Restaurang i Hägersten-Liljeholmen

32 rekommenderade restauranger i Hägersten-Liljeholmen, Stockholm

Hägersten-Liljeholmen är en stadsdel i Stockholms söderort som omfattar Aspudden, Fruängen, Gröndal, Hägersten, Hägerstensåsen, Liljeholmen, Midsommarkransen, Mälarhöjden, Västberga och Västertorp. I Stadsdelen bor det idag över 83.000 människor. I Hägersten-Liljeholmen har man inte bara nära till vatten och fin natur, det finns även en mängd härliga restauranger. Här på Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Hägersten-Liljeholmen just nu!

Oavsett om du är sugen på kebab, pizza, fisk och skaldjur eller vegetariskt tipsar vi dig om de bästa restaurangerna nära dig just nu. På Reco.se kan du ta del av tidigare gästers rekommendationer om olika restauranger och skriva ett par rekommendationer själv. Här på Reco.se hjälper vi varandra att hitta nya favoriter. Vi hoppas att du hittar en restaurang som faller dig i smaken. Lycka till, önskar Reco.se!

Visa sida:
Stadsdelar i Hägersten-Liljeholmen