Alla kategorier Byggföretag Skåne Helsingborg Kenth Nilsson AB

Gevärsgatan 1B, 254 66 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Kenth Nilsson AB

• Anonym
    Anonym skrev om Kenth Nilsson AB
    Det här är en riktig pajas. Företaget borde varit med i programmet fuskbyggarna. Allt dom gjorde hos oss blev katastrof och slutade med att vi fick hyra in en ny firma för att färdigställa allt. REKOMMENDERAS INTE!!!!!!
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Kenth Nilsson AB
    Det här är ett riktigt oseriöst företag. Slutade med att vi fick stämma dom.

Vi beställde en byggnation vilket bestod av att resa takstolar och sätta på
    läkt, papp osv....

Det var det sämsta jobb jag har sett. Hade två besiktningar av två olika firmor som
    totalunderkände hela jobbet. Det var så illa så att hela taket kunde blåsa av. Takstolarna
    satt lösa. Nån hängde i luften. Läckage. Lagade papphål med tuggummi!!! Det var katastrof.

Ord som kom från en av besiktningsmännen: -Där är mer fel på detta tak än där är på ett helt nybygge.

Om någon vill veta mer är ni mer än välkomna att kontakta mig så berättar jag mer. Visar foto....papper osv.

Ni ska akta er för detta företag! Oavsett pris och tid så är dessa INTE värda det!

Vi tog in en ny byggfirma som fick rätta till allt och dom kan jag varmt rekommendera: Gunarstorps Bygg

/Mikael
    Anonym gillar detta
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Kenth Nilsson AB
    Renoverade vårt uterum med gott resultat. Allt sköttes enligt överenskommelse. Kan rekommendera företaget.

Gevärsgatan 1B, 254 66 Helsingborg