Kenzan Tours

Kenzan Tours

En del av Kenzan Travel www.kenzantours.se
  • BadgeThreeYears

Vi på Kenzan Tours är en del av Kenzan Travel AB och är specialister på skräddarsydda resor. Vi lyssnar på dina önskemål och sätter ihop just din drömresa. Vi erbjuder prisvärda resor till stora delar av världen. Med våra resor kan du till exempel åka på safari, möta fjärran kulturer, se spektakulär natur och koppla av med sol...

368 omdömen om Kenzan Tours

Sedan starten hos Reco 2013

Nina B
Skrev om Kenzan Tours

Kenzan bemötte oss proffsigt med snabba och tydliga svar på frågor som vi mailade. Resan överträffade våra förväntningar. Allt fungerade perfekt med upphämtningar och guidade turer. Vi åkte 16 dagar till Madagaskar, vilket blev ett minne för livet. Resans upplägg var en perfekt mix av djur och natur.

Svar från Kenzan Tours

Hej Nina! Tack för ert fina omdöme, gällande er resa till Madagaskar. Kul att er resa blev bra. Välkommen åter för er nästa resa.

Alexander A
Skrev om Kenzan Tours

Överlag var det en mycket lyckad resa. Åkt med Kenzan förr i Afrika med chafförer som också agerar lite guide och de upplevelserna var bättre. De chaufförerna var än bättre guider och än bättre på engelska. Vidare var ett besök i en by på sri lanka en besvikelse, för att inte tala om besöket på ett ställe där de sålde ädelstenar. Det stället borde man inte skicka någon till.

Svar från Kenzan Tours

Hej Alexander! Tack för ert svar. Vi ska absolut gå genom dessa utflykter vi har i vårt program på Sri Lanka. Härligt att höra att resan i överlag var bra. Välkommen åter för er nästa resa.

Aoife G
Skrev om Kenzan Tours

I emailed Kenzan Tour’s just over a month before I had planned to travel, so without much notice they organised a brilliant trip for me and my partner. They asked what kind of trip I wanted and put together a brilliant pack for me to make sure I was happy. I opted to organise my own flights but after than Kenzan Tours made sure everything was taken care of, from transportation between hotels, the accommodation, 2 day tours and they set us up with a local contact which was a brilliant reassurance for if anything went wrong....

Janne L
Skrev om Kenzan Tours

Eget program i Borneo Bra o konkret rådgivning när vi köpte resan. Flexibel hantering av frågor o ändringar. Programmet blev precis som vi ville ha det - o det var reality kontrollerat ordentligt med partnern i Borneo. Partnerns genomförande var också toppen. Allt klaffade. Lagom tid mellan delar, tex hämtning o till flyg. Vid samtliga hämtningar eller uppstartningar på program-delar var bil med guide på plats innan avtalad tid-punkt så ev strul mm kunde hanteras utan att vi behövde ändra program eller stressa. ...

Svar från Kenzan Tours

Hej Janne! Tack för ert fina omdöme. Kul att höra att allt var så bra ned er resa till Borneo. Välkommen åter fö er nästa resa.

Evalott J
Skrev om Kenzan Tours

Safari Tanzania De skötte det jättebra. Skulle kanske önskat tidigare information om att man inte kunde ha stor väska med (fast borde kanske kunnat räkna ut) samt packlista, så hade man inte behövt göra inköp man inte hade användning för.

Svar från Kenzan Tours

Hej Evalott Tack för ert omdöme, gällande er resa till Tanzania. Välkommen åter för er nästa resa.

Pär C
Skrev om Kenzan Tours

Bra och trevligt bemötande. Var lite rörigt ett tag pga att deras representant var på resande fot men sen kom allting på plats. Kan vara förståeligt att det blev lite rörigt då vår resa sammanställdes ganska snart inpå avresa. Vi reste till Costa Rica samt Panama. Resan var anpassad efter våra önskemål och inte en gruppresa. Mycket bekvämt att ha allt boende, transporter klart och det fungerade mycket väl på plats förutom en försening på utresan men det låg utanför resebyråns kontroll. Kenzan Tours samarbetspartners på plats fungerade till 100 %.

Svar från Kenzan Tours

Hej Pär! Tack för att ni tog er tid att ge ett omdöme för er resa till Costa Rica och Panama. Tråkigt med att ert flyg blev försenat på er utresa. Sånt kan hända. Inte kul. Välkommen åter för er nästa resa.

