippotek på Liljeholmen älskar att ge kunder tips och idéer på vad som passar den enskilda individen. Modemedvetna och centralt belägna med närhet till tunnelbana och bussar. Välkomna!
    Helene T
    Helene T: Supernöjd med både upplevelsen och resultatet! Ett härligt gäng som jobbar på salongen i Liljeholmen! Glad att jag hitt...

Salong Gloss

Förmansvägen 50, Stockholm
    Diana J
    Diana J: Amanda fixade mitt hår fantastiskt fint! Snygga, naturliga slingor och styling. En härlig tvåtimmarsbehandling för en sm...

Swedish Hair Line

Herman S: Väldigt duktiga och proffsiga

Salong Quality KB

Vasaloppsvägen 75, Hägersten
    Mikael H
    Mikael H: Utmärkt service, bra priser och en mångfald av tjänster.

Jennies Hufvudsak

Terrängvägen 96, Hägersten