Alla kategorier Bygg Lägga golv Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör

Lägga golv i Enskede-Årsta-Vantör

5 rekommenderade golvläggare i Enskede-Årsta-Vantör, Stockholm

PJ Parkettgolv AB

Skälderviksplan 1, Årsta
    Vi erbjuder Dig som kund ett komplett utbud av tjänster för allt du kan tänka Dig behöva för att få just de golv som Du alltid drömt om. Antingen lägger våra golvläggare in ett nytt parkettgolv eller ...
    Mats B
    Mats B: Vår ekparkett behövde en uppfräschning. 70 kvadrat och tidspress.. Thomas och hans team var ett perfekt val- sååå snyggt...

Wasa Parkettservice AB

Bolmensvägen 47, Årsta
    Välkommen till Wasa Parkettservice! Vi kan det här med trägolv och hjälper dig gärna fräscha upp ditt gamla golv eller lägga ett nytt fint kvalitetsgolv!
    Pernilla I
    Pernilla I: Mycjet trevligt bemött och golvet va snyggt gjort. Inga klagomål alls!

Parkettspecialisten Bygg & Inredning i Stockholm AB

Bolmensvägen 47, Årsta
    Vi lägger, slipar och lagar parkettgolv i Stockholm och hela Sverige. Även renovering, målning, snickeri och mer. Kontakta oss för offert och fast slutpris på ditt projekt!
    Jenny W
    Jenny W: Jag är nöjd med hjälpen jag fick för valet av pigmentfärg. Golven blev snygga. Trevlig personal.

Älta Golvservice AB

1 reco
    Svärdlångsvägen 36, Årsta

Blåsuts Måleri & Plattsättning

1 reco
    Blåsutvägen 53, Johanneshov
    Susanna D
    Susanna D: Snabb kontakt och offert. Smarta lösningar, trevligt beömtande och väl utfört arbete. Mycket nöjda med slutresultatet!
Sida:   1
Stadsdelar i Enskede-Årsta-Vantör