Sara H
Skrev om Kenzan Tours

Kenzan Tours gjorde vår drömresa till verklighet! Jag och min sambo hade en dröm att gifta oss på Seychellerna både för att det är ett paradis och att det blir giltigt i Sverige, så genom Google fann vi detta företag. Vi kom i kontakt med Carina på Kenzan Tours och hon gav oss ett förslag på ett upplägg med vigsel och vistelsetid på två öar. Vi tyckte det lät som ett bra upplägg så vi bokade resan. Vi hade inte så höga förväntningar utan vi sa att vi tar det som det kommer. Men OJ så bra ordnat det var! Direkt på flygplatsen...

Kenzan Tours och Sara H gillar detta
Svar från Kenzan Tours

Hej Sara! Så kul att era bröllops resa till Seychellerna blev precis som ni drämt om. Underbart!! Tack för ert fina omdöme. Välkommen åter för er nästa resa.

Anders W
Skrev om Kenzan Tours

Vi är mycket nöjda och bemötandet har varit bra. Vi reste till Seychellerna och besökte tre öar där. Flyget var med Qatar Air, första etappen Finnair och resten med Qatar Air. Finnairs plan var mycket rymligt med god service, Qatar Air mer som ett charterplan.

Svar från Kenzan Tours

Hej Anders! Tack för ert omdöme , gällande er resa till Seychellerna. Välkomna åter.

Annika B
Skrev om Kenzan Tours

Hej. Vi har blivit vänligt bemötta hela tiden av Carina på Kenzan tours. Vi har rest med Kenzan tours tidigare och visste att de hade personlig service. Vi hade stora förväntningar på vår resa till Sri Lanka och förväntningarna uppfylldes..Vi blev vänligt bemötta av vår guide på flygplatsen med blomsterkrans. Vi hade bokat en rundresa i fem dagar med olika utflykter och avslutade vår resa med sol och bad i Bentota. Vår guide var mycket kunnig och påläst om sitt land. Hotellen var var mycket bra, och vi blev till och...

Svar från Kenzan Tours

Hej Annika! Vilket härligt omdöme. Det tackar vi för. Ja Sri Lanka är en sådan upplevelse , har så mycket att erbjuda. Välkomna åter för er nästa resa.

Stig M
Skrev om Kenzan Tours

Funkade bra. Snabb respons vid kontakt.

Svar från Kenzan Tours

Hej Stig! Tack för ert omdöme. Välkomna åter för er nästa resa.

Katarina S
Skrev om Kenzan Tours

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. Vi åkte själva och hade privata guider och transport genom hela resan. Hotellen, guiderna, chaufförerna, programmet var allt i toppklass. Allt fungerade perfekt. Vi kan starkt rekommendera en resa till Laos, Vietnam och Kambodja med Kenzan Tours.

Svar från Kenzan Tours

Hej Katarina! Vilket underbart omdöme. Tack så mycket. Välkomna åter för er nästa resa.

Ulrika W
Skrev om Kenzan Tours

Jag köpte en anpassad resa till Costa Rica. De gav bra info och återkoppling på frågor innan resan. Inga problem under resan. Det var mycket bra med en kontaktperson i Costa Rica under resan.

Svar från Kenzan Tours

Hej Ulrika! Vad kul att höra att er resa till Costa Rica blev bra. Välkommen åter för er nästa resa.

Ingemar L
Skrev om Kenzan Tours

Stort engagemang för personalen på kontoret och bra beskrivning av resan och dess innehåll

Svar från Kenzan Tours

Hej Ingemar! Tack för er omdöme och välkomna åter för er nästa resa.

Örjan N
Skrev om Kenzan Tours

Bra sammansatt resa till Sri Lanka och Maldiverna. Allt fungerade klockrent, från bokning till hemresa. Vi hade även en grym guide som följde med oss under vår rundresa på Sri Lanka. Det vi möjligen önskade oss var lite luft i schemat på eftermiddagarna så att vi hade kunnat njuta av de fina hotellen vi bodde på.

Svar från Kenzan Tours

Hej Örjan! Vad bra att er resa till Sri Lanka och Maldiverna var lyckad. Välkomna åter för er nästa resa.

Tina L
Skrev om Kenzan Tours

Fick bra hjälp av dem att snickra ihop min drömresa till Seychellerna.

Svar från Kenzan Tours

Hej Tina! vad underbart att höra att din dröm resa till Seychellerna blev så bra! Välkommen åter för din nästa resa.

