Alla kategorier Hårvård Frisör Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby

Frisör i Hässelby-Vällingby

1 rekommenderad frisörer i Hässelby-Vällingby, Stockholm

Hässelby-Vällingby är en stadsdel i Stockholms västerort där det finns en mängd frisörer. Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i ditt område just nu. Oavsett om du är i Grimsta, Hässelby Gård, Hässelby Strand, Hässelby villastad, Kälvesta, Nälsta, Råcksta, Vinsta eller Vällingby ska vi hjälpa dig att hitta en välrekommenderad frisör i just ditt område, som du klickar med.

Det är viktigt att du kan framföra din åsikt till frisören och att du kan lita på att frisören klipper den frisyr du vill ha. Kom också ihåg att frisören ofta har väldigt lång erfarenhet och med hjälp av sin expertis kan hjälpa dig att välja en frisyr som passar ditt hår, din huvudform samt din personlighet, målet är att du ska lämna frisörsalongen med en snygg frisyr, ett större självförtroende och ett stort leende.

Läs mer »

Maries Salong

Vällingbyvägen 137, Vällingby
    ulla ö
    ulla ö: Salongen har alltid haft trevlig och proportionell personal.. duktiga på det dom ska göra.. detta beror mycket på ägaren...
Sida:   1
Stadsdelar i Hässelby-Vällingby
Råcksta  (1 st)

Frisör i Hässelby-Vällingby

Vi hoppas att du hittar en frisör i Vällingby som du trivs med, lycka till önskar Reco.se!