Kontorsstädning i Hägersten-Liljeholmen

6 rekommenderade kontorsstädare i Hägersten-Liljeholmen, Stockholm

Få prisförslag, snabbt och enkelt!
Skriv vad du behöver hjälp med så skickar vi din förfrågan till flera företag nära dig.
Be om offerter från kontorsstädare nu
Tjänsten är kostnadsfri och utan förpliktelser
  • Välkommen till Maries Puts & Städ AB - Underlättar vardagen för dig som privatperson, företag eller bostadsrättsförening.
    Gunnar Å
    Gunnar Å: Mycket bra städat. Helt nöjd med detta
  • Få mer tid för annat i vardagen med oss på Rent Hem! Vi erbjuder allt från engångsstädning till regelbunden städning och flyttstädning. Räkna fram ditt pris på vår hemsida.
    Carina U
    Carina U: Storstädning av villa. Mycket bra kontakt innan uppdraget. Mycket tillmötesgående och serviceinriktade. Teamet gjorde e...
  • Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Maria M
    Maria M: Helt fantastiska, de har gått above and beyond vad man kan begära av ett företag. Ställer upp utanför ordinarie arbetsti...
  • Madeleine G
    Madeleine G: Har månadstäd. Alltid supertrevliga! Väldigt noggranna med städningen!
  • Välkommen till oss på Neonia AB. Vi städar rent och håller koll på dina hygienartiklar när du inte orkar.
    : Polering av golv i trapphus. Ett mycket bra bemötande och positiva personer. Allt blev mycket bra och vi blev inte störd...
  • : Fönsterputs, skinande rent! Fick snabbt svar, bra pris, kom i tid. Supernöjda!
Visa sida:
Stadsdelar i Hägersten-Liljeholmen