Henrik C
Skrev om Kenzan Tours

Väl organiserat tids noga, maten var bra samt boende. En sak bara! Att boka ett boende utan AC känns väldigt snålt, AC fanns till alla men man fick betala 200kr extra per natt. Inte bra, ger en viss irritation när man har betalat en stor summa redan. Vi är jättenöjda med resan och kommer att rekommendera den till vänner och bekanta Mvh Henrik Carlsson

Svar från Kenzan Tours

Hej Henrik! Tack för er fina omdöme och tack för att ni kommer att rekommendera Kenzan Travel till era vänner. Vad härligt att höra att er resa till Borneo blev bra! Vänliga hälsningar Kenzan Travel

Pia B
Skrev om Kenzan Tours

Vi är jättenöjda med resan,över förväntan.Vi åkte vietnamn och Kambodja.Allt har varit toppen,allt har klaffat

Svar från Kenzan Tours

Hej Pia! Välkomna hem från Vietnam och Kambodja. Tack för er fina omdöme. Uppskattas. Vänliga hälsningar Kenzan Travel

Anna E
Skrev om Kenzan Tours

Fantastiskt på alla sätt. En skräddarsydd resa helt efter våra önskemål. Professionellt från början till slut med personliga, kunniga guider i alla delar.

Svar från Kenzan Tours

Hej Anna! Vad kul att höra att er resa till Vietnam och Kambodja blev efter era önskemål. Ni är välkomna åter för er nästa resa. Vänliga hälsningar Kenzan Travel.

Marie A
Skrev om Kenzan Tours

Vår resa gick till Tanzania. med safari och bad på Zanzibar. Vi är enormt nöjda med Kenzan Tours. Vi pratade med Kajsa som var otroligt professionell och skräddarsydda vår resa helt enligt våra önskemål. Hon svarade snabbt på frågor och synpunkter. Safaridelen var fantastisk med mycket trevlig och kunnig guide (Goodluck). Boendet på safaridelen motsvarade mer än våra förväntningar. Boendet på Zanzibar hade lnågot mer att önska. då det var problem med mycket teknik som de åtgärdade efterhand.

Svar från Kenzan Tours

Hej Marie! Tack för er fina omdöme och att er resa till Tanzania med safari och bad på ljuvliga Zanzibar. Kajsa tackar för ert fina svar. Ni är välkomna åter för er nästa resa. Vänliga hälsningar Kenzan Travel.

Maritha W
Skrev om Kenzan Tours

Mycket bra bemött men lite slarv i början. Ingen återkoppling vid starten av dialogen. Fick påminna om vouchers. Men som helhet mycket gott omdöme!

Svar från Kenzan Tours

Hej Martitha! Tack för ert omdöme. Tråkigt att det blev lite slarv i början från vår sida. Huvudsaken är att er resa blev bra på plats i Tanzania. Välkommen åter för er nästa resa. Vänliga hälsningar Kenzan Travel.

Kristofer G
Skrev om Kenzan Tours

En fantastisk upplevelse, med fem dagars safari (Lake Manyara, Ngorongoro & Serengeti) och åtta dagar med sol & bad på Zanzibar. Mer än nöjda med upplevelse, bemötande, service och transporter. Hade inledningsvis dessutom turen att det bara blev vi två i safarbilen – Crossroads Safari – tillsammans med erfarne guiden John. En person vi verkligen kan rekommendera om det framgent också går att påverka valet av guide... Vi fick några extra häftiga naturupplevelser tack vare honom. Boende & mat på Hhando Coffee Lodge (3 nätter)...

Svar från Kenzan Tours

Hej Kristofer! Tack för ditt fina omdöme. Härligt att er resa till Tanzania blev lyckad och att ni är nöjda. Välkomna åter för er nästa resa!

Barbro H
Skrev om Kenzan Tours

Bra bemötande... .bra mailkontakt med bland annat Ella .. Bra bemötande på byrån i Stockholm i gamla stan. .. Sen att planet blev inställt kan dom inte råda över .. Med vänlig hälsning

Svar från Kenzan Tours

Hej Barbro! Vad kul att ni blev nöjda med er resa till Sydafrika. Tråkigt när det händer att flyg blir inställda. Ni är välkomna åter för er nästa resa. Vänliga hälsningar Kenzan Travel.

Per-erik L
Skrev om Kenzan Tours

Jättebra resa som passade oss perfekt. Samtliga detaljer, transfers, bokningar fungerade perfekt. Oerhört proffsig arrangör!

