Renovera kök i Bromma

7 rekommenderade köksrenoverare i Bromma, Stockholm

Dekå Byggrenoveringar

Box 110 30, Bromma
    Vi på DEKÅ är specialisten på badrumsrenoveringar och köksrenoveringar. Vi har många nöjda kunder, bra referenser och erbjuder fri offert. Välkommen!
    Iain M
    Iain M: Dekå är ett bra företag på byggrenoveringer. Teamet var hjälpsam och pålitlig. Vi är jatte nöjd med resultatet. Bra jobb

ASH Bygg AB

Ulvsundavägen 108, Bromma
    När du renoverar ditt hem är det inte bara en investering för att öka värdet på din bostad, det är också en investering för din själ. Du mår bra om det är trivsamt hemma!
    Annemay E
    Annemay E: Vi helrenoverade ett litet badrum. Ett professionellt bemötande från början till slut. ASH fixade allt precis som vi vil...

Ingwallköket AB

Bävervägen 53-55, Bromma
    Besök oss gärna i vår köksbutik i Abrahamsberg (Bromma) för inspiration, vår adress är Bävervägen 53-55, 168 30 Bromma.
    Margareta R
    Margareta R: Jag kan varmt rekommendera Ingwallköket. Mycket proffsigt arbete.

Annedal Bygg

Annedalsvägen 73, Bromma
    Annedal Bygg och Badrum står till tjänst vid renovering och nybyggen samt el, rör och kakling. 10 års erfarenhet med hög kvalitet och trygghet för kunden.
    K E
    K E: Vi anlitade Annedal Bygg & Badrum för renovering av ett badrum och uppbyggnad av en ny WC. De har varit toppen att ha at...

Optimea AB

Masugnsvägen 30, Bromma
    Vi höjer värdet på din fastighet med renovering eller nybyggnation. Bygg, VVS, el.
    Ida-Maria G
    Ida-Maria G: Punktliga. Noggranna. Håller offerten. Tydlig kommunikation och egna rekommendationer. Vi är mycket nöjda!

Ekerö Kök

Ulvsundavägen 176 A, Bromma
    Ekerö Kök hjälper er med ert nya kök! "Från köksdröm till drömkök"
    Anders B
    Anders B: Bra bemötande , Skåpluckor , Motsvarade mina förväntningar

Ballingslöv Bromma

Ulvsundavägen 134, Bromma
    Greger A
    Greger A: Bra införsäljning från Bromma och bra hjälp under bygget Urusel hanterande från fabrik med underleveranser samt felskic...
Sida:   1
Stadsdelar i Bromma