Restaurang i Älvsjö

6 rekommenderade restauranger i Älvsjö, Stockholm

Strängnäs hittar vi mitt i Södermanland, en tätord belägen precis vid Mälarens södra strand. Här finns inte bara en oerhört fin natur och nära till vatten. Det finns även en rad trevliga restauranger där man kan dinnera i goda vänner sällskap. Restaurangerna bjuder på smaker inspirerade av all världens hörn. Här tänkte vi guida dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Strängnäs just nu. Välkommen!

I Strängnäs finns det gott om trevliga restauranger, men hur ska du veta vilken som är bäst för just dig. Här kan du läsa om tidigare restaurangbesökares unika erfarenheter och deras omdömen om olika restauranger. Du kan dessutom gå in och skriva en och annan rekommendation själv om de restauranger du besökt i Strängnäs under den senaste tiden. På Reco.se hjälper vi varandra att hitta till nya smultronställen. Vi hoppas att du ska hitta restauranger som kan ge dig den livsnjutning du förtjänar. Lycka till, önskar Reco.se!

• Jonathan R
    Jonathan R: Jag har ätit julbordet på Långbro Värdshus med släkten ett par år i rad nu och varit lika nöjd varje gång, riktigt bra m...
  • Nicma Living AB

Janne A
    Janne A: Bästa luncherna i stan och alltid lika trevlig och personlig service!
  • Mp Thai Service

Charlotta M
    Charlotta M: Sköna fåtöljer och mysig inredning. Varmt bemötande. Ganska torra bullar med gott pärlsocker!
  • Potstickers AB

Sara S
    Sara S: Potstickers Dumplingbar vid tegnerlunden serverar helt klart Stockholms godaste dumplings. Mycket bra lunch för pengarna...
  • Bapuji

• Menagé Line