Restaurang i Skarpnäck

7 rekommenderade restauranger i Skarpnäck, Stockholm

Här på slutet av tunnelbanans gröna linje finns det gott om härliga restauranger. Är du sugen på vedugnsbakad pizza från Italien, eller kanske en eminent sushi från Japan? Lugn bara, på Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna i Skarpnäck just nu. Välkommen att ta del av hela listan nedan.

Här på Reco.se kan du ta del av vad tidigare gäster skriver om olika restauranger i Skarpnäck, du kan också gå in och skriva en och annan rekommendation själv om de restauranger du besökt nyligen i området. På Reco.se hjälper vi nämligen varandra att hitta till morgondagens favoriter. Vi hoppas att du ska hitta en restaurang du trivs med och som du senare kan tänka dig rekommendera till andra personer i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!

• Nara´s Sushi HB

Matthieu H
    Matthieu H: Bra sushi, trevlig personal.
  • Ronny M
    Ronny M: Mycket härlig kvarterskrog strax ovanför Hammarbyhöjdens torg. Hammarbys Pärla lyckas där många andra kvarterskrogar i...
  • Dalens Pizzeria

d
    d: Stora och goda pizzor, mycket trevlig personal.
  • Sapori Italiani AB

1 omdöme
    : OBS! Detta gäller Sapori Italiani i Årstadal. En mycket trevlig restaurang med vänlig och omtänksam personal. Vi rek...
  • Thaisty HB

d
    d: litet trevlig ställe med okej mat och trevlig personal
  • : Helt ok dagens lunch Grym GI som alt.
  • Senol Pizza

1 omdöme
    Kalle P
    Kalle P: Känns som pizzan blir sämre för varje gång man chansar på att gå hit. Tyvärr.
Visa sida:
Stadsdelar i Skarpnäck