Alla kategorier Hårvård Frisör Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista

Frisör i Rinkeby-Kista

3 rekommenderade frisörer i Rinkeby-Kista, Stockholm

I Rinkeby och Kista finns det en lång rad med duktiga och välrekommenderade frisörer och vi förstår att du letar efter en frisör som kan ge dig en snygg frisyr som matchar din livsstil såväl som din personlighet. På Reco.se guidar vi dig därför till de bäst rekommenderade frisörerna i Rinkeby och Kista just nu. Välkommen!

På Reco.se jobbar vi ständigt för att uppnå en gemenskap där vi hjälps åt att hitta till de bästa frisörerna i ditt område just nu. Här kan du ta del av vad tidigare kunder skriver om sina erfarenheter, dessutom kan du själv skriva rekommendationer om de frisörer du varit i kontakt med under den senaste tiden. Vi hoppas att du hittar en salong som kan ge dig en frisyr som matchar din personlighet, din livsstil och som kan ge dig ett stort leende på läpparna. Vi hoppas också givetvis att du senare kan tänka dig att rekommendera din frisör till andra personer som febrilt letar efter frisörer i Rinkeby och Kista. Vi på Reco.se önskar dig ett stort lycka till!

Kista Hårgäng

Kista Galleria, Kista
    Solinn S
    Solinn S: Jag blev nöjd med mitt hår och det blev som jag ville ha den.

Hair-Science Kista

Kista Galleria, Kista
    Anders K
    Anders K: Bästa frisörerna, bästa servicen, bästa läget, bästa produkterna. Starkt prisvärt!

Salong George Shamoun HB

1 reco
    Sibeliusgången 19, Kista
    Mikael E
    Mikael E: Hit går jag delvis för att det är nära, men oxå för att man sällan behöver vänta särskiljt länge eller alls innan det fi...
Sida:   1
Stadsdelar i Rinkeby-Kista