Kfg Event AB - Kellys

Kfg Event AB - Kellys

kellysbar.se
2.3

Vi har öppet alla dagar mellan 16 och 03. Vi erbjuder á la carte-meny och massor av drinkar i våra två barer. Titta på storbilds-TV eller spela black jack i vårt casino.

13 omdömen om Kfg Event AB - Kellys

Erik Stefan K
Skrev om Kfg Event AB - Kellys

Vi kom dit i lördags. 6 pers mellan 50-60 välklädda då vi varit på Göta Lejon, när vi kom dit hade samtliga ätit middag och druckit 2 glas vin var! Men när vi fått in våra drinkar, skulle 2 av oss lämna lokalen, och skulle få pengarna tillbaka! När vi sa att pengarna för ALLA drinkar skulle återbetalas, sa de okey drick upp då! Jävla skitställe! Går aldrig dit igen!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Jeaneth P
Skrev om Kfg Event AB - Kellys

Hej Blev utkastad utan anledning 5/8-6/8 natt Sedan misshandlad av vakterna så vill jättegärna veta vad dom facking heter ensam kvinna . Fy fan Om någon såg detta ?

Onerva H
Skrev om Kfg Event AB - Kellys

Rätt bra...lite stressad personal bara.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Martin P
Skrev om Kfg Event AB - Kellys

Ett ställe man går till om man vill prata med folk och om man gillar en viss typ av musik(hårdrock) Ölen är billig,inte ett ställe för de som vill ha lite stil.Prestigelöst Helt ok

Ellis G
Skrev om Kfg Event AB - Kellys

Blandade känslor, har hört en massa men har gått dit några gånger ibland som afterwork då jag jobbat i närheten. Det ena är att det är ett perfekt smitinställe med ett helt OK utbud. Lagom för mig men kanske inte passar alla. Det andra är väl alla skumma typer, men tycker att så länge dom inte gör nåt som stör eller skadar andra så är det OK, har haft en som bor i närheten som dagligen lyfter ut fyllon och annat träck från sin egen trappuppgång. Jag tvivlar dock på att det är detta ställe som är orsaken men ändå anmärkningsvärt. "Var är brudarna?" frågade någon. Ja, du skrämde iväg dom idiot.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Marina K
Skrev om Kfg Event AB - Kellys

Alltid mycket folk, oavsett dag. Rätt skön blandning på musiken, men det var bättre för några år sedan när det var mer tung hårdrock. Billig öl! Rökrummet är väl så där trevligt... Tyvärr så är det ofta väldigt lång kö!

Kalle S
Skrev om Kfg Event AB - Kellys

Varm billig öl, trevligt folk men MYCKET otrevliga vakter och barpersonalen har dessutom en riktigt sur servitris. Dom flesta i personalen är trevliga... Men som sagt nåra av vakterna är pinsamt otrevliga och säljer man öl för 19:- får man ju räkna med att folk blir lite i gasen. Väljer man då att avlägsna dessa personer bör man göra det på ett snyggt sätt och inte vara otrevlig och dryg när dom går utan att bråka... ---

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8060 omdömen 4.3 av 8060 omdömen

Johan Fredrik L
Skrev om Kfg Event AB - Kellys

Ölen är billig men oftast ljummen, hög ljudnivå & hyffsad rock musik, trevliga vakter som raggar på alla tjejer som kommer dit typ, men ruskigt otrevlig bar & serveringspersonal och oftast bara killar som hänger på kellys så raggningsfaktorn är oftast = 0 här..

Nicklas B
Skrev om Kfg Event AB - Kellys

Plus: Ölen är billig. Minus: Ölen är varm, extremt trångt fram mot kvällen, otrevlig personal och vakter, extrema köer, har sett helt fel personer bli utslängda, ljudvolymen är löjligt hög. Stannar gärna inte kvar efter kl 20. Efter det sitter jag hellre på carmen.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Emilia K
Skrev om Kfg Event AB - Kellys

Billig öl och jätte trevliga vakter! Maten här är helt klart prisvärd, gott och billigt! Svar till john B = Det är inge fel på damerna på Kellys, dom är fulla, snygga och lättflörtade. Kanske inte stället du hittar drömtjejen men om man är ute efter det på krogen så skulle jag rekomendera dig att prova en datesite istället.

Annika T
Skrev om Kfg Event AB - Kellys

Hit går man om man vill lyssna på rock/heavy metal musik, ibland kan jag tycka att ljudnivån e kanske lite för hög. Har aldrig käkat där men bra förfestar ställe 19 kr ölen. OBS!! Hit går man inte och ska vara "uppklädd"!!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4130 omdömen 4.0 av 4130 omdömen

Isabelle R Isabelle R
John H
Skrev om Kfg Event AB - Kellys

Söders vattenhål för rockers, bra musik, soft personal, bra och snabb service, svårt att hitta billigare öl (19 kr/st innan en viss tid) Ett ställe dit man helst inte går med skjorta och slips. Kvalitén på damerna är generellt sett mycket låg, så det är ingen idé att gå dit av den anledningen. Ett ställe med bra oftast melodiös rock och billig öl.

Emma L
Skrev om Kfg Event AB - Kellys

Sur och otrevlig personal, jobbigt klientel och ljummen öl. Går aldrig hit igen.