Tandläkare i Rinkeby-Kista

5 rekommenderade tandläkare i Rinkeby-Kista, Stockholm

I Rinkeby-Kista finns det en rad välrekommenderade tandläkare att vända sig till. Som du säkert redan vet måste man från det året man fyllt 20 börja betala för sin tandvård, och om det inte vore nog med det måste man välja själv vilken tandläkare man vill gå till. Vissa jobbar privat medan andra arbetar inom folktandvården. Här på Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella tandläkarna i Rinkeby-Kista just nu. Välkommen!

Beroende på vilken mottagning du väljer kan priset variera lite, detta beror på att prissättningen för tandvård i Sverige är fri. Det kan därför vara en bra idé att jämföra några olika mottagningar innan du bestämmer dig för vart du vill gå. På Reco.se kan du läsa om vad tidigare kunder tycker och tänker om olika tandläkare. Du kan dessutom själv gå in och bidra med rekommendationer om de mottagningar du varit i kontakt med. Vi hoppas att du ska hitta en mottagning du gillar och som du känner dig trygg med, det är viktigt för oss. Lycka till, önskar Reco.se!

• Välkomna till oss på Sibeliusgången 22 i Kista!
    Björn Anders A
    Björn Anders A: Ett mycket bra bemötande som ger ett stort förtroende och får en att känna sig trygg genom att ta sig tid att informera...
  • Välkommen till TandClinic Kista! Vi erbjuder det mesta inom tandvård och välkomnar alla patienter.
    Aslan Y
    Aslan Y: Väldigt bra bemötande och är nöjd med mina upplevelsen hittills.
  • Välkomna till Stockholms snabbast växande tandläkarkedja! Välkommen till Sthlm Dental!
    Artemis V
    Artemis V: Professionellt bemötande och service (både av tandläkare och tandhygienister) till rimliga priser
  • Tandcentralen

Ingrid Christina P
    Ingrid Christina P: Toppenbemötande och alltid få svar när man ringer. Superbra tandläkare som gör ett snyggt och bra arbete.
  • Therese D
    Therese D: Här går jag med mina kottar, minstingen ville inte öppna munnen och det vart många återbesök, men den tandläkaren vi fic...
Visa sida:
Stadsdelar i Rinkeby-Kista