Svar från Kenzan Tours

Hej Per-Erik! Tack för ert omdöme och att er resa till Seychellerna blev som ni önskade. Välkomna åter för er nästa resa. Vänliga Hälsningar Kenzan Travel.

Marina B
Skrev om Kenzan Tours

Alltid snabba och engagerade svar på alla våra frågor. De överträffade våra förväntningar på engagemang, kunskap och alla personligt utvalda boenden mm. Vi köpte en gruppresa till Tanzania och hade inte förstått att vi fick med oss Ella som bästa reseledaren.

Svar från Kenzan Tours

Hej Marina! Tack för ert fina omdöme! Så kul att höra att allt gick bra med er resa. Att safarin och er vistelse på Zanzibar blev så bra!

Pernilla S
Skrev om Kenzan Tours

Hjälpsam och trevlig personal som var snabba med att svara på frågor.

Svar från Kenzan Tours

Hej Pernilla! Tack för ditt omdöme. Varmt välkommen att återkomma nästa gång ni ska ut och resa. Vänliga hälsningar Kenzan Travel

Tage S
Skrev om Kenzan Tours

Fick flera offerter och gjorde flera ändringar. Trots det var Kenzan tours behjälpliga hela tiden.

Svar från Kenzan Tours

Hej Tage! Tack för ditt omdöme. Välkomna åter för er nästa resa. Hälsningar Kenzan Travel

Monika N
Skrev om Kenzan Tours

Personalen hos Kenzan är snabba på att besvara alla frågor som vi skickat på mejl. Att åka på safari med dem känns tryggt och den partner de nyttjar på plats i Tanzania fungerade mycket bra. Vi åkte på en gruppresa och hade tryggheten i att ha Ella från Kenzan tillgänglig hela resan.

Svar från Kenzan Tours

Hej Monika! Tack för din resa med oss och återkoppling om din upplevelse. Vi är glada att du blev nöjd med rese upplägget. Hälsningar Kenzan Travel. Välkommen åter.

Stefan J
Skrev om Kenzan Tours

Proffsigt bemötande lyhörda Rest tidigare med kenzan uppfyllde våra förväntningar Överlag positivt Safariresa till Tanzania

Svar från Kenzan Tours

Hej Stefan! Tack för dit omdöme. Välkommen åter.

Björn L
Skrev om Kenzan Tours

Individuelle behandling. Fin kundeoppfølging overfor en del gruppe på 8 med noe forskjellig program. Tilsvare foventningene og mer til, men kanskje noe for mye bilkjøring

Svar från Kenzan Tours

Hej Björn! Tack för ditt omdöme och välkomna åter för er nästa res.

Sofia I
Skrev om Kenzan Tours

Kenzan Tours, främst Ella, har svarat och verkligen gjort sitt yttersta för att min familj skulle få den bästa möjliga resan till Kenya. Vi är jättenöjda med upplägget där vi blev väl mottagna av Maimuna och Joseph i Nairobi. Därefter följde 3 nätter på 3 olika lodger där vi besökte Amboseli N.P, Tsavo West och East N.P. Joseph var vår chaufför och guide under safarin och han var fantastisk. Han lyssnade in och och gav oss en maxad upplevelse på alla plan. Vi hade avslutande dagar på Diani Sea Logde, där det i början strulade...

Svar från Kenzan Tours

Hej Sofia! Tack för ert fina omdöme! Så kul att höra att allt gick bra med er resa. Att safarin och er vistelse på Diani Lodge var bra! Välkomna åter för att boka er nästa resa.

Gunilla J
Skrev om Kenzan Tours

Mycket bra bemötande och lyhörd för alla våra önskemål

Svar från Kenzan Tours

Hej Gunilla! Tack så mycket för att du tagit dig tiden att lämna feedback till oss. Du är varmt välkommen att återkomma nästa gång du ska ut och resa. Vänliga hälsningar Kenzan Travel

Claes P
Skrev om Kenzan Tours

vi är väldigt nöjda med Kenzan Tour bra service och vänligt bemötande bra planering och förslag safari med Elias som guide och chaufför var toppen boende ok man får vad man betalar för ? Claes Norrköping

Svar från Kenzan Tours

Hej Claes! Tack för ditt svar och omdöme. Varmt välkommen att återkomma nästa gång ni ska ut och resa. Vänliga hälsningar Kenzan Travel

Kent P

Håller det som utlovas till 100%

Svar från Kenzan Tours

Hej Kent! Tack för ditt omdöme, vi är så glada för att du är nöjd över din resa. Vi ser fram emot att få höra från dig vid nästa stora upplevelse Hälsningar Kenzan Travel

Matias Å
Skrev om Kenzan Tours

Vi har haft en fantastisk resa till Colombia och Kenzan har hjälpt oss med att få till ett perfekt reseupplägg med bra hotell, utflykter och guider.

