Lägga golv i Enskede-Årsta-Vantör

5 rekommenderade golvläggare i Enskede-Årsta-Vantör, Stockholm

• Välkommen till PJ Parkettgolv AB! Vi erbjuder dig som kund ett komplett utbud av tjänster för att få just de golv som du alltid drömt om.
    Stefan K
    Stefan K: Snabb och proffsig service, perfekt utfört arbete av jättetrevlig hantverkare.
  • Välkommen till Wasa Parkettservice! Vi kan det här med trägolv och hjälper dig gärna fräscha upp ditt gamla golv eller lägga ett nytt fint kvalitetsgolv!
    Lena H
    Lena H: Jag hade en gammal vattenskada på min parkett, jag ringde mitt försäkringsbolag och frågade var jag skulle vända mig och...
  • Vi lägger, slipar och lagar parkettgolv i Stockholm och hela Sverige. Även renovering, målning, snickeri och mer. Kontakta oss för offert och fast slutpris på ditt projekt!
    Jonas O
    Jonas O: Hela arbetet från besiktning och möte till utförande och resultat har vart fantastiskt bra. Jag kan inget annat göra än ...
  • mats  h
    mats h: Fint skött företag med mycket kunnig personal. Erfarna hantverkare som tar väl hand om oss kunder
  • Susanna D
    Susanna D: Snabb kontakt och offert. Smarta lösningar, trevligt beömtande och väl utfört arbete. Mycket nöjda med slutresultatet!
Visa sida:
Stadsdelar i Enskede-Årsta-Vantör