Alla kategorier Hantverkare Målare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör

Målare i Enskede-Årsta-Vantör

7 rekommenderade målare i Enskede-Årsta-Vantör, Stockholm

Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Hardemogatan 1, Bandhagen
    Natalia L
    Natalia L: Ett trevligt team som jobbar snabbt och noggrant. Bra kommunikation med företaget. Känner oss nöjda med slutresultatet. ...

Måleri i Harmoni

Sandfjärdsgatan 72, Årsta
    Vårt utmärkta rykte och lång lista med nöjda kunder som kan vittna till ypperlig service och resultat där klar kommunikation, ärlighet och integritet ingår.
    Peder F
    Peder F: Firmanamnet är väl valt - allt har löpt på väldigt harmoniskt. Och i linje med det har kontakterna (främst med Leffe) va...

Sammlands Måleri AB

Hammarbybacken 43, Johanneshov
    Vi har de bästa hantverkarna inom flera områden hos oss. Måleri, bygg och plattsättning samt specialister inom flera områden. Varmt välkomna!
    Maria B
    Maria B: Anlitade Sammlands via Offerta för renovering av en gästtoalett. I det stora hela är vi nöjda. Trevliga hantverkare.

Dellenstedts Måleri AB

Skärmarbrinksvägen 3, Johanneshov
    Ulrika E
    Ulrika E: Alltid nöjd med Dellenstedts tjänster i form av utförande och resultat, men också service och tillgänglighet. Proffs!

Parkettspecialisten Bygg & Inredning i Stockholm AB

Bolmensvägen 47, Årsta
    Vi lägger, slipar och lagar parkettgolv i Stockholm och hela Sverige. Även renovering, målning, snickeri och mer. Kontakta oss för offert och fast slutpris på ditt projekt!
    Karin B
    Karin B: Tack för en fin lagning av vårat golv efter en mindre skada. Resultat blev perfekt, återkommer med fler renoveringar.

H.Expert Måleri AB

Harpsundsvägen 133, Bandhagen