Svar från Kenzan Tours

Hej Matias! Tack för din resa med oss och återkoppling om din upplevelse. Vi är glada att du blev nöjd med reseupplägget. Hälsningar Kenzan Travel

Karin L
Skrev om Kenzan Tours

Vi har blivit bra bemötta bra via mejl och vi har fått all nödvändig information, flygbiljetter och vouchers m m. En del saker såsom mängden dricks som man ska ge till personal på hotell och chaufför, valuta och läget på vårt hotell på Zanzibar borde vi ha fått lite mer/tydligare information om från Kenzan Tours . Vi är supernöjda med upplägget av resan d v s safari ett par dagar och sedan sol och bad på Zanzibar. Safaridagarna överträffade våra förväntningar. Dock visste vi inte att det var så långa avstånd och att...

Svar från Kenzan Tours

Hej Karin! Tack för ditt omdöme, vi är så glada för att du är nöjd över din resa. Vi ser fram emot att få höra från dig vid nästa stora upplevelse Hälsningar Kenzan Travel

Marie H
Skrev om Kenzan Tours

Kenzan Tours har varit professionella och serviceminded när vi sydde ihop vår familjeresa till Costa Rica. Vi är mycket nöjda!

Svar från Kenzan Tours

Hej Marie! ack för din resa med oss och återkoppling om din upplevelse. Vi är glada att du blev nöjd med reseupplägget. Hälsningar Kenzan Travel Kenzan Tours

Karin A
Skrev om Kenzan Tours

De bokade precis den drömresa till Seychellerna som jag efterfrågade. De visade god förståelse för vad jag var ute efter och svarade snabbt på ev. frågor. /Karin

Svar från Kenzan Tours

Hej Karin! Vad kul att höra att din resa, blev precis som du önskade: Hälsningar Kenzan Travel

Kristina N
Skrev om Kenzan Tours

Vi var på kombinerad safari/sol semester i Tanzania/Zanzibar. Jag är väldigt nöjd med bemötandet vid bokningen och även vid ändringarna som både jag och Kenzan initierade. Vi tvingades byta hotell pga brand, men alternativet, Zen boutique resort, var verkligen toppen och vi trivdes fantastiskt bra. Tydligen var vi de första gästerna från Kenzan, och jag skulle verkligen rekommendera att ni fortsätter att inkluydera Zen i ert hotellutbud. Crossroads som levererade safari-upplevelsen gjorde även de ett fantastiskt jobb....

Svar från Kenzan Tours

Hej Kristina! Tack för din resa med oss och återkoppling om din upplevelse. Vi är glada att du blev nöjd med reseupplägget. Hälsningar Kenzan Travel

Hanna A

Bra, tillgängliga och proffsiga

Svar från Kenzan Tours

Hej Hanna! Tack för din resa med oss och återkoppling om din upplevelse. Vi är glada att du blev nöjd med reseupplägget. Hälsningar Kenzan Travel

Markus C
Skrev om Kenzan Tours

Paketresa till Kambodja. Bra bemötande och resan levde upp till förväntningarna. Några kommentarer är dock skickade direkt till Kenzan Tours.

Svar från Kenzan Tours

Hej Markus! Tack så mycket för att du tagit dig tiden att lämna feedback till oss. Du är varmt välkommen att återkomma nästa gång du ska ut och resa. Vänliga hälsningar Kenzan Travel

Anna-Carin Ö
Skrev om Kenzan Tours

Lyhörda för våra önskemål och snabb återkoppling vid frågor.

Svar från Kenzan Tours

Hej Anna-Carin Tack för din resa med oss och återkoppling om din upplevelse. Vi så är glada att du blev nöjd med reseupplägget. Hälsningar Kenzan Travel

Frida C
Skrev om Kenzan Tours

Satte ihop vår resa till Costa Rica och allt fungerade smidigt och bra, både innan och under resan.

