Harald Nyborg KB

1.4

5 omdömen om Harald Nyborg KB

Johan Adam Filip S
Skrev om Harald Nyborg KB

Jag beställde en fläkt, och den kom ju fram snabbt och var rätt grej och fungerade... men fan vad högljudd den var. Jag köpte den för att det var låg effekt och trodde det skulle betyda att den var tyst, men nej. Dessutom vet de inte hur stark effekten är -- det står olika siffror på webbsidan och i manualen. Framför allt har de gjort produkten sån att man inte kan demontera den igen. Jag ville ju returnera den, men så här så måste man skicka tillbaka den hel vilket riskerar att den går sönder under transporten vilket väl...

AHMET I
Skrev om Harald Nyborg KB

Akta er för detta oseriösa företag Akta er för detta oseriösa företag. Beställde en cykel till min son i födelsedagspresent. Paketet var öppnat och delar saknades. Det är väldigt pinsamt, jag förstår inte hur man medvetet kan ha mage att skicka ett sånt paket till en kund. Deras kundservice är riktig dålig och har ingen känsla för service. Leveransbekräftelse - order 1200109302

Nathalie N
Skrev om Harald Nyborg KB

Beställde loungeset i 60 års present, stod att det kan vara längre leverans tider än vanligt så hade tålamod gällande detta. Men efter att inte hört något på 2 veckor hörde jag av mig och fick till svar att varan inte finns kvar och att ordern därför makulerats.

Magnus R
Skrev om Harald Nyborg KB

Akta er för detta skojföretag! Beställde en vanligt stor order på nätet som borde ha skickats omgående. Det började med ett mail som berätta att EN av dina varor inte finns i lager så vi skickar så fort den kommer in? FEL! Om EN vara fattas så skickar man dem man har hemma och frågar kund om de vill ha rest eller ta bort de varor som inte finns i lager.Men till det hela hör att 2 veckor senare efter många mail så erkänner dem att av 7 beställda varor finns 1 i lager. VA? PINSAMT DÅLIGT!!! Mer än 2 veckor för att vara ärlig och berätta hur det låg till egentligen!

svenbsven s
Skrev om Harald Nyborg KB

säljer en farlig massa skräp som ofta liknar riktiga grejer och verktyg. Man får vad man betalar för. Skit är skit och här är inte ens tallriken av guld.