Alla kategorier Tandvård Tandläkare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista

Tandläkare i Rinkeby-Kista

5 rekommenderade tandläkare i Rinkeby-Kista, Stockholm

I Rinkeby-Kista finns det en rad välrekommenderade tandläkare att vända sig till. Som du säkert redan vet måste man från det året man fyllt 20 börja betala för sin tandvård, och om det inte vore nog med det måste man välja själv vilken tandläkare man vill gå till. Vissa jobbar privat medan andra arbetar inom folktandvården. Här på Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella tandläkarna i Rinkeby-Kista just nu. Välkommen!

Beroende på vilken mottagning du väljer kan priset variera lite, detta beror på att prissättningen för tandvård i Sverige är fri. Det kan därför vara en bra idé att jämföra några olika mottagningar innan du bestämmer dig för vart du vill gå. På Reco.se kan du läsa om vad tidigare kunder tycker och tänker om olika tandläkare. Du kan dessutom själv gå in och bidra med rekommendationer om de mottagningar du varit i kontakt med. Vi hoppas att du ska hitta en mottagning du gillar och som du känner dig trygg med, det är viktigt för oss. Lycka till, önskar Reco.se!

Akalla Tandläkarpraktik

Sibeliusgången 22, Kista
    Välkomna till oss på Sibeliusgången 22 i Kista!
    Tommy R
    Tommy R: Bra bemötande och inga efterproblem med tänderna

TandClinic Kista

Köpenhamnsgatan 6-8, Kista
    Daniel E
    Daniel E: Lika bra som alltid , kan dock bli lite bättre på tidspassningen

Sthlm Dental - Kista

Kistagången 20B, Kista
    Välkomna till Stockholms snabbast växande tandläkarkedja! Välkommen till Sthlm Dental!
    Nils
    Nils: Väldigt professionella! Fin lokal och kunniga arbetare. Rekommenderas starkt!

Tandcentralen

Edvard Griegsgången 13, Kista
    Ahmed A
    Ahmed A: Tack tandcentralen för fint arbete

Folktandvården Kista

Kista Galleria, Kista
    Therese D
    Therese D: Här går jag med mina kottar, minstingen ville inte öppna munnen och det vart många återbesök, men den tandläkaren vi fic...
Sida:   1
Stadsdelar i Rinkeby-Kista