Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Trollhättan KB Öbergs Trafikskola Eftr. Jan Berndtsson & Co

KB Öbergs Trafikskola Eftr. Jan Berndtsson & Co

Tallmätarevägen 19, 461 64 Trollhättan — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om KB Öbergs Trafikskola Eftr. Jan Berndtsson & Co

• Ylva N
    Ylva N skrev om KB Öbergs Trafikskola Eftr. Jan Berndtsson & Co
    Håller med MM här. På Berndtssons går man lääänge och det kostar mycket pengar. Läs mer
  • Anna C
    Anna C skrev om KB Öbergs Trafikskola Eftr. Jan Berndtsson & Co
    Toppen! Är hur nöjd som helst med Ann-Louise som visat stort tålamod, humor och på ett mycket pedagogiskt sätt lotsat mig fram. Förklarar noga varje nytt moment innan och ger omedelbar feedback och förbättringsförslag. Ger också tips på vad och var jag kan träna hemma. Är dessutom mån om att jag inte ska "slänga ut pengar" på sånt jag kan öva hemma. Läs mer
  • M M
    M M skrev om KB Öbergs Trafikskola Eftr. Jan Berndtsson & Co
    Uruselt. Verkar bara vara ute efter att tjäna pengar. Svårt att få reda på vad man behövde förbättra med sin körning. När jag körde upp privat och klarade mig prickfritt, hade körskolan dagen innan ansett att jag inte hade kommit längre än till Start i backe... Läs mer
  • Jörgen J
    Jörgen J skrev om KB Öbergs Trafikskola Eftr. Jan Berndtsson & Co
    Trafikskolan är SUPER. Tom är outstanding. De kanske inte är billigats per lektion men antalet lektioner blir med största sannoliket färre än andra skolor. För mig blev det totalt 15 lektioner utan privat övningsköring. Topp! Läs mer

Chalmersgatan 31, 41135, GÖTEBORG