Svar från Kenzan Tours

Hej Frida! Tack för ditt omdöme, vi är så glada för att du är nöjd över din resa. Vi ser fram emot att få höra från dig vid nästa stora upplevelse Hälsningar Kenzan Travel

Jenny T
Skrev om Kenzan Tours

Vi har fått ett mycket bra bemötande av kenzan tours vid bokningen av vår resa. En resa av detta slag är en stor investering och det var därför viktigt för oss att det skulle bli så bra som möjligt. Kenzan tours var väldigt tillmötesgående för att uppfylla de önskemål vi hade kring utformningen av resan, boenden mm. De har också gett värdefulla tips under hand och svarat på mer praktiska frågor kring sådant som är svårt att veta när man inte gjort denna typ av resa tidigare. Det märks att de har egen erfarenhet av Tanzania...

Svar från Kenzan Tours

Hej Jenny! Tack för ert fina omdöme! Så kul att höra att allt gick bra med er resa. Att safarin och er vecka på Zanzibar var så bra! Välkomna åter för att boka er nästa resa.

Peter W
Skrev om Kenzan Tours

Det mesta fungerade bra. Dock strulade det med upphämtning från flyget till hotellet i Zanzibar Trots,att representant från Kenzan att allt var ok. Tog hjälp via lokalbefolkningen för att kunna prata med chauffören Det löste sig och vi blev bara,timmar sena. Chaufförerna var kunniga och mycket trevliga.

Svar från Kenzan Tours

Hej Peter ! Tack så mycket för att du tagit dig tiden att lämna feedback till oss. Du är varmt välkommen att återkomma nästa gång du ska ut och resa. Vänliga hälsningar Kenzan Travel

Helena N
Skrev om Kenzan Tours

En fantastisk resa. Fina upplevelser som kommer att vara ett fint minne. Glad och trevlig guide som lagade god mat.

Svar från Kenzan Tours

Hej Helen! Tack för din resa med oss och återkoppling om din upplevelse. Vi är glada att du blev nöjd med reseupplägget. Hälsningar Kenzan Travel

Britt G
Skrev om Kenzan Tours

Vår upplevelse av Colombia var fantastisk. Allt klaffade perfekt! Via kontaktpersonen i Sydamerika fick vi regelbundna uppdateringar ang hämtning på hotell, guidning etc. Vi kunde inte vara mer nöjda.

Svar från Kenzan Tours

Hej Britt! Vad kul att höra, Underbar feedback. Tack för ditt omdöme, vi är så glada för att du är nöjd över din resa. Vi ser fram emot att få höra från dig vid nästa stora upplevelse Hälsningar Kenzan Travel

Lennart S
Skrev om Kenzan Tours

Blev mycket väl bemött. Vi hade förväntningar på att bo vid en strand där man kunde gå ut och snorkla från stranden, men det är tydligen inte möjligt på Zanzibar. Kenzan hjälpte oss med två olika boenden, där det en var OK och det andra fantastiskt.

Svar från Kenzan Tours

Hej Lennart! Tack så mycket för att du tagit dig tiden att lämna feedback till oss. Du är varmt välkommen att återkomma nästa gång du ska ut och resa. Vänliga hälsningar Kenzan Travel

Susanne F
Skrev om Kenzan Tours

Kenzan Tours har varit väldigt tillmötesgående för att uppfylla våra önskemål om att få en resa precis så som vi önskade. Vi har haft kontakt både muntligt och skriftligt och vi har verkligen känt att Kajsa förstått vilket upplägg vi ville ha. Resan till Kenya och Seychellerna var planerad redan för tre år sedan, men då den tyvärr blev inställd pga pandemin. Så våra förväntningar var högt ställda, och Kenzan tour och de lokala samarbetspartnerna (Matembo och 7south) gav oss precis den fantastiska resa och upplevelser vi önskade.

Svar från Kenzan Tours

Hej Susanne! Tack för din resa med oss och återkoppling om din upplevelse. Vi är glada att du blev nöjd med reseupplägget. Hälsningar Kenzan Travel

Kari S
Skrev om Kenzan Tours

god kontakt, raske svar, både på e-post og telefon, fine å samarbeide med, lett å påvirke eget reiseopplegg

Svar från Kenzan Tours

Hej Kari! Tack så mycket för att du tagit dig tiden att lämna feedback till oss. Du är varmt välkommen att återkomma nästa gång du ska ut och resa. Vänliga hälsningar Kenzan Travel

Per-Anders B
Skrev om Kenzan Tours

Inget att klaga på, allt har fungerat till 100%. Kenzans samarbetspartner i Seychellerna (7South) har utfört sitt uppdrag med beröm godkänt, gäller samtliga guider, chaufförer, assistenter.