Kök i Bromma

6 rekommenderade köksinredare i Bromma, Stockholm

Dekå Byggrenoveringar

Box 110 30, Bromma
    Vi på DEKÅ är specialisten på badrumsrenoveringar och köksrenoveringar. Vi har många nöjda kunder, bra referenser och erbjuder fri offert. Välkommen!
    Adam C
    Adam C: Supernöjd! Gjorde en totalrenovering av 82 kvm, inkl. flytt av kök. Dekå höll tidsplanen och gjorde ett superbra jobb.

ASH Bygg AB

Ulvsundavägen 108, Bromma
    När du renoverar ditt hem är det inte bara en investering för att öka värdet på din bostad, det är också en investering för din själ. Du mår bra om det är trivsamt hemma!
    Yvonne J
    Yvonne J: Super nöjd med jobbet med mitt badrum! Ordentliga och punktliga och fick allt arbete gjort i tid! Rekommenderar varm ASH...

Puustelli Bromma

Ulvsundavägen 21, Bromma
    Välkommen in till Puustellis butik på Ulvsundavägen i Bromma!
    Inger G
    Inger G: Margareta på Puustelli är en pärla av bästa kvalitet! Önskar henne och övrig personal en härlig Jul och Nyärshel!

Ingwallköket AB

Bävervägen 53-55, Bromma
    Besök oss gärna i vår köksbutik i Abrahamsberg (Bromma) för inspiration, vår adress är Bävervägen 53-55, 168 30 Bromma.
    Catharina H
    Catharina H: Proffsigt bemötande, snabb uppföljning samt leverans/installation enligt tidplan. Kan varmt rekommenderas.

Ballingslöv Bromma

Ulvsundavägen 134, Bromma
    Greger A
    Greger A: Bra införsäljning från Bromma och bra hjälp under bygget Urusel hanterande från fabrik med underleveranser samt felskic...

Butik/kontor

Ranhammarsvägen 28, Bromma