Restaurang i Hässelby-Vällingby

9 rekommenderade restauranger i Hässelby-Vällingby, Stockholm

Vällingby, en stadsdel i Stockholms västerort. Vällingby omskrevs första gången 1347 som Wellingeby. Här har folket i vällingby, “vallingarna” alltså de som bor på vallen lagat mat sedan urminnes tider. Idag har Vällingby över 8000 invånare och en rad restauranger med smaker inspirerade från världens alla bakgator. På Reco.se listar vi Vällingbys bäst rekommenderade och mest aktuella restauranger just nu. Välkommen

Här kan du ta del av tidigare gästers unika erfarenheter samt olika restaurangers samlade helhetsomdömen. Du kan förutom det gå in och själv skriva rekommendationer om de ställen du besökt och känner något inför. Här på Reco.se hjälper vi varandra att hitta nya favoritrestauranger, oavsett om du är sugen på sushi, thai, italienskt, mexikanskt eller amerikanskt hoppas vi att du hittar en restaurang du gillar och som du sen kan rekommendera till andra i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!

Visa sida:
Stadsdelar i Hässelby-